Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"דגמי טסלה מעורבים בתאונות פי 2 יותר מרכבים אחרים בישראל"


avngas
שימו לב! השרשור הזה בן 865 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני לא מבין את הבעיתיות פה - 

כולם מדברים על קורסים, ספרי הדרכה, יומיים למידה, איפה הלכתם?

זה רכב שכולו מחשב - בסופו של דבר מצופה מבנאדם שנוהג ברכב

ויש לו את ההבנה וההגיון הבסיסי להבין שיש סכנות מסוימות בנהיגה

ברכב שיש לו יותר כוח מהממוצע.

 

למה שטסלה לא תוסיף ברכבים שלה, שכשבעל הרכב מניע אותו

בפעם הראשונה הוא מחויב לעבור "הדרכה" זריזה שמכילה בין היתר

אזהרה לגבי הכוח של הרכב? או יותר מזה, למה שטסלה לא תגביל

את העוצמה של הרכב ב500 ק"מ הראשונים כמו שSEGWAY למשל

עושה בקורקינטים שלה? נקרא לזה "תקופת הסתגלות"..

 

יש דרכים לטפל בבעיה הזו, פשוט צריך להעלות אותה במקומות הנכונים

וצריך את הראשים הנכונים שיחשבו על פתרונות - לא חושב שבמקרה של טסלה

זה משהו שאמור להיות כל כך מסובך, שוב, בעיקר כי הרכב הוא כולו מחשב..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני לא מדבר רק על טסלה, אלא על תקנות לרכבים באשר הם. 

 

כאשר המכונית החזקה תירכש כמשומשת בעל הרכב יהיה חייב להציג אישור צליחת קורס נהיגה מתקדמת. 

 

נשמע מסריח ? כן, האם יעזור בהפחתת הסיכויים לתאונה ? כן. 

 

מה יותר חשוב, בטיחות או ״חופש בכאילו״ ? זה שיקול שלכם 

 

לדעתי כל בעל רישיון חייב לעבור קורס נהיגה מתקדמת. 

ולא, אין לי או לאף מחבריי, משפחתי, מכרים עסק לנהיגה מתקדמת.  כך שאני מדבר נטו למען הבטיחות היומיות שלנו בכביש. 

  • לא הבנתי... 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, חולה רכב#1 כתב:

אני לא מדבר רק על טסלה, אלא על תקנות לרכבים באשר הם. 

 

כאשר המכונית החזקה תירכש כמשומשת בעל הרכב יהיה חייב להציג אישור צליחת קורס נהיגה מתקדמת. 

 

נשמע מסריח ? כן, האם יעזור בהפחתת הסיכויים לתאונה ? כן. 

 

מה יותר חשוב, בטיחות או ״חופש בכאילו״ ? זה שיקול שלכם 

 

לדעתי כל בעל רישיון חייב לעבור קורס נהיגה מתקדמת. 

ולא, אין לי או לאף מחבריי, משפחתי, מכרים עסק לנהיגה מתקדמת.  כך שאני מדבר נטו למען הבטיחות היומיות שלנו בכביש. 

הרעיון שלך מעולה, העניין הוא ש70% מהנהגים על הכביש

נמצאים שם כי הם חייבים, לא כי יש להם חיבה כלשהי לנהיגה..

 

אנשים כאלה, לא משנה כמה קורסים תעביר אותם וכמה תנסה

ללמד אותם "איך לנהוג" (מעבר לחוקים בסיסיים ואיך לתפעל גז וברקס)

זה פשוט יכנס מאוזן אחת ויצא מהשניה..  לא מאמין שקורס יעזור באיזושהי צורה

חוץ מלגרום לאנשים "לבזבז" את הזמן שלהם ו"לצאת לידי חובה" עם קורס כזה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, חולה רכב#1 כתב:

האם יעזור בהפחתת הסיכויים לתאונה ? כן. 

 

או שיעלה.

 

לפני 8 דקות, חולה רכב#1 כתב:

מה יותר חשוב, בטיחות או ״חופש בכאילו״ ? זה שיקול שלכם 

 

הכל בסדר, כמה כסף אתה מוכן להשקיע בהכשרה של בעלי טסלה?

