Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"דגמי טסלה מעורבים בתאונות פי 2 יותר מרכבים אחרים בישראל"


avngas
שימו לב! השרשור הזה בן 873 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 6 שעות, חולה רכב#1 כתב:

אנחנו מנסים

 

מי זה ״אנחנו״?

 

לפני 6 שעות, חולה רכב#1 כתב:

אז אין מילים שיתארו את גודל אכזבתי, בעיקר מאחראי פורום. 

 

 

אם אתה רוצה לפנות אלי בתור אחראי פורום, אתה יכול לעשות את זה בפרטי, כאשר אתה נתקל בסוגיה של הפרה של כללי הפורום (קישור למעלה). אחרת, זה לא עניינך או עניין הדיון מה אני עושה בתור אחראי פורום.

 

לפני 6 שעות, חולה רכב#1 כתב:

אם קורסים כאלו (שחברי ומנהלי הפורום שיבחו לטובה והמליצו לקיימם)

 

אני לא המלצת לא לקיים קורסים ״כאלו״ (על אילו קורסים אתה מדבר?). אני עברתי קורס כזה (כמה. כבר לא זוכר בדיוק כמה), גם אמא שלי, אבא שלי, אחותי הקטנה, אחותי הגדולה... אני יודע מה אפשר לקבל מהם. מה שאני שואל ממך, זה שבא ללמד ולהסביר למה הם נחוצים - מאיפה היידע והביטחון שלך בקורסים ״כאלו״?

בטח בהתחשב בעובדה שעוד לא מצאת זמן לעבור הכשרה כ״כ חיונית.

 

לפני 6 שעות, חולה רכב#1 כתב:

אני לא מומחה לתחבורה ולא מומחה לסטטיסטיקה, אולי אם אחד מחברי הפורום יכול לשפוך אור על הנושא הוא יכול לעזור. 

 

 

בשביל שקורס נהיגה יהיה אפקטיבי ויתחיל הטמעה של הרגלים נכונים אצל מי שלא למד מעולם לנהוג נכון טכנית, צריך כמה ימים של לימוד ותרגול שיטתי, ולאחר מכן צריך להמשיך לתרגל. כל זה מצריך לא רק מערך לימוד מסודר אלא גם מתקן ומכוניות.

 

מכוניות היום בטוחות בהרבה ממה שהן היו כשאני עברתי קורס לשליטה ברכב. יש להן ESP ואין יותר אפשרות לאבד שליטה, כי נתת יותר מדי גז, לדוגמא (להוציא אולי מקרי קיצון, כי תמיד, תיאורטית, יכול להיות מצב שיכה את הבקרה). מרב מצבי אובדן השליטה הטכניים, מכונית מודרנית עם ESP תתמודד בעצמה או שבכלל לא תיכנס אליהם

 

אבל ללמד מישהו לא להאיץ יותר מדי חזק?!

בשביל זה לא צריך קורס, צריך קצת היגיון בריא. אם בשביל לעבור מידני לאוטומט לא מחייבים קורס או מרכב קטן לרכב גדול, אז גם לעבור מרכב של אפס למאה בשמונה שניות לרכב של אפס למאה בחמש. זה לא כזה הבדל.

 

למעשה, איזו הדרכה צנועה תעשה בדיוק ההפך, היא לא תיתן בפועל שום כלים, אלא רק תחושת ביטחון מופרזת. לטעמי הדבר הכי יעיל בקורסים שעברתי זה שאני מכיר את התחושה שהרכב עף מהמסלול בלי שאתה שולט בו. באותו הרגע מה שעובר לך בראש, באופן אינסטנקטיבי, זה לא ״הכל בסדר, יש שטח מילוט וכלוב התהפכות״. התגובה האוטומטית של המוח היא: ״שיט! אין לי שום שליטה על מה שקורה, אני הולך למות!״

אם קורס לא כולל הצגת תכלית מעשית של: תראה מה קורה כשאתה נוהג כמו שאתה יודע... הוא מפספס את העיקר. את היומיים הראשונים של הקורס הראשון שעברתי, עברתי בלא להצליח לבצע דברים ״פשוטים״, כמו בלימת חירום או לסובב את ההגה נכון.

