Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"דגמי טסלה מעורבים בתאונות פי 2 יותר מרכבים אחרים בישראל"


avngas
 שיתוף

פוסטים מומלצים

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

עוד נקודה מעניינת בכתבה: חלקי פחחות של טסלה זולים משמעותית.

 

כתוב כדוגמא שכנפיים קדמיות עולות 1000₪ לעומת 5000 "ברכבים במחירים דומים".

מישהו יודע יותר מה הרקע לזה?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין. לא ציפיתי (בהנחה שהנתונים נכונים).

למה המערכות בטיחות לא מתקנות טעויות של החלקה וכדומה? ואיך זה ברכבים אחרים עם מערכות בטיחות אקטיביות?

לפני 8 דקות, elera כתב:

עוד נקודה מעניינת בכתבה: חלקי פחחות של טסלה זולים משמעותית.

 

כתוב כדוגמא שכנפיים קדמיות עולות 1000₪ לעומת 5000 "ברכבים במחירים דומים".

מישהו יודע יותר מה הרקע לזה?

אולי טסלה בונה על רווחים מדברים אחרים בהשוואה לשאר חברות הרכב, אבל כנראה שגם העובדה שטסלה מייצרת הרבה רכבים ממגוון מצומצם תורמת לזה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש גבול לתיקון טעות של מערכות הללו, כניראה מגזימים.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, itzik123 כתב:

אולי טסלה בונה על רווחים מדברים אחרים בהשוואה לשאר חברות הרכב, אבל כנראה שגם העובדה שטסלה מייצרת הרבה רכבים ממגוון מצומצם תורמת לזה.

 

 

טסלה לא בונה על רווחים מחלפים/מוסכים/טיפולים. רק צריך להמשיך לקרוא, מהכתבה:

"מדובר בעלות של כ־1,000 שקל לחלק עבור מכונית טסלה לעומת כ־5,000 שקל ברכבים במחירים דומים. מחיר המחירון של רוב חלפי התאונות אצל יבואני הרכב גבוהים כדי לאפשר הנחות גדולות, לעיתים עד 70% לחברות הביטוח ולמוסכים, וכך הם מרוויחים יותר כסף בסופו של דבר מול הלקוח."

 

אני אשמח אם מישהו מהתחום יכול להסביר את המשפט המסובך הזה... מה שאני מבין (ואולי אני טועה) זה שבשוטף יש קומבינה בין היצרנים, חברות הביטוח והמוסכים שמציגים מחיר אחד ללקוח ומחיבים מחיר אחר בפועל דרך "הנחה" שניתנת למוסך אבל לא מגולגלת ללקוח (אבל איפה חברת הביטוח פה?). לא בטוח שאני מבין את זה נכון, אבל אם זה כך, לדעתי זה שווה חקירה של איזו רשות רגולטורית....

 

טסלה, כמו טסלה, לא משחקים את המשחקים האלה. למעשה לפני כמה שבועות הם העלו את מחירון החלפים הרשמי שלהם לרשת, ככה שאפשר לדעת את העלות של כל דבר (לפני עבודה ומע"מ). הם פחות "רווחיים" למוסכים שזה במילים אחרות - לא משתפים פעולה עם המוסכים כדי להשחיל את הלקוחות, ולכן פחות מוסכים רוצים לעבוד איתם.

 

יפה שהכתבה מצליחה להשאיר נימה שלילית - "ניסיונות להגדיל את מספר מוסכי הפחחות מתנהלים בעצלתיים" על אלמנט שהסיבה לו היא נטו טובת הלקוחות...

 

לפני כשעה, itzik123 כתב:

למה המערכות בטיחות לא מתקנות טעויות של החלקה וכדומה?

 

מערכות הבטיחות מתריעות או מתקנות, די באגרסיביות, כל שגיאה של הנהג כמו סטייה מנתיב, מעבר לנתיב בזמן שרכב אחר עוקף, או האצה כשהתנועה מאיטה/עוצרת. לא נראה לי שיש תיקון לסיבוב מהיר מדי. בכל מקרה אפשר לבטל את רוב ההתרעות, ולחיצה נחושה על דוושת ההאצה מתגברת כמעט על הכל, ככה שמי שבאמת רוצה להשתולל, יכול. לא יודע מאיפה הנתונים האלה ואם הם נכונים, אבל בכל מקרה הבעיה פה היא הנהג, לא הרכב

עריכה אחרונה על ידי OF
  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 דקות, OF כתב:

 

טסלה לא בונה על רווחים מחלפים/מוסכים/טיפולים. רק צריך להמשיך לקרוא, מהכתבה:

"מדובר בעלות של כ־1,000 שקל לחלק עבור מכונית טסלה לעומת כ־5,000 שקל ברכבים במחירים דומים. מחיר המחירון של רוב חלפי התאונות אצל יבואני הרכב גבוהים כדי לאפשר הנחות גדולות, לעיתים עד 70% לחברות הביטוח ולמוסכים, וכך הם מרוויחים יותר כסף בסופו של דבר מול הלקוח."

