Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1940 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

מנסה לעזור לאחותי עם החלפת הרכב למשהו יותר מרווח ל-5 נפשות ובתקציב שלה נראה שמתאים שברולט אקווניקס 2018 LT.

יש לי מספר שאלות על הרכב:

האם מערכת המדיה תומכת באנדרואיד אוטו?

שמעתי שיש בעיות אמינות במנוע 1.5 טורבו? האם זה נכון?

כנ"ל לגבי אמינות תיבת ההילוכים? האם ההילוכים עוברים חלק?

 

אני אקח אותה לנסיעת מבחן שבוע הבא אבל אשמח לשמוע חוות דעת על הכיוון מבעלי הרכב.

 

תודה רבה

 

 

 

 

 

פורסם

1. תומכת באנדרואיד אוטו
2. אין לי ניסיון עם שברולט אבל אני לא חושב שתהיה בעיה עם המנוע הזה, הבעיה היחידה שאני צופה שתהיה לאורך זמן זה הטורבו.
3. תיבת 6 הילוכים פלנטרית לא תעשה צרות וכן היא מעבירה חלק.

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk

פורסם

אין לי מושג לגבי אמינות, לא שמעתי בעיות קונקרטיות, אך כן יש לציין שבזמנו שקלתי לרכוש את הרכב בעצמי וירדתי מהעניין מאחר שאין אפשרות לכבות את מנגנון ה stop&start ומבחינתי לפחות זה דיל ברייקר

פורסם

לא מומלץ לשים מצבר רגיל לרכב עם מערכת S&S.
מערכות אלו עובדות עם טעינה בזרם גבוה, שימוש במצבר רגיל שלא בנוי לטעינה כזו עלול להתפוצץ, להיסדק, לנזול וכו'

×
×
  • תוכן חדש...