Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1617 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מבין את מה שאתם אומרים.

החוק בנושא לא ברור - החוק היבש אומר שצריך לשלוח התראה או לכתובת שרשומה על הנכס או לפי מרשם אוכלוסין - זה אומר לפי בחירת בית העסק.

 

כמו כן - אני חושב שברגע שמגיעים לכאלה סכומים-  להרים פעם אחת טלפון / לשלוח מייל / דואר רשום - אמור להיות חובה.

הרי הם גם ככה מחייבים אותך על ריביות ועל מכתבי התראה - תשלחו לי דואר רשום ותחייבו אותי על זה.

אבל אל תבואו אליי 10 שנים אחרי, בלי שידעתי משהו על החוב ותאיימו לעקל לי את החשבון

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
לפני 14 שעות, edward כתב:

כמובן ששום דירקטוריון שפוי לא יסכים לתת לאיזה עובד זוטר כזו סמכות ולכן מגיע מישהו יותר בכיר שסומכים עליו מההנהלה היותר בכירה

 

בין עובד זוטר למנהל עם השכלה משפטית יש סקאלה שלמה של פתרונות.

אין כל קושי לתאגיד להכשיר עובד שאינו עו״ד אבל עם השכלה משפטית לטפל בדיוק בדברים האלה, בכפוף להנחיות הממונים.

 

אם טענתל היתה נכונה, כל אחד שרוצה היה תובע תאגידים וחברות בתביעות קטנות ויוצא עם כמה אלפי שקלים כי אף אחד לא טורח לשלוח נציג.

זה לא המצב בפועל, מכאן שנהחות הבסיס שלך שגויות.

לפני 12 שעות, Big Guy כתב:

אבל אל תבואו אליי 10 שנים אחרי, בלי שידעתי משהו על החוב ותאיימו לעקל לי את החשבון

 

אני איתך, וארצה להאמין ששופט יראה זאת בצורה דומה.

 

כרגע, היות ואין מחלוקת על הסכום הבסיסי, דבר איתם ונסה להגיע להסכמה על הסרת העיקול אחרי תשלום חלקי של החוב הראשוני.

 

אחרי זה תתחיל להתדיין על ענין הריבית.

להערכתי, עם ביצעת גמר חשבון מול התאגיד כשיצאת מהדירה, היה בידם כל המידע להבין שאין טעם לשלוח הודעות לכתובת הנכס.

אפשר לדבר איתם, לפנות לתקשורת, לעמותות יעוץ או ללכת להשפט.

עריכה אחרונה על ידי Be roo
פורסם

אגב, חוק השכירות והשאילה מגדיר בדיוק שבתשלום זה צריך לשאת בעל הדירה.

אולם החוק תוקן לפני פחות מ-10 שנים, וגם אם היה בתוקף לא יודע אם תאגיד המים הוא זה שהיה צריך לעשות את ההבחנה הזו.

פורסם
בתאריך 19.1.2022 בשעה 10:14, Nemesis כתב:

אגב, חוק השכירות והשאילה מגדיר בדיוק שבתשלום זה צריך לשאת בעל הדירה.

אולם החוק תוקן לפני פחות מ-10 שנים, וגם אם היה בתוקף לא יודע אם תאגיד המים הוא זה שהיה צריך לעשות את ההבחנה הזו.

משיחה איתם - כנראה שלא


×
×
  • תוכן חדש...