 

 

 

 

ככה עובדת מערכת הבריאות בארה"ב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה כותרת הזויה (של הכתבה כמובן)

זה כמו לרשום גלידות נסטלה אחריות ליותר מקרים של השמנה מגלידות שטראוס.

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ArikM
  • רעיון טוב! 1

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים עם הטענה של הכתבה. 

 

מכונית חזקה ושקטה, מד מהירות לא מוצג מול הנהג, בשילוב עם נהג שאינו מנוסה ברכבים חזקים כן יגרמו לתאונות. 

 

המחיר והכוח של הטסלה שברו את השוק, זה גרם לכך שאנשים אשר לא יכלו להשיג תאוצות כה מהירות לפני כן (מכיוון שזה התלווה ל: מחיר יקר, רכב ספורט, עלויות אחזקה) פתאום רוכשים ביצועים מסמרי שיער במחיר משתלם. 

 

ורוב הרוכשים לא מבצעים קורס נהיגה מתקדמת, ככה שהם בתולי כוח מתפרץ ופוגשים אותו בכביש ומהווים סכנה לשאר משתמשי הדרך. 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תאונות צריכים להשוות פר קילומטר נסיעה ולא לפי כמות רכבים. לא מזמן יצאה כתבה שחשמליות נוסעות 33% יותר מרכב בנזין ממוצע. בהנתן שטסלה הם רכבים חשמליים עם טווחים גדולים בהרבה מרוב החשמליות האחרות בארץ ומכאן גם שימושיים יותר, סביר להניח שהממוצע שלהם אפילו גבוה יותר. כך שפער התאונות קטן בהרבה ממה שמוצג בכתבה.

 

אבל אין ספק שלתת רכבים עם כח כזה לאנשים שלא התנסו בזה בעבר הוא דבר מסוכן. היה  סרטון של מישהו שרק קיבל טסלה ובחניון עזריאלי, תוך כדי סיבוב, התבלבל בין הגז לברקס. ברכב רגיל אולי הוא יכל עוד להגיב. הטסלה האיצה כל כך מהר שעוד לפני שהנהג הספיק לעשות משהו הלך כל הפרונט של האוטו. 

מנסיון שלי בשבועות הראשונים נסעתי בחיל ורעדה (למרות שכבר נסעתי ברכבים של 200+ כס בעבר) עד שהתרגלתי לכח של הרכב. זה ממש לא דומה לשום דבר אחר גם בשקט וגם בתגובה המהירה.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנתון הזה  : במקרה של טסלה מדובר באחת מכל 5 מכוניות, כאשר רובן המוחלט של התאונות הן תאונות עצמיות.  אומר הרבה  על הנהגים יותר מאשר על המכוניות.

להערכה כי מדובר בקושי להסתגל לביצועים ולנהיגה החשמלית מצטרפת העובדה כי הפגיעות היו בעיקר בחזית הרכב, ולא בהתהפכויות או בפגיעות אחרות, והן התרחשו פחות משבועיים לאחר קבלת הרכב

 

 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 28 דקות, Uri-G כתב:

אבל אין ספק שלתת רכבים עם כח כזה לאנשים שלא התנסו בזה בעבר הוא דבר מסוכן. מנסיון שלי בשבועות הראשונים נסעתי בחיל ורעדה (למרות שכבר נסעתי ברכבים של 200+ כס בעבר) עד שהתרגלתי לכח של הרכב. זה ממש לא דומה לשום דבר אחר גם בשקט וגם בתגובה המהירה.

