Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ברוכה הבאה Octavia RS iV (בייבוא מקביל)


PriceDevil
שימו לב! השרשור הזה בן 1234 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ומורי נהיגה גם מטרגטים אותה. אם המחירים לא יעלו משמעותית ולא יהפכו את הרכישה של טסלה ללא כדאית,  אין הצדקה לשום רכב שהוא לא רכב נישה שעולה שקל יותר וגם לא לאלה שעולים כמה עשרות פחות. אבל שום דבר לא יפתיע אותי במדינה הזו. לדעתי היבואנים ימצאו דרך להחדיר לוביסטים לכנסת שיהרסו את הכל והיפכו את הרכישה של טסלה ללא כדאית. נגיד כך, אני אהיה מופתע אם זה לא יקרה.

עריכה אחרונה על ידי Taipan
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת אם הייתי יכול הייתי קונה את גרסת ה2.0 ולא את ההיברידית, אני מניח שמטרת ההיברידית היא כדי לאפשר לה להיות בשוקים מסוימים בהם תקנות הזיהום מחמירות, או שיש בהן ערים עם אגרת גודש כזו או אחרת בכניסה לערים שבה משלמים מס גדול יותר לרכבים מזהמים, כך הנהג זוכה לקבל את שתי העולמות.

אין ספק שהקונה היא יצור מוזר עדיין בשוק ואני מקווה שיהיו עוד כאלה ושהיא פתחה סוג של מלחמת הספקים מבורכת, אבל אם נשווה כרגע בין האוקטביה לקונה, מלבד נתון תאוצה רישמי אין שום קשר בין שתי המכוניות והקונה נחמדה ככול שתהיה אינה איכותית הן מבחינת איכות חומרים, רמת גימור וכדומה לזו שאתה מקבל באוקטביה...

אם זה שווה 100000 שקל ? זה כבר עניין של הרוכש. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


מה הקשר לקונה? זהו, הכל מתחיל ונגמר בתאוצה? יש גם דגמי מרצדס וב-מ-וו שמאיצות לאט יותר מהאוקטביה הזו ועולות יותר, אז מה?
בכל אופן שלא יובן לא נכון. אני לא חושב שהאוקטביה הזו תמורה ראויה למחיר (על הנייר) בניגוד לאחותה נטולת הסיוע החשמלי, אבל בוא נהיה עיניינים ונשווה תפוחים לתפוחים.

לא הייתה פה השוואה אמיתית אלה יותר פריקת עצבים.

החיים לא מאפס מתחילים ונגמרים מ0-100, אני רוצה לראות את הקונה עולה מאשתאול לצומת הסטף בקצב של האוקטביה הזו...

עולה גם עולה [emoji14]

1. טסלה / קונה whatever החיים הם לא רק 0-100.
2. יש משוגעים שמוכנים לשלם יותר בשביל רכב שמזהם פחות.
3. אני משער שרוב המגיבים "טסלה" עוד לא נסעו באחת, ובוודאי שלא נהגו - המתינו בסבלנות לפני שתקפצו.

1. צודק.
2. צודק.
3. נסעתי ונהגתי.

ובכלל,
כנראה שדברי יצאו מהקשרם, כמובן שהחיים לא 0-100.
בבית יש לנו כמה מכוניות ובינהם יונדאי קונה 2018 וסקודה סופרב 2018.
מכיר את איכות הנסיעה, החומרים וכל אספקט אחר שתרצו בשניהם, אין השוואה בכלל.
אבל (!), המחיר מקומם. וסלחו לי, אחרי שטסלה חשפה את מחירי המיסים ויבואני הרכב לא, ההרגשה היא של חוסר שקיפות ושגונבים אותנו.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Taipan כתב:

ומורי נהיגה גם מטרגטים אותה

 

אין שום היגיון בטסלה ללימוד נהיגה, נקודה. רכב חשמלי כן, עם ביצועים סטנדרטיים יותר כמו 208/2008, איוניק, זואי וכו, אבל לא רכב עם זינוק וביצועים כמו בטסלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השיקול ברכישת רכב הוא גם השימוש העצמי שלי ברכב. אחרת באמת שאין סיבה לקנות משהו מעל איזו דצ'יה. נוסיף לזה חיסכון ענק בהוצאות על מקור האנרגיה והעלאת המס העתידית ויש לנו עסקה די טובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Taipan כתב:

ומורי נהיגה גם מטרגטים אותה. אם המחירים לא יעלו משמעותית ולא יהפכו את הרכישה של טסלה ללא כדאית,  אין הצדקה לשום רכב שהוא לא רכב נישה שעולה שקל יותר וגם לא לאלה שעולים כמה עשרות פחות. אבל שום דבר לא יפתיע אותי במדינה הזו. לדעתי היבואנים ימצאו דרך להחדיר לוביסטים לכנסת שיהרסו את הכל והיפכו את הרכישה של טסלה ללא כדאית. נגיד כך, אני אהיה מופתע אם זה לא יקרה.

