Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה סיויק החדשה במחיר (מופרז?) המתחיל ב 180.000 ש"ח


מיני - וואן
שימו לב! השרשור הזה בן 367 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בתאריך 26.12.2022 בשעה 18:47, vladclar כתב:

תנסה להזמין  ראב 4.....

אי אפשר,
אין מועד אספקה, וגם לאלו שהזמינו (מזמן) דוחים כל הזמן את המועד,
הראב4 מזכירה את סקודה מבחינת אספקה (-:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 26.12.2022 בשעה 20:58, naki220 כתב:

אין ספק שהסיוויק הזאת 2 קליקים מעל כל המשפחתיות בשוק.. אני חושב שההשוואה צריכה להיות מול קאמרי וסופרב, משפחתיות גדולות סביב המחיר הזה.. שים את שלושת המכוניות הנ"ל בשורה אחת ואז הדיון מעניין

 

מזל שלא תמחרו אותו ב-600 כי אז היית אומר שצריך להשוות אותו לפורשה פנאמרה.

התמחור הוא נטו חזירות של היבואן.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק ראיתי השבוע 2 מוביליות עמוסות בסיוויקים מהדגם החדש עושות דרכם למרכז הארץ. 

מקווה שגם חובבי הונדה מושבעים לא ישתכנעו לרכוש במחיר כל כך מופרז.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

היום: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ הונדה סיוויק האצ'בק 16'

הקודם: אאוטלנדר פרימיום 20' (ליסינג זמני) / קיה פורטה 15'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, daniel204 כתב:

בדיוק ראיתי השבוע 2 מוביליות עמוסות בסיוויקים מהדגם החדש עושות דרכם למרכז הארץ. 

מקווה שגם חובבי הונדה מושבעים לא ישתכנעו לרכוש במחיר כל כך מופרז.

הישראלים כבר הוכיחו מזמן שהם פראיירים דה פאקטו , ההקצאות של הסיביק גם למשלוח הבא כבר נמכרו..

גם את ה EV6 מכרו , הישראלים לא יודעים לדחות סיפוקים ולכן לא נראה בטווח הקרוב ירידת מחירי הרכב , המצב שונה בשוק יד 2 , שם המחירים יורדים כבר עכשיו...

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא משנה כמה הרכב טוב וזריז התמחור צריך להיות בגבולות הגזרה של הסגמנט.

היבואן בנה על נאמני המותג ולא על צרכנים עם הגיון בסיסי כנראה .

לא נהגתי כמובן ברכב אבל להשוות אותו לרכבים בסגמנט אחד מעל זה קצת מוגזם, הוא לא משתווה לדעתי לסונטה.

לעניין העיצוב.

לדעתי העיצוב החיצוני משעמם ושבלוני, נראה כמו ניסיון סיני לצאת משבלונה מסוימת.

העיצוב הפנימי חביב, פתחי האיורור בצורת כוורת זה פתח להצטברות אבק לידית חולי הניקיון (כמוני).

מבחינה מכאנית מדובר על גיר רציף, ואם הוא מתפקד כמו בדגם היוצא עם 182 כ"ס (שכן נהגתי עליו ) אז מדובר בתיבה שמסרסת לך את הרגשת המהירות, אתה אולי מתקדם מהר אבל לא מרגיש ככה.

 

כנראה שהונדה רוצים לעזור לשאר היבואנים למכור יותר רכבים.

 

רכבים נוכחיים :Geely 350 Pro   , Tesla Model 3 SR

רכבי עבר:Alfa romeo Guilia 1.3 TI 1970,Lancia Beta 1.6 1982

Lancia Beta coupe 2.0 1984,Lancia Thema Turbo 2.0 16v 1994

Citroen Xsara picaso 2.0 2009,Fiat Punto 1.4 auto 2009

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, NIMRODVA כתב:

 

מבחינה מכאנית מדובר על גיר רציף, ואם הוא מתפקד כמו בדגם היוצא עם 182 כ"ס (שכן נהגתי עליו ) אז מדובר בתיבה שמסרסת לך את הרגשת המהירות, אתה אולי מתקדם מהר אבל לא מרגיש ככה.

 

 

 

הם פתרו את  ה"בעיה" הזו ע"י רעש מנוע משתנה כאילו יש החלפות הילוכים שבוקע מהרמקולים ותנועה ויזואלית במד סל"ד ככה שהחוויה היא לגמרי גיר רובוטי

ראיתי סרטון בריטי שממחיש את זה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, nit_zan כתב:

הם פתרו את  ה"בעיה" הזו ע"י רעש מנוע משתנה כאילו יש החלפות הילוכים שבוקע מהרמקולים ותנועה ויזואלית במד סל"ד ככה שהחוויה היא לגמרי גיר רובוטי

ראיתי סרטון בריטי שממחיש את זה

הבעיה היא לא הרעש,גם בדגם הקודם היתה הדמיה  של העברת הילוכים.אני מדבר על התחושה הקינטית, הרגשת התאוצה לא מורגשת כמו שאמורה להיות לעומת רכב עם תאוצה דומה, עם גיר נורמאלי/פלאנטארי/כפול מצמדים

רכבים נוכחיים :Geely 350 Pro   , Tesla Model 3 SR

רכבי עבר:Alfa romeo Guilia 1.3 TI 1970,Lancia Beta 1.6 1982

Lancia Beta coupe 2.0 1984,Lancia Thema Turbo 2.0 16v 1994

Citroen Xsara picaso 2.0 2009,Fiat Punto 1.4 auto 2009

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

למישהו מהמגיבים בשרשור יצא לנהוג ברכב?