איפה בדיוק בארץ יעבירו קורס שמאפשר לחוות את זה, במסלולי מירוצים ייעודיים?!

זה עולה המון ואף אחד לא ישלם את זה, כמו שאתה לא משלם על קורס בשבילך. זה עניין למי שמוכן ויכול להוציא סכומים כאלו.

 

אני לא יודע למה נהגי טסלה עושים יותר תאונות פח מנהגים אחרים, אבל זו הבעיה שלהם, לא של כולנו.

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 9 שעות, חולה רכב#1 כתב:

בפורום ייעוץ כמו קארספורום, שבו אנחנו מנסים לשנות את תרבות הנהיגה לטובה יותר, אם קורסים כאלו (שחברי ומנהלי הפורום שיבחו לטובה והמליצו לקיימם) מתקבלים בזלזול, אז אין מילים שיתארו את גודל אכזבתי, בעיקר מאחראי פורום. 

 

 

זה כבר תלוי במומחים שאני לא אשקר ואצהיר שאני כזה. 

אני איש פשוט שמציע נקודת פתיחה לפתרון. 

אני לא מומחה לתחבורה ולא מומחה לסטטיסטיקה, אולי אם אחד מחברי הפורום יכול לשפוך אור על הנושא הוא יכול לעזור. 

 

מצטער לשמוע על גודל אכזבתך. אנא פנה לנציב פניות הציבור ומלא את תלונתך בנושא לשם שיפור השירות. תודה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 שעות, חולה רכב#1 כתב:

קורס נהיגה מתקדמת עם מסלול ייעודי המדמה מצבי חירום ובליווי מדריך מוסמך ומקצועי זה לא דבר שניתן לזלזל בו. 

אף אחד לא מזלזל בזה.

אבל בין השאר שכחת פרט פעוט בסגנון "כמה זה עולה". רמז, רמז - מתחיל מ-4 ספרות.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 4.12.2021 בשעה 07:07, discoTD5 כתב:

אתה מציע משהו, וכשיש מישהו שחושב אחרת ממך אז 'תנעלו את הדיון', או 'אני לא מומחה' +  ' אין מילים שיתארו את גודל אכזבתי בעיקר מאחראי פורום'. 

 

בחייאת, אולי לאחראי הפורום שאתה כל-כך מאוכזב ממנו יש נסיון יותר עמוק ממה שתוכל אי פעם לדמיין ואז במקום להתבצר בדעה האישית שלך שאתה כל-כך אוהב תפתח את המחשבה לדעות אחרות? 

 

 

 

 

ביקשתי לנעול מכיוון שראיתי שיש זלזול בבטיחות. 

כאחד שכמעט איבד את משפחתו בתאונה אני לא מפריז בחשיבות הבטיחות. 

אני ראיתי אנשים שכמעט ואיבדו את חייהם בגלל טעות טיפשית של אחרים. 

בחור עם טנדר ועגלה נגררת, רצה לצאת למחלף והתבלבל, במקום לנסוע עוד 1.5 ק"מ ולצאת במחלף הבא החליט לחתוך 2 נתיבים ונכנס באוטו של אבא שלי, התחלתי לאסוף את חלקי הפח של האוטו בכביש 6, בנס לא היו נפגעים קשה. 

 

למה בן אדם צריך להתפלל לכל נביא קיים לפני שהוא נוסע בכביש ? 

 

 

 

 

בתאריך 4.12.2021 בשעה 07:18, falou כתב:

 

מי זה ״אנחנו״?

 

 

אני אתקן את זה ל "אני". 

 

בתאריך 4.12.2021 בשעה 07:18, falou כתב:

בשביל שקורס נהיגה יהיה אפקטיבי ויתחיל הטמעה של הרגלים נכונים אצל מי שלא למד מעולם לנהוג נכון טכנית, צריך כמה ימים של לימוד ותרגול שיטתי, ולאחר מכן צריך להמשיך לתרגל. כל זה מצריך לא רק מערך לימוד מסודר אלא גם מתקן ומכוניות.

