Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אפל קאר אלחוטי בפיג'ו 3008


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי
ברשותי פיג'ו 3008 שנת 2019 בגרסה בכירה SE

יש משטח טעינה אלחוטי ויש אפל קאר פליי (וגם אנדרואיד קאר) שמתחבר בקלות עם כבל מקורי. 

הייתי מאוד רוצה לקבל ממשק נטול חוטים לגמרי אבל לצערי מחויב כרגע בגלל הקאר פליי וזה גם מטעין תוך כדי. 

האם יש אפשרות להפעיל את האפל קאר בצורה אלחוטית? אני מכיר ויודע שיש רכבים שיש בהם את זה ויש גם אפשרות כזאת בהגדרות של האפל עצמו- אבל כשלחצתי על החיווי הקולי לחיצה ארוכה, שום דבר לא קורה. יש למישהו מושג אם יש בכלל את האופציה בפיג'ו?

 

 

WhatsApp Image 2022-05-31 at 10.06.14.jpeg

עריכה אחרונה על ידי RoiKahana
פורסם (נערך)

אתה צריך מתאם דונגל קטן שמוצע ע"י כמה יצרנים סינים שכמובן לא מקבלים תמיכה מאפל.

יש אתר שמסקר וכותב חוות דעת עליהם כאן:

https://www.carplaylife.com/

מסקר מגוון של מתאמים כאן

https://www.carplaylife.com/category/review/wireless-dongle/

עריכה אחרונה על ידי אלי55
לינק משופר
פורסם

קח בחשבון שלוקח לדונגל מעל לדקה עד שהוא עולה ומתחבר לטלפון

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 4 שעות, meir_gi כתב:

זה מה שהיה נפוץ ב 2019. גם היום מרבית הרכבים מגיעי לארץ ללא החומרה שתומכת באופציה אלחוטית. 

מאכזב

פורסם
לפני 19 שעות, meir_gi כתב:

זה מה שהיה נפוץ ב 2019. גם היום מרבית הרכבים מגיעי לארץ ללא החומרה שתומכת באופציה אלחוטית. 


אני די בטוח שגם בחו״ל פיז׳ו לא מציעים קארפליי אלחוטי. זה לא משהו שנפל בדרך לארץ…

×
×
  • תוכן חדש...