לשמחתנו טסלה יותר חזקה מכמה פוליטיקאים חסרי ידע בעולם הרכב ולשמחתנו הם הגוף המייצג הישיר ולא בעקיפין ככה שהם לא יתנו לכמה דרדסי כנסת להפריע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, robertf כתב:


לא הבנתי את השאלה. יקנה אותה מישהו שרוצה RS אבל רוצה גם פלאג-אין, לא? לגבי האיבזור, אתה בטוח ששום איבזור לא שווה פעם של 40,000 ש״ח? כי לא חסר דוגמאות כאלה, גם אם האוקטביה לא אחת מהם.
 

הכוונה הייתה לאבזור ברכבים בסדר גודל של האוקטביה, לא בנטלי.

בהקשר לפלאג אין, אפשר להגיד את זה על כל דבר. תן לי להקצין, אפשר להגיד שהאוקטביה הזאת מגיעה עם חמור ולכן יקנה אותה מי שרוצה אוקטביה וחמור.

עוד דבר, לא בטוח שמי שבכל זאת רוצה אוקטביה ופלאג אין יהיה מוכן לשלם עוד 40 אלף עבור זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, Doron_Z כתב:

 

מסכים בעיקרון עם הטיעון הזה אבל הוא היה נכון אם היו משווים פה בין ברז או רכב ספורט אמיתי ויחסית חלש לבין האוקטביה הנ״ל, אבל איזה קצב האונייה הכבדה הזו כבר תייצר? זה לא בדיוק רכב ספורט כהלכה אז גם את היתרון הזה אין פה בדיוק. באמת שאני לא מוצא לגרסה הזו הצדקה חוץ מלנישה מאוד קטנה ויחסית מבוססת (שאין להם בעיה לשלם על כך עשרות אלפי שקלים נוספים) שמאוד חשוב להם לזהם פחות.

 

אם השיקול של משהו הוא זיהום מופחת , הוא פשוט יקח טסלה. 

גם עולה פחות , וגם מזהמת הרבה פחות. 

 

באמת לא רואה את המקום של רכב כזה בארץ, אבל קטונתי. 

  • רעיון טוב! 1

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, Roycohen1979 כתב:

החיים לא מאפס מתחילים ונגמרים מ0-100, אני רוצה לראות את הקונה עולה מאשתאול לצומת הסטף בקצב של האוקטביה הזו...

 

הבעיה ברכב היברידי הוא שברגע שהסוללה ריקה אתה נשאר עם מנוע בנזין אנמי ברכב שהוא לא בדיוק קליל. זה בדיוק מה שקורה בעליה ארוכה. בהנחה שאתה גר יותר מ-60 ק"מ מאשתאול, העובדה שהמכונית היא פלאג אין לא תועיל לך.

לפני 8 שעות, PriceDevil כתב:

1. טסלה / קונה whatever החיים הם לא רק 0-100.

2. יש משוגעים שמוכנים לשלם יותר בשביל רכב שמזהם פחות.

3. אני משער שרוב המגיבים "טסלה" עוד לא נסעו באחת, ובוודאי שלא נהגו - המתינו בסבלנות לפני שתקפצו.

  1. טסלה מודל 3, גם בגרסת הבסיס, היא רכב הרבה יותר ספורטיבי מהאוקטביה הזו. חלוקת משקל אופטימלית, מרכז מאסה נמוך והנעה אחורית יותר חשובים להתנהגות כביש ממדבקות RS. חוץ מזה, היתרון הגדול של מכוניות חשמליות בביצועים הוא לא בזינוק מהמקום אלא בהאצות הביניים ובתגובת הדוושה המיידית.
  2. למה לא לשלם פחות בשביל רכב שמזהם פחות? אם ממילא מתקנים עמדת טעינה לרכב היברידי פלאג אין, אין סיבה לא לעבור לחשמלי טהור. אם לא טוענים רכב היברידי פלאג אין באופן סדיר הרכב מזהם יותר מהיברידי רגיל כי הוא כבד יותר.
  3. אני בעלים של טסלה מודל 3 כבר יותר משנתיים בארה"ב.
עריכה אחרונה על ידי eladts
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חייב להגיד שאני לא מבין את הקטע של האוטו הזה בכלל. 

מילא בסיאט השכילו לעשות איזו הבדלה מסוימת, עם יתרון הספק משמעותי לגרסת הבנזין (ולפי "מקורות" בחברה גם עם יתרון מחיר לגרסת ה-PHEV).

אבל מה הקטע פה? אותו הספק, ביצועים פחות טובים, משקל יותר גבוה (ובהכרח התנהגות פחות טובה בשל כך), אני מניח שאותו אבזור, ומחיר גבוה יותר?! למה? למה שמישהו יקנה את זה?

מוזר מאוד...

  

לפני 6 שעות, nizzan943 כתב:

אבל (!), המחיר מקומם. וסלחו לי, אחרי שטסלה חשפה את מחירי המיסים ויבואני הרכב לא, ההרגשה היא של חוסר שקיפות ושגונבים אותנו.

באופן אירוני משהו, צ'מפיון הם מהיבואנים היחידים שדווקא כן מפרסמים (או לפחות פרסמו בפעם האחרונה שבדקתי לפני שנתיים-שלוש) בעקיפין את גובה המיסים.