 

מכוניות היום בטוחות בהרבה ממה שהן היו כשאני עברתי קורס לשליטה ברכב. יש להן ESP ואין יותר אפשרות לאבד שליטה, כי נתת יותר מדי גז, לדוגמא (להוציא אולי מקרי קיצון, כי תמיד, תיאורטית, יכול להיות מצב שיכה את הבקרה). מרב מצבי אובדן השליטה הטכניים, מכונית מודרנית עם ESP תתמודד בעצמה או שבכלל לא תיכנס אליהם

 

אבל ללמד מישהו לא להאיץ יותר מדי חזק?!

בשביל זה לא צריך קורס, צריך קצת היגיון בריא. אם בשביל לעבור מידני לאוטומט לא מחייבים קורס או מרכב קטן לרכב גדול, אז גם לעבור מרכב של אפס למאה בשמונה שניות לרכב של אפס למאה בחמש. זה לא כזה הבדל.

מעולם לא אמרתי משהו על ללמוד להאיץ. 

אלא נטו על שיפור כישורי הנהיגה. 

בתאריך 4.12.2021 בשעה 07:18, falou כתב:

למעשה, איזו הדרכה צנועה תעשה בדיוק ההפך, היא לא תיתן בפועל שום כלים, אלא רק תחושת ביטחון מופרזת. לטעמי הדבר הכי יעיל בקורסים שעברתי זה שאני מכיר את התחושה שהרכב עף מהמסלול בלי שאתה שולט בו. באותו הרגע מה שעובר לך בראש, באופן אינסטנקטיבי, זה לא ״הכל בסדר, יש שטח מילוט וכלוב התהפכות״. התגובה האוטומטית של המוח היא: ״שיט! אין לי שום שליטה על מה שקורה, אני הולך למות!״

אם קורס לא כולל הצגת תכלית מעשית של: תראה מה קורה כשאתה נוהג כמו שאתה יודע... הוא מפספס את העיקר. את היומיים הראשונים של הקורס הראשון שעברתי, עברתי בלא להצליח לבצע דברים ״פשוטים״, כמו בלימת חירום או לסובב את ההגה נכון.

איפה בדיוק בארץ יעבירו קורס שמאפשר לחוות את זה, במסלולי מירוצים ייעודיים?!

 

בתאריך 4.12.2021 בשעה 07:18, falou כתב:

זה עולה המון ואף אחד לא ישלם את זה, כמו שאתה לא משלם על קורס בשבילך. זה עניין למי שמוכן ויכול להוציא סכומים כאלו.

נכון לעכשיו אתה צודק, זו אכן הוצאה לא פשוטה. 

כיום בעת התקנת אביזרי בטיחות המסייעים בהפחתת תאונות מקבלים החזר של 1,500 ש"ח, שזה לא מכסה את ההוצאה אבל כן מוזיל אותה משמעותית. 

אם ניתן יהיה לבצע את הקורס, לקבל תעודה ממדריך מוסמך ולהוזיל באמצעותה את הביטוח של הרכב אז לדעתי ההוצאה כבר לא תהיה כבדה כל כך. 

לדעתי זה שווה, מכיוון שתיקון הפגוש ואספקת רכב חלופי יעלו לחברת ביטוח הרבה יותר מ כמה מאות שקלים אשר יהוו את ההנחה בביטוח. 

בתאריך 4.12.2021 בשעה 07:18, falou כתב:

אני לא יודע למה נהגי טסלה עושים יותר תאונות פח מנהגים אחרים, אבל זו הבעיה שלהם, לא של כולנו.

צודק, אני ואתה שני פשוטי עם שרק רוצים לעזור, אתה בדרכך ואני בדרכי. 

אני הצעתי את הפתרון הזה, מבחינתי הוא סבבה, מבחינתך אולי לא. 

הכל טוב. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 873 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...