 

לפני 8 דקות, חולה רכב#1 כתב:

לדעתי כל בעל רישיון חייב לעבור קורס נהיגה מתקדמת. 

 

ספר לנו על הקורס שעברת ואיך הוא עזר לך.

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחייך. עשיתי לפני כמה שנים קורס ריענון נהיגה וזה הרגיש כמו תעלול שנועד לספק ג'וב לפנסיונרים והייתי חייב לשלם על השיט הזה מהכסף שלי. בבקשה אל תבקש לעשות את זה יותר גרוע. 

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רענון נהיגה אכן שטויות. 

קורס נהיגה מתקדמת עם מסלול ייעודי המדמה מצבי חירום ובליווי מדריך מוסמך ומקצועי זה לא דבר שניתן לזלזל בו. 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, falou כתב:

ספר לנו על הקורס שעברת ואיך הוא עזר לך.

הקהל כוסס ציפורניים בציפייה.

  • אהבתי 2

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, falou כתב:

 

או שיעלה.

 

גם קונדום יכול להיקרע, למה עדיין משתמשים בו ? 

לפני שעתיים, falou כתב:

הכל בסדר, כמה כסף אתה מוכן להשקיע בהכשרה של בעלי טסלה?

 

הכשרה של כלל בעלי המכוניות החזקות, אם יש להם כסף לרכוש אז יתכבדו נא וישלמו. 

לפני שעתיים, falou כתב:

ספר לנו על הקורס שעברת ואיך הוא עזר לך.

עוד לא יצא לי לבצע קורס כזה, אבל אני סומך על פבל לדוגמה

אני אכן מתכנן בעתיד הקרוב לבצע קורס כזה. 

 

לפני שעה, eitanuch כתב:

בחייך. עשיתי לפני כמה שנים קורס ריענון נהיגה וזה הרגיש כמו תעלול שנועד לספק ג'וב לפנסיונרים והייתי חייב לשלם על השיט הזה מהכסף שלי. בבקשה אל תבקש לעשות את זה יותר גרוע. 

 

יקירי, כתבתי "נהיגה מתקדמת" ולא "רענון". 

להבא, תקרא בבקשה את כל המשפט, ותקרא אותו נכון. 

עריכה אחרונה על ידי חולה רכב#1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באו נהיה כנים, טסלה שברה את השוק בכל העולם לרכב שהוא גם חשמלי וגם "משתווה" לרכב ספורט, שהוא בארץ גם נקרא סמל סטטוס שכל וואנבי יכול לקנות בלי להבין מה באמת יש לו בידיים. אנשים הם דפארים ביסודם ואין להם באמת רצון לדעת על נהיגה ועל כמה וכמה שיש להם כלי רצח. כל מי שיגיד אחרת כנראה מתמם או שקרן פטאלוגי. במקרה של טסלה עם המערכות הבטיחות שבאות מובנות ברכב הכי פשוט מי שנפגע הוא רק הנהג או מי שיושב לידו, לפי הכותרות בעיתונים. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מה שאני אומר מתחילת השרשור, לכן אני חוזר ומדגיש כי קניית כל רכב מעל רף ביצועים מסויים, הנהג יהיה מחוייב בקורס נהיגה מתקדמת. 

כי אני רואה את זה כל יום בכבישים, אפילו לפני עידן הטסלה. 

 

לפני כמה חודשים הייתה קורבט C8 חדשה שעשתה תאונה בכביש 6, ראיתי את הרכב במו עיני מס' דקות לאחר התאונה. 

רכב ספורטיבי זה כיף, אבל אם הנהג אינו מיומן זה כמו לכוון נשק... על עצמך!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, lidorkalfa כתב:

הרעיון שלך מעולה, העניין הוא ש70% מהנהגים על הכביש

נמצאים שם כי הם חייבים, לא כי יש להם חיבה כלשהי לנהיגה..