 לדעתי אחד הדברים שמכתיבים מחיר זה  גם היצע מול ביקוש (ופוטנציאל מכירה ביד 2)

 

לראייה, מיאטה 2008 מפורסמת היום ב138 אלף ש"ח (והמוכר כנראה יקבל את המספר הזה)

האם המיאטה הזו היא תמורה יותר טובה מההונדה החדשה שבשרשור?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד לא יצא לי לנהוג בה, מקווה שזה יקרה בקרוב.

 

לא הבנתי את ההשוואה למיאטה. אתה מכיר עוד רודסטאר קטנטנה עם הנעה אחורית והתנהגות כביש כמו שמציעה מאזדה מיאטה? אני לא. זאת מכונית מאוד ייחודית שפונה לקהל יעד מצומצם שגם מוכן לשלם עליה. כפועל יוצא של היותה מכונית ייחודית שנמכרת בכמויות קטנות המחיר שלה כמשומשת בהתאם. מחירה כחדשה שהתייקר עם השנים גם תורם לכך.

הונדה סיוויק היא מכונית משפחתית היברידית, טובה ככל שתהיה, למה היא צריכה להיות יקרה בפער כזה מיונדאי אלנטרה וטויוטה קורולה. ובכלל, נגיד שלא לכולם חשובה יחידת ההנעה ההיברידית, למה מאזדה 3 עולה החל מ-142,500 ש"ח ועבור הונדה סיוויק צריך להוסיף יותר מ-34K? הרי חסכון בדלק לא באמת יהיה מה שיחזיר את הפער.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסרטונים וגם בCARWOW ההונדה עושה 7 שניות למאה - ביצועים של WARM HATCH

איזה קורולה/אילנטרה מבצעות ככה?

יש לי פוקוס ST-LINE וההונדה הרבה יותר זריזה וגם פי 2 יותר חסכונית.

תוסיף לזה - ביקוש מול היצע (ויש לה שוק חזק)

שלדה מהנה כמעט כמו פוקוס כאשר כל שאר הרכבים בקטגוריה הרבה מאחור.

תחושת גודל איכות ואיזון של רכב מקטגוריה מעל.

אני מסכים שהיא יקרה ואני עדיין מאמין ששווה קנייה גם בארץ.

אגב - באוסטרליה אתה קונה שתי קורולה היברידיות במחיר של הונדה EHEV אחת,

ובעולם הI20N משמעותית יותר זולה - ועדיין לא נראה לי שתימכר פה ב160 אלף (ואני עדיין אשמח לקבל I20N ב175)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה לי להאמין שיהיה ביקוש לסיווןק במחיר כזה.

גם הגאז בקושי מוכרת בגלל המחיר.

 

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, Mike808 כתב:

למה מאזדה 3 עולה החל מ-142,500 ש"ח ועבור הונדה סיוויק צריך להוסיף יותר מ-34K?

תשווה תפוחים מול תפוחים.

המאזדה 3 המתחרה לה היא 2.5 ליטר. אין בארץ את הדגמים המקבילים לה שלמאזדה 3, יונדאי לנטרה, קאיה סיד וכיו"ב...

לפני 4 דקות, yulianx כתב:

קשה לי להאמין שיהיה ביקוש לסיווןק במחיר כזה.

גם הגאז בקושי מוכרת בגלל המחיר.

לג'אז אין שום יתרון על יאריס פרט למרחב פנים.  היאריס טובה יותר בכל פרמטר!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה עוזר לי שבחול אפשר לקנות 2 קורולה במחיר של סיוויק?

אנחנו מדברים על מה שקורה פה בארץ. אני משווה את מה שאני יכול לקנות כאן.

יש כמות מסויימת של נהגים שיהיה נחמד להם שהיא מהירה יותר. אגב אני חושב שמי שמחפש ביצועים ואווירה ספורטיבית יקנה קופרה לאון 2 ליטר במחיר הזה. לנהג הממוצע מה יש בסיוויק הזאת ששווה 34 אלף שקל יותר ממאזדה 3? הפער במחיר חסר פרופורציה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מותג שהפך בשנים האחרונות הרבה יותר חזק מהונדה שדיי מתה פה, רצון למכור, מועדוני לקוחות ואירועים. את הרכבים אני לא יכול להשוות כי כאמור בסיוויק לא נהגתי.

הליין של קופרה לא זול במיוחד, מסרו מאז תחילת השנה 662 רכבים. הונדה מסרה 272 רכבים, וזה שיפור של 120% מהשנה שעברה.

המותג הזה גוסס בישראל ולא נראה שהסיוויק החדשה תשנה את המצב. התמחור המופרז רומז על מלאי קטן מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 367 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...