Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ ברכישת רכב חדש 7 מקומות - טיגוואן אולספייס או פג'ו 5008 ?


ip2pi
שימו לב! השרשור הזה בן 341 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי, 

המשפחה גדלה :) וצריך להחליף ל 7 מקומות , בעיקר מבחינת מחיר וגם העובדה שהילדים עוד קטנים, משאירה את קרניבל, סורנטו וסיינה מחוץ לאופציות. (מחפש עד 200 אלף במקסימום)

כרגע מתלבט בין שני הדגמים הנ"ל - טיגוואן אולספייס 1.5 דגם elegance ל פג'ו 5008 1.5 דיזל. (המנוע דיזל הבנתי נחשב ליותר אמין מהבנזין אצל פג'ו לכן הוא בהשוואה-

מבחינת טווח נסיעה אנחנו לא עוברים את ה 18 אלף בשנה

שמעתי על הרבה המלצות לכיוון האאוטלנדר אבל אחרי נסיעת מבחן פחות התחברתי.

תודה. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת הישיבה פיג'ו עדיפה בזכות 3 מושבים נפרדים בשורה 2.

איפה הרכב צפוי לבלות לרוב, בכבישים פתוחים או בעיר עם פקקים / רמזורים?

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, ip2pi כתב:

כרגע מתלבט בין שני הדגמים הנ"ל - טיגוואן אולספייס 1.5 דגם elegance ל פג'ו 5008 1.5 דיזל. (המנוע דיזל הבנתי נחשב ליותר אמין מהבנזין אצל פג'ו לכן הוא בהשוואה-

מבחינת טווח נסיעה אנחנו לא עוברים את ה 18 אלף בשנה

 

מבין שתי הכלות הנ״ל, 5008 1.6 בנזין (כן, אחותה הסימפטית של הדיזל…) אקטיב.

מנועי 1.6 בנזין נחשבים לאמינים למדי ובוודאי אינם סובלים מתופעות/תקלות שנצפו במנועי 1.2 אליהם כנראה התייחסת.

 

מחירון ׳על הכביש׳ כ-201 אש״ח, סביר שניתן יהיה לקזז כמה אלפיות ו/או לקבל הטבות.

https://images.lubinski.co.il//PEUGEOT/pricelist/5008/5008-pricelist.pdf

על פניו, מחיר זהה לדיזל לאותה רמת גימור.

בנסועה שנתית ובמתאר התוואי המדובר, לטעמי מנוע בנזין יתאים יותר וכבונוס, מעט יותר משעשע (עד כמה שלרכב ג׳אמוסי כזה ניתן להצמיד תאור כ׳משעשע׳).

 

גילוי נאות, מחזיק ב-3008 1.6 בנזין פרימיום, כך שדי מוטה.

 

עריכה אחרונה על ידי waterman
   לפני המון זמן,  avargel כתב:

חברים, הבא שעונה לו חוטף כאפה. אני לא צוחק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני הייתי מעדיף 5008 בנזין, ורק מנוע 1.6.

הדיזל במקרה שלכם לא ייתן חסכון משמעותי בהוצאות דלק ( דיזל חסכוני בכבישים פתוחים במהירות שיוט).

עם מסנן חלקיקים בדגם דיזל כדאי מאוד לנסוע בכבישים פתוחים פעם - פעמיים בשבוע ולא פעם בחודש. 

גם פולקסוואגן לא אידאלי לתוואי הנסיעות שלכם - המצמדים בגיר הרובוטי יחזיקו פחות בעיר. פעם בשנתיים יש טיפול לא זול של החלפת שמן בגיר הרובוטי ( הרטוב ) של טיגואן.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

בנסועה עירונית אינטנסיבית, לא מומלץ ללכת על מנוע דיזל מודרני, עקב החשש לסתימת מסנן חלקיקים (DPF).

זהו מסנן יקר (מעל 5000 ש"ח ) שאמור לבצע רגנרציה (ניקוי עצמי) תוך נסיעה במהירות גבוהה קבועה - מה שנהיגה עירונית לא יכולה לספק. מתכון לבעיות, או לפחות לביקורים תכופים במוסך לצורך ניקוי.