 

זו המלצה מצויינת, לי לקח כמעט 4 שבועות עד שהלכתי לרגיש את האוטו מ 0-100, וגם אז זה היה מפחיד. מצד שני, הטווח של הדוושה מאד גדול ואין בעיה לנהוג ממש בעדינות, גם לא ב Chill, לא צריך קורס נהיגה, רק עקומת למידה. הלונג עם 4X4 מרגיש כמו קטר על פסים, גם בפניות. ה SR עם הנעה אחורית אז כנראה יותר קל לעוף החוצה או לאבד שליטה

 

בכל מקרה הנתונים האלו נראים מוגזמים, לא נשמע לי ש 20% מהנהגים עושים תוך שבועיים תאונה שמשביתה את הרכב. נשמע לי יותר סביר שהם פשוט סופרים כניסות למוסך, ופה קהל נהגי הטסלות שלוקח בכמויות את הרכבים לשגריר כדי לכוון מרווחים, או להשקיט קרקושים, או לעשות פוליש באמת מככב (יש לא מעט אנשים שמנסים להזמין תור למוסך עוד לפני שקיבלו את הרכב).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא נראה כמו כניסות למוסך, מדובר על פחחות. אולי יש כניסות לפחחות על מנת לתקן מירווחים אבל לא נראה שזה הנתון שיטה את הספירה.

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 27 דקות, zaf כתב:

זה לא נראה כמו כניסות למוסך, מדובר על פחחות. אולי יש כניסות לפחחות על מנת לתקן מירווחים אבל לא נראה שזה הנתון שיטה את הספירה.

 

נכון, לפחחות. לטסלה יש היום מוסך אחד בפ"ת שמתעסק בתקלות ברכב ומוסך אחר בחולון, שמופעל ע"י שגריר, ועוסק רק בפחחות ותקלות מרכב. (שמשות ד"א, שגם מופיעות בכתבה מתקנים ממה שאני יודע במקום אחר). טסלה מפנים לשגריר את כל התלונות על מרווחים, בעיות צבע, רעשים וכו'. לגבי אם זה הנתון שמטה את הספירה - כנס לקבוצות ווטסאפ/טלגרם של רוכשים ותופתע: אחוזים ניכרים מהם מכניסים את הרכב לשגריר לכל מיני תיקונים וכיוונונים (זה בחינם כי הרכב באחריות, אנשים מזמינים תור מיד עם קבלת הרכב). לא יודע איך העיתון ספר פה אבל זה נשמע לי הרבה יותר סביר מ 20% שמשביתים רכב בתאונה תוך שבועיים....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, elera כתב:

כתוב כדוגמא שכנפיים קדמיות עולות 1000₪ לעומת 5000 "ברכבים במחירים דומים".

מישהו יודע יותר מה הרקע לזה?

כאילו דאאאאאא.....אין יבואן/מתווך שיוצר איזה מחירון הזוי שקודמי הסבירו !

בהתחלה היבואנים היו בלחץ שטסלה יחשוף את כל הבלוף,איך כולם,וכמה גורמים עובדים על הצרכן,אבל מהר מאוד נרגעו,במדינה עם מיסוי הכי גבוה לרכבים בעולם,התברכו "בצרכן מצוי" בין הטיפשים ביקום,רק תציצו בדוחות כספיים שלהם איזה שנה פנומנלית היה להם :D כל הדרך אל הדיבידנד.

מתי אנשים יתחילו לקלוט שטסלה זה לא יצרן רכב מסורתי,שמרגע שמכר את הרכב יש לו רק הוצאות לתת אחריות ?!
טסלה יותר חברת תוכנה,שמוכרת מנויים בתוספת חודשי/שנתי משוייך בעלים ולא מספר שילדה,זאת אומרת בנוסף לרווח המכירתי יש תזרים מזומנים קבוע נוסף,ותהיו בטוחים השירותים האלו רק יגדלו עם הזמן,תחשבו כמו פלאפון של פעם,זוכרים הייתם משלמים על רינגטון ? פה יציעו לך תמורת X סכום לחודש תוכל לרכוש "חבילת סאונד"שהרכב שלך מפיק צלילים של מנועה V8/V12 או כל דגם שרק תרצה....בקיצור יקח עוד הרבה שנים עד שהרכבים האלו יתחילו להחליף ידיים,ואנשים יקלטו שיכולת X לא עובר עם הרכב,כי הרוב בשיטת מנוי חודשי :rofl: ואז טסלה שוב ירוויח,ולא כמו יצרן שאחרי שהרכב יצא מאחריות,רק דרך חלפים במחירים מנופחים יכול עוד להרוויח.

 

https://www.tesla.com/he_IL/support/connectivity

עריכה אחרונה על ידי קיורטוש אוטומוטיב
  • משעמם 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ראיתי שחורדינית בטסלה שפשוט טסה לעמדת הטעינה כל כך מהר שהבלימה האוטונומית של הרכב נתנה ברקס שעצר אותה סנטימטר מלהעיף את האוטו שלפניה. 

 

היא יצאה מהאוטו רועדת.

 

אין ספק, חלק מבעלי הטסלה לא מוכשרים לנהוג בכלי כזה וכדאי שהיצרן יספק הדרכה.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...