כל כך נכון,ובמשפט אחד סיכמת את שורש הבעיה.
רוב האנשים בסה"כ רוצים להגיע מנקודה א' לנקודה ב',במדינה שפשוט תחבורה ציבורית לא רלוונטית ברוב חלקי הארץ,אחד העדויות שהרבה אנשים חזרו לנהוג אחרי הפסקה של 10-20 שנה,ועוד מתבלבלים בין גז לבלם,רק תציצו כל כמה זמן רכב נכנס בתוך חנויות במרכזי קניות.
אנשים קצת פרופורציות לא יזיק,נכון טסלה הביאו במחיר עממי זמינות כח מיידי לא מוכר לאנשים רגילים,אבל עוד בירוקרטיה זה הדבר האחרון שיעזור להם.
 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, חולה רכב#1 כתב:

הכשרה של כלל בעלי המכוניות החזקות, אם יש להם כסף לרכוש אז יתכבדו נא וישלמו. 

מה זאת מכונית חזקה?

יחס כ"ס למשקל?

יחס מומנט למשקל?

נתון מוצהר של האצה?

מהירות מקסימלית מוצהרת?

 

נניח שאתה קובע את הרף לאפס-עד-מאה-ב-6.0 שניות.

מי שהמכונית שלו עושה 6.1 לא משלם כלום?

מי שהמכונית שלו עושה 6.0 משלם מכספו על קורס שהוא מחויב לעבור?

או שאתה רוצה ועדה מיוחדת שמקטלגת מכוניות באופן פרטני? כל מיני ספורטיביות לא מהירות אבל עם זנב עליז?

 

תיאטרון אבסורד.

 

  • אהבתי 2

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, חולה רכב#1 כתב:

עוד לא יצא לי לבצע קורס כזה, אבל אני סומך על פבל לדוגמה

אני אכן מתכנן בעתיד הקרוב לבצע קורס כזה. 

 

אני בטוח. גם אתה וגם כל המשפחה, כי זה מאוד מאוד מאוד חשוב לבטיחות של כולכם.

ואחרי זה תבוא ותספר לנו איך זה עזר לך, אם בכלל, וגם כמה זה שווה את כל הכסף שהשקעת בזה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, falou כתב:

 

אני בטוח. גם אתה וגם כל המשפחה, כי זה מאוד מאוד מאוד חשוב לבטיחות של כולכם.

ואחרי זה תבוא ותספר לנו איך זה עזר לך, אם בכלל, וגם כמה זה שווה את כל הכסף שהשקעת בזה.

בפורום ייעוץ כמו קארספורום, שבו אנחנו מנסים לשנות את תרבות הנהיגה לטובה יותר, אם קורסים כאלו (שחברי ומנהלי הפורום שיבחו לטובה והמליצו לקיימם) מתקבלים בזלזול, אז אין מילים שיתארו את גודל אכזבתי, בעיקר מאחראי פורום. 

 

לפני 5 שעות, hans כתב:

מה זאת מכונית חזקה?

יחס כ"ס למשקל?

יחס מומנט למשקל?

נתון מוצהר של האצה?

מהירות מקסימלית מוצהרת?

 

נניח שאתה קובע את הרף לאפס-עד-מאה-ב-6.0 שניות.

מי שהמכונית שלו עושה 6.1 לא משלם כלום?

מי שהמכונית שלו עושה 6.0 משלם מכספו על קורס שהוא מחויב לעבור?

או שאתה רוצה ועדה מיוחדת שמקטלגת מכוניות באופן פרטני? כל מיני ספורטיביות לא מהירות אבל עם זנב עליז?

 

תיאטרון אבסורד.

 

 

זה כבר תלוי במומחים שאני לא אשקר ואצהיר שאני כזה. 

אני איש פשוט שמציע נקודת פתיחה לפתרון. 

אני לא מומחה לתחבורה ולא מומחה לסטטיסטיקה, אולי אם אחד מחברי הפורום יכול לשפוך אור על הנושא הוא יכול לעזור. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מציע משהו, וכשיש מישהו שחושב אחרת ממך אז 'תנעלו את הדיון', או 'אני לא מומחה' +  ' אין מילים שיתארו את גודל אכזבתי בעיקר מאחראי פורום'. 

 

בחייאת, אולי לאחראי הפורום שאתה כל-כך מאוכזב ממנו יש נסיון יותר עמוק ממה שתוכל אי פעם לדמיין ואז במקום להתבצר בדעה האישית שלך שאתה כל-כך אוהב תפתח את המחשבה לדעות אחרות? 

 

 

 

  • אהבתי 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 865 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...