Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1465 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי אייפד אייר 2019 (כלומר לא אמ1) עם עט דור ראשון, ולכמה חברים בקמפוס יש את הפרו (בשלל דגמיו, מעבדיו, צורותיו). 

אני יכול להבין על מה אתה מדבר ב ״תקיעות״, אבל לדעתי אתה מתאר אותן בצורה מוגזמת למדי. או שהמכשיר שהשתמשת בו תקול. 

בגרסאות הפרו הכתיבה יותר חלקה (כתבת שהיית בחנות של אפל, לא היו שם פרו עם עט דור שני?) אבל בגרסאות הישנות הכתיבה היא לא כזו נוראית כמו שאתה מתאר. 

לא מכיר דגמים אחרים, אבל בהודעה המקורית שאלת לגבי לפטופ עם מסך טאצ, וגם לי הייתה את ההתלבטות הזו, אבל חברים בקמפוס שיש להם כזה אומרים לי שבכל רגע נתון היו שמחים להחליף את המחשב באחד בלי טאצ בשילוב אייפד. 

אני בהתחלה שנאתי אותם עד שקניתי את ה13 פרו מקס, ואם התקציב הוא לא בעיה, לדעתי המכשירים שלהם פשוט ברמה אחת מעל כולם. 

  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014 Manual

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, hans כתב:

אתה ממשיך לייעץ בנושא שהידע שלך עליו נע על גבול התיאורטי. האופציה קיימת גם באייפד כמובן.

 

יש לי (לילד ...) אייפד פרו מגודל בבית כבר שנה,

ואצל הסבתא יש סמסונג s7 שקניתי לה. 

אוקיי, יש לך מצד אחד אייפד פרו, מצד שני S7 FE, שזה דגם מוזל ונחות של סמסונג.

ברור שהאייפד יותר טוב.

 

תשווה לפחות אייפד פרו לS7+

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 17 שעות, daniel.asu כתב:

השימושים בגדול די דומים לשימושים של סטודנט (לא יודע, אולי קשור לזה שאני סטודנט):

- כתיבת דוחות מעבדה מפורטים (עד כה נעשה במחברת, אבל יש כל כך הרבה דברים שחוזרים על עצמם עם שינויים קלים שהחלטתי להעביר את זה למחשב).

- קריאת מסמכים (PDF בעיקר) והוספת הערות ומירקורים למסמך.

- סיכום הרצאות תוך צילום תמונות והוספת הערות על גבי התמונות.

- לעתים מאוד נדירות - כתיבה ועריכה של טקסטים ארוכים מאוד (משתדל להמנע מלעבוד על זה עם מסכים קטנים).

 

רוב העבודה באמת תהיה עם הקלדה (כפי שהוצע מעלה), אבל אני כן צריך את היכולת לשרבט תוך כדי בצורה נוחה (זו הסיבה שעזבתי את המחשב מלכתחילה ועברתי למחברת).

קראתי את זה מספר פעמים ואני לא מצליח להבין את התלבטות, נראה כי הסורפייס של מיקרוסופט הוא הפתרון המתבקש. מחשב יחסית חזק המריץ ווינדוס. אם רוב העבודה תהיה עם הקלדה ואם אתה מעדיף כי הוא יהיה מונח בצד כדי לשרבט עליו אז יהיה כדאי להוסיף לוח מקשים אלחוטי, הלוח מקשים המקורי מתחבר פיזית לסורפייס.  

אם אני מבין נכון אתה לא תשתמש בעט כדי להכניס טקסט אלא יותר לציור/סימון כך ששיקולים כמו מהירות תגובה/הטייה פחות חשובים ואילו התוכנות הנתמכות יהיו חשובות יותר.

 

יש לי דגם מלפני כשנה+ (i5 כלשהו) שאני משתמש בו לקריאת ספרים ואני מוצא שהוא נוח למדי אך קצת כבד.

פורסם
לפני 59 דקות, vadim6385 כתב:

תשווה לפחות אייפד פרו לS7+

Hans ידידי - בקטע של לייטנסי ספציפית וpalm detection הוא צודק.

הspen הנוכחי + הs7+ ומעלה (כל הדרך לs8 tab ultra שאותו אני משווה לצורך הדיון ויצא לי להשתמש בו) - זה עולם אחר לעומת הקודמים.

הלייטנסי באפליקציות המובנות מעולה בדגמים האלו - ואז החסרון עובר לרמת התוכנות צד שלישי (מעט כותבים אפליקציות שמותאמות באמת לטאבלטים של אנדרואיד) , הכח עיבוד והבהירות מסך.

הבעיה באפליקציות זה לא סתם אנקדוטה אלא משפיעה ישירות גם אל איך העט כותב (איכות הקריאה של עדכון , הבדלים בלחץ וכו).

 

ד״א - דיברתי עם חבר בדיוק שיש לו את שניהם - והוא אמר לי שאכן בone note ספציפית - בגירסאות מהחודש האחרון יש לייטנסי מרגיז בipadים. כנראה באג שהם מודעים לו (הוא התלונן. הוא עובד גם בתחום)

If living is for learning

Then dying is forgetting

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 52 דקות, Liviur כתב:

ד״א - דיברתי עם חבר בדיוק שיש לו את שניהם - והוא אמר לי שאכן בone note ספציפית - בגירסאות מהחודש האחרון יש לייטנסי מרגיז בipadים. כנראה באג שהם מודעים לו (הוא התלונן. הוא עובד גם בתחום)

אז הסטודנטית שהוזכרה קודם אמרה את זה על הגרסה מלפני כחצי שנה. הורדתי אצלה שוב ושנינו לא הרגשנו לאגים דרמטיים (יש מעט מאוד, אבל לא משהו שונה מ-Notability למשל). ושוב, מדובר ב-Air.

 

.... ואז הגעתי לזה:

 

נראה שאם אני חווה דיליי כלשהו ב-Pro - זה כי מדובר באפליקציות צד ג'. 

 

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...