Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקלה במערכת ניטור רכב בשטח מת (blind spot) שלא מצליחים לפתור


david1
שימו לב! השרשור הזה בן 1176 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חברים שלום, 

ברשותי סיאט אטקה שעלתה לכביש בחודש מרץ 2020 (הרכב עדיין באחריות). זמן לא רב אחרי שקיבלתי את הרכב שמתי לב לבעיה, שבה מערכת ניטור רכב בשטח מת של הרכב נותנת התראות סרק לסירוגין על קיומו של רכב בשטח המת בצד ימין של הרכב. התקלה מופיעה רק במהירות העולה על 110 קמ"ש לערך, אז נדלקת ונכבית הנורה שמראה על רכב בשטח מת מימין לסירוגין, גם כשאני לבד בכביש. לפני חודש בערך, אף קפצה הודעה על כך שהחיישן תקול, התרעה שנעלמה ביום המחרת. 

בכל אופן, התקלה מטרידה מאוד, שכן בזיהוי רכב בשטח מת הרכב לא מאפשר לעבור נתיב, שכן מבחינתו יש שם רכב. 

פניתי למוסך צ'מפיון בו אני מטפל ברכב. לצערי מהר מאוד גיליתי שאין להם יותר מדי מושג על המערכת, על התפקוד שלה, ובטח שלא לפתור בעיות שקשורות בה. במאמר מוסגר אציין כי הדבר המחיש לי בצורה הברורה ביותר את הפער הקיים בין ההתקדמויות הטכנולוגיות ברכבים על המערכות הטכנולוגיות הכלולות בהם, לבין ההון האנושי שמטפל באותם הרכבים הנעדר כל כישורים בעניין או הבנה של הטכנולוגיות. בכל אופן, בכל פעם מאפסים את המערכת, אך הדבר לא מוביל לפתרון הבעיה. 

אשמח לדעת האם מישהו נתקל בתקלה דומה, והאם יש רעיונות לטיפול בה? במקביל אודה לקבלת המלצה למוסך של צ'מפיון, שבו יש גורמי מקצועי שיודעים להתעסק עם תקלות טכנולוגיות, ולא רק להחליף מים ושמן ברכב. 

תודה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, david1 כתב:

במאמר מוסגר אציין כי הדבר המחיש לי בצורה הברורה ביותר את הפער הקיים בין ההתקדמויות הטכנולוגיות ברכבים על המערכות הטכנולוגיות הכלולות בהם, לבין ההון האנושי שמטפל באותם הרכבים הנעדר כל כישורים בעניין או הבנה של הטכנולוגיות. בכל אופן, בכל פעם מאפסים את המערכת, אך הדבר לא מוביל לפתרון הבעיה. 

 

אצלי בפיקאסו (2015 אקסלוסיב) יש התראה על סטייה מנתיב שכמו אצל כולם לא עובדת (בעבר עבדה). למוסך מורשה ומוסכים מתמחים בצרפתיות  שביקרתי בהם לא היה שמץ של מושג מהיכן מתחילים לבדוק אפילו. 

 

אחד מהם  הודה בפה מלא "וואלה לא רוצה לסבן אותך- לא יודע"

 

הולך להיות שמח עם המערכות האלו בשנים הקרובות. אצל חבר באקסטרייל דנדשה גם לסירוגין מערכות מראות חיווי לא פעיל- איפוס- וזהו אין להם מה לעשות איתו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 26.1.2021 בשעה 16:33, רפי לין כתב:

מהיכן אתה בארץ?

בברכה  -  רפי לין

על הקו של ירושלים, תל אביב, ולעיתים גם צפון. בכל אופן אין לי בעיה ללכת לכל מוסך בארץ שיפתור את העניין הזה אחת ולתמיד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חישן קרבה תקול מהייצור זה לא נדיר. לגבי המוסכים בארץ : ההבנה שלהם במערכות בטיחות אקטיבית שואפת לאפס. בדקו שהחיישן בזוית הנכונה ?
פשוט תזמין אחד ותן להם להרכיב. זה חיבור פשוט יחסית רק דורש פירוק טמבון. כל פתרון אחר : אתה תגרר בין מוסכים למרות האחריות .







שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1176 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...