Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1372 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם, 

דיי חדש כאן בפורום...

כבר תקופה שאני מתלבט איזה רכב משפחתי לקנות עד לתקציב של 50 אלף ש"ח (עדיף פחות)

 

דרישות הרכב :

1.תא מטען בגודל שיספיק להיכנס לתוכו עגלה של תינוק ועוד כל מני דברים כמו קניות וכו..

2.אם כבר ילדים אז שבמושב האחורי אהיה מסוגל להתקין כיסא בטיחות לילד אחד או שתיים 

3. שהצריכה בדלק לא תהיה מהגבוהות אך גם אסתפק בלא נמוכות (ממוצע כזה)

4. חשוב גם שיהיה אמין ולא אצטרך לבלות המון במוסכים

5.מהנה לנסיעה וזריז

6. ישמש בעיקר לנסיעות עירוניות ולעיתים בין עירוניות

 

היום אני נוהג על הונדה סיוויק 2005 ואני מאמין שכל רכב אחר יהווה בשבילי שדרוג משמעותי.

 

חשבתי על כמה אופציות והן (כולם שנתונים 2013-2014 והילך) :

1. מזדה 2 דמיו (2015/16) (בשביל התא מטען הגדול)

2. סיאט טולדו / סקודה ראפיד

3. יונדאי i30 (נהגתי על i35 ולא נהנתי בכלל לכן היא לא אופציה) 

4. קיה פורטה 

 

אשמח גם להצעות על רכבים שלא נמצאים למעלה 

וגם לדיס המלצות למה לא לקחת בחשבון את אחד הרכבים שהצעתי.

 

 

תודה  רבה לכל העוזרים 🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼

עריכה אחרונה על ידי naty8520
פורסם (נערך)

סקודה ייטי

 

סיוויק האצבק

 

קורולה האצבק

 

מאזדה 3 האצבק 

 

ברכבים שציינת יש בגאז' רגיל, ולא עוד דלת.

 

הייתי מחפש אופציה עם דלת נוספת במקום בגאז'.

 

עגלה, קניות וכו' זה המון נפח 

 

לפי מה שאני יודע אישית בסיוויק הצריכה היא בין 12-14 קמ"ל 

 

במאזדה ובקורולה אין לי מושג 

 

בהצלחה בחיפוש

 

 

עריכה אחרונה על ידי _-?
×
×
  • תוכן חדש...