נסיעה ארוכה אחת לחודש בממוצע לא תספיק, למיטב הבנתי.

 

מאידך, מנוע THP180 שיש ב-5008 נחשב אמין וללא בעיות מיוחדות, וגם העובדה שיש לו תיבה אוטומטית פלנטרית 8 הילוכים (תוצרת יפנית - AISIN) הופכת אותו למותאם יותר לנסיעה עירונית מאשר הטיגואן, עם גיר DSG הרובוטי שיסבול מבלאי מואץ במצמדים .

בהחלט לא ממליץ ללכת בדגם הנ"ל על מנוע ה-1.2 (PURETECH) - חלש וקטן מידי לגודל הרכב, ויהיה פחות סחיר בעתיד.

 

הטיגואן מגיע עם גיר "רטוב" שהוא ללא ספק עמיד יותר מאשר ה-DQ200 שמותקן בדגמים הזולים יותר של הקונצרן, אבל עדיין - בלאי מצמדים כזה פשוט לא קיים בפיג'ו.

הדבר הנכון הוא ללכת ולבדוק (רצוי עם חלק מהילדים...) מה מתאים לכם יותר, נראה לי שה-5008 יתאים לכם יותר גם מבחינת 

הפרקטיות בשימוש יומיומי.

 

אגב - ניתן לחסוך כסף לא קטן ע"י קניית 5008 ממודל 2019 ומעלה, ניתן למצא דגמי פרימיום מאובזרים כולל כל מערכות הבטיחות - קנייה מעולה אם הרכב שמור, מטופל ועם ק"מ נמוך (נניח עד 30K), ויש סיכוי שעדיין באחריות יצרן.

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 48 דקות, TZR84 כתב:

תתקשר קודם ללובינסקי לבדוק אם יש 5008, לפני חודש לא היה מלאי וגם לא צפי אספקה גם לחצי שנה קדימה.

על הדיזל הם מבטיחים זמן אספקה עד נובמבר. גם ב VW

 

תודה על התגובות, ממש עוזר - כדי לסכם ממה שאני מבין בהתחשב באופי הנסיעות שלנו

 * Tiguan - בעיות יגיעו מכיוון  ה DSG והשחיקה בנסיעה איטית פקקים - מה שאומר שזה רכב שכדאי לקחת רק אם אני מתכוון להחליף עד תום תקופת האחריות. 

 * 5008 דיזל - יכולה להיווצר בעיה מכיוון המסנן חלקיקים - עדיף לקחת את המנוע בנזין שהוא יותר חזק ומהנה. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי קצת מגזימים פה עם -DSG של הטיגואן. הקלאצ'ים בגיר הרטוב עמידים יותר והבלאי שלהם נמוך לעומת היבשים, וגם ביבשים נדירים כיום המקרים בהם יש שחיקה משמעותית שמצריכה החלפה לפני 100,000 ק"מ ורוב הרכבים נוסעים עם הקלאצ'ים המקוריים גם הרבה אחרי.

הטיגואן מאובזר יותר מה-5008 בגרסת הכניסה והוא זול ב-14,000 ש"ח, סכום לא מבוטל. בעיני נכון לעכשיו בסגמנט ה-7 מושבים הוא העסקה הכי אטרקטיבית, בתנאי שיש מלאי כמובן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן 14 אלף₪ סכום לא מבוטל. גם אם מחליפים מצמדים, עדיין משתלם.

כדאי להזמין נסיעת מבחן על שני הרכבים או לפחות להגיע לאולמות תצוגה ולראות את הרכבים

עוד פעם, סידור המושבים וריצפה שטוחה בפיג'ו יתרון ל 6 נוסעים.

אגב, לטיגואן  הבגאז' קצת יותר גדול כאשר כל  7 המושבים בשימוש.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 53 דקות, Mike808 כתב:

לדעתי קצת מגזימים פה עם -DSG של הטיגואן. הקלאצ'ים בגיר הרטוב עמידים יותר והבלאי שלהם נמוך לעומת היבשים, וגם ביבשים נדירים כיום המקרים בהם יש שחיקה משמעותית שמצריכה החלפה לפני 100,000 ק"מ ורוב הרכבים נוסעים עם הקלאצ'ים המקוריים גם הרבה אחרי.

