Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוטו של עשירים בלבד , סיפור רכישה ללא הגיון - BMW X5 E70 V8(4.8)i 2010


ProCC
שימו לב! השרשור הזה בן 1092 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ישור קו בגיזרת הרצועה, תענוג.
פולים לפעמים מחליטים להתפרק מסתבר, במיוחד במכוניות עם מנועים חזקים.


Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 278
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 36 דקות, TsachiE כתב:

 

 

זה ישמע אולי מצחיק, אבל לא הייתי קונה bmw רק מהחשש של ״טעות בזיהוי״ בהתחשב בעובדה שרב המטענים המוצמדים לחיסול חשבונות בעולם התחתון זה bmw. באופן כללי, רכב שמושך יותר מדי צומת לב מהסביבה, ולא בהכרח חיובית.

עבריינים למדו מזמן על הטריק ונוסעים על רכבים שכורים.

 

 

פות"ש,השד לא כזה נורא.

תמשיך להנות ולעדכן!

עריכה אחרונה על ידי Potato

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, ProCC כתב:

היי מעדכן למי שעוד עוקב , בימים האחרונים באמצע נסיעה הרכב הדליק 3 נורