Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7712 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום חברות וחברים

 

מד הדלק שלי ברנו 5 מזייף.

פרקתי את המצוף וראיתי שההתנגדות שלו תמיד נשארת גבוהה. 5K-10K אוהם

כאשר אני שם נגד של 220 אוהם, על המחבר שהולך ללוח שעונים המד דלק עלה

כמעט עד הסוף.

לא הצלחתי לפתוח/לפרק את המצוף ולכן אני מעוניין לקנות אחד מפירוקיה.

כמה זה אמור לעלות?

 

כרגע אני מובטל ויש לי הרבה זמן פנוי אז אני מחפש לעצמי עיסוקים

אני ממלא לפי קילומטרז' כבר שלוש שנים .

 

בברכה

חיים

פורסם
שבת שלום חברות וחברים

 

מד הדלק שלי ברנו 5 מזייף.

פרקתי את המצוף וראיתי שההתנגדות שלו תמיד נשארת גבוהה. 5K-10K אוהם

כאשר אני שם נגד של 220 אוהם, על המחבר שהולך ללוח שעונים המד דלק עלה

כמעט עד הסוף.

לא הצלחתי לפתוח/לפרק את המצוף ולכן אני מעוניין לקנות אחד מפירוקיה.

כמה זה אמור לעלות?

 

כרגע אני מובטל ויש לי הרבה זמן פנוי אז אני מחפש לעצמי עיסוקים

אני ממלא לפי קילומטרז' כבר שלוש שנים .

 

בברכה

חיים

חיים שלום רב !

מכיוון שאתה מובטל ויש לך הרבה זמן פנוי, אז מה דעתך לחפש ולשאול בפירוקיות,

כך תרוויח שני דברים, גם תמצא לך עיסוק, וגם תקבל שם מחיר מדוייק, משום שכאן אין בפורום בעלי פירוקיות , אין לך גם סכוי הקל שבקלים למצוא כאן עבודה ולא מחיר, הבנת את זה ברוך?

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה

 

מניסיון גם אם אני שולח קורות חיים אני לא מוצא עבודה

 

רציתי שמישהו יתן לי הערכת מחיר

 

50 100 250 ש"ח

 

קפיש ?

×
×
  • תוכן חדש...