הטיגואן מאובזר יותר מה-5008 בגרסת הכניסה והוא זול ב-14,000 ש"ח, סכום לא מבוטל. בעיני נכון לעכשיו בסגמנט ה-7 מושבים הוא העסקה הכי אטרקטיבית, בתנאי שיש מלאי כמובן.

כן זה בערך ההפרש , משמעותי מאוד עבורי.

 

לפני 39 דקות, vladclar כתב:

אכן 14 אלף₪ סכום לא מבוטל. גם אם מחליפים מצמדים, עדיין משתלם.

כדאי להזמין נסיעת מבחן על שני הרכבים או לפחות להגיע לאולמות תצוגה ולראות את הרכבים

עוד פעם, סידור המושבים וריצפה שטוחה בפיג'ו יתרון ל 6 נוסעים.

אגב, לטיגואן  הבגאז' קצת יותר גדול כאשר כל  7 המושבים בשימוש.

נהגתי על שניהם , נהנתי יותר בטיגוואן אבל זה גם יכול להיות בגלל שהפז'ו היייתה בגרסת הדיזל.

אני חושב שאשתי גם תסתדר יותר עם סביבת נהיגה הפשוטה והיותר מוכרת של הטיגוואן. - למרות הקוקפיט המטורף של פז'ו שהוא באמת חוויה.

מבחינת הסידור , כן בפז'ו הוא בהחלט מהווה יתרון , אבל התא מטען בטיגאון לפחות יכיל את העגלה שכל המושבים בשימוש :)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תפעול הרכב זה גם משהו שצריך לקחת בחשבון.

באמת לא לכולם מתאים להפעיל מזגן דרך מסך מגע ולדפדף בין התפריטים.

ועכשיו השאלה הכי חשובה - איזה רכב אשתך מעדיפה?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 35 דקות, vladclar כתב:

תפעול הרכב זה גם משהו שצריך לקחת בחשבון.

באמת לא לכולם מתאים להפעיל מזגן דרך מסך מגע ולדפדף בין התפריטים.

ועכשיו השאלה הכי חשובה - איזה רכב אשתך מעדיפה?

:D :D בהחלט.

לצערי היא לא הייתה שותפה להתלהבות שלי לנהוג בנסיעות מבחן. אז המבחן שלה היה יותר בכיוון ויזואלי , נוחות ישיבה והמרחב לילדים.

כשהיא ראתה את הטיגוואן בהתחלה היא לא בכלל הבינה מה אני משווה בין השניים מבחינה חיצונית והסידור הפנימי, 

אחרי כמה דקות מחשבה + כניסה לשורה השלישית (לא דבר פשוט בחודש תשיעי :) )

היא אמרה שהיא מעדיפה את הטיגוואן כי פנימית הוא נראה יותר קל לתפעול - סביבה מוכרת של רכב. ויש מרחב טוב לרגליים בשורה השנייה.

(לדעתי גם פיצ'ר ה easy open של תא המטען כנראה שיחק אצלה תפקיד - בפג'ו מקבלים את זה ברמת גימור הגבוהה יותר + 20 אלף מהרגילה)

וחיצונית הוא יותר צנוע והיא מעדיפה את זה מאשר הנוכחות המושכת יותר של הפג'ו לדבריה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לטעמי האישי - עד 200 אלף ש"ח וקצת יותר - אין שום מתחרה לטיגואן. מניסיון - הרכב איכותי בהרבה לעומת הפיג'ו, שקט מאוד, מבודד, איכות חומרים גבוהה, אבזור אינסופי. קצרה היריעה מלתאר. הרכב לדעתי - לא פחות מאשר מציאה של ממש בתמחור הנוכחי שלו - 185. הימור שלי - המחיר הזה לא יחזיק מעמד הרבה זמן עם כל עליות המחירים.

Kia Sportage Premium 2023

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חיכיתי קצת עם התשובה שלי 😉

אם אתה תשחוק מצמדים ב DSG רטוב לפני 90-100K קילומטר, אתה אלוף 😛

הטיגואן עדיף כפי כבר בחנת בעצמך . וככל שאני יודע יש רכבים בצבע לבן להספקה בנובמבר או מעט לפני. 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 341 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...