 

לפני 4 שעות, lior96 כתב:

לשמחתנו טסלה יותר חזקה מכמה פוליטיקאים חסרי ידע בעולם הרכב ולשמחתנו הם הגוף המייצג הישיר ולא בעקיפין ככה שהם לא יתנו לכמה דרדסי כנסת להפריע.

בכנסת אף אחד לא יותר חזק מפוליטיקאים חסרי ידע. טסלה יכולה להיות מאוד חזקה, אבל בסופו של דבר מקבלי ההחלטות מקבלים את ההחלטות, והמניעים שמובילים אותם לקבל החלטה אחת ולא אחרת לא בהכרח חופפים למה שהם אומרים. אז טסלה יכולה לבוא ולהציג היגיון חסין כדורים, אבל אז יבוא ח"כ שבן דוד שלו מייבא מדבקות מחזירות אור בצבע אדום-לבן ופשוט יבטיח למספיק ח"כים שאם הם יעזרו לו להעביר חובת הדבקה של מדבקות כאלה, הוא יעזור להם להעביר איזה חוק שלהם. פוליטיקה, כמו צה"ל, חסינה להיגיון ולהליכים תקינים. 

  • אהבתי 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 35 דקות, פבל כתב:

בכנסת אף אחד לא יותר חזק מפוליטיקאים חסרי ידע. טסלה יכולה להיות מאוד חזקה, אבל בסופו של דבר מקבלי ההחלטות מקבלים את ההחלטות, והמניעים שמובילים אותם לקבל החלטה אחת ולא אחרת לא בהכרח חופפים למה שהם אומרים. אז טסלה יכולה לבוא ולהציג היגיון חסין כדורים, אבל אז יבוא ח"כ שבן דוד שלו מייבא מדבקות מחזירות אור בצבע אדום-לבן ופשוט יבטיח למספיק ח"כים שאם הם יעזרו לו להעביר חובת הדבקה של מדבקות כאלה, הוא יעזור להם להעביר איזה חוק שלהם. פוליטיקה, כמו צה"ל, חסינה להיגיון ולהליכים תקינים. 

 

בכל העולם אין הגיון בפוליטיקה ויש אינטרסנטים מקושרים שרוצים לשמור על הסטטוס קוו. טסלה נתקלו בזה והתמודדו גם במדינת הבית שלהם וגם בהרבה מקומות אחרים. הם בטח שלא צריכים עצות ממני, אבל אם למשל הם יכריזו על הקמת מרכז פיתוח לנהיגה אוטונומית בישראל הם יוכלו לאיים בביטול התוכנית כל פעם שמישהו יציע רעיון שמצר את צעדיהם.

עריכה אחרונה על ידי eladts
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אובר (uber) היא דוגמה קלאסית איך אינטרסים גוברים על קידמה בישראל. בסופו של דבר שפוגעים בשוק ריכוזי פוגעים במרכזי כוח עם שליטה רחבת ידיים, אשר יש להם הרבה יכלת. אני בטוח שטסלה יכלו לעקוף אותם אם ירצו - השאלה היא אם ירצו. האם נתח השוק הישראלי מספק עבורם כדי לצאת לקרב הזה? לא בטוח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, פבל כתב:

בכנסת אף אחד לא יותר חזק מפוליטיקאים חסרי ידע. טסלה יכולה להיות מאוד חזקה, אבל בסופו של דבר מקבלי ההחלטות מקבלים את ההחלטות, והמניעים שמובילים אותם לקבל החלטה אחת ולא אחרת לא בהכרח חופפים למה שהם אומרים. אז טסלה יכולה לבוא ולהציג היגיון חסין כדורים, אבל אז יבוא ח"כ שבן דוד שלו מייבא מדבקות מחזירות אור בצבע אדום-לבן ופשוט יבטיח למספיק ח"כים שאם הם יעזרו לו להעביר חובת הדבקה של מדבקות כאלה, הוא יעזור להם להעביר איזה חוק שלהם. פוליטיקה, כמו צה"ל, חסינה להיגיון ולהליכים תקינים. 

 

לדעתי הדודים של מיסטר מאסק יותר חזקים מהדודים שלנו ששווים לפי שקלים לעומת דולרים..

כל העולם שלנו עובד קודם כל לפי כסף ומי שישלם יותר מאחורי הקלעים מקשיבים לו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, robertf כתב:

 

אין שום היגיון בטסלה ללימוד נהיגה, נקודה. רכב חשמלי כן, עם ביצועים סטנדרטיים יותר כמו 208/2008, איוניק, זואי וכו, אבל לא רכב עם זינוק וביצועים כמו בטסלה.

 

בדיוק בשביל זה יש בטסלה מצב chill שמוריד את ההספק לסביבות 200 כ"ס ואת התאוצה 0-100 לסביבות 8 שניות. אפשר גם להגביל את המהירות המירבית לכל מהירות רצויה החל מ-80 קמ"ש. כמו כן אחת מתכונות הבטיחות בטסלה היא obstecle aware acceleration שמונעת מהמכונית להאיץ חזק לתוך מכשול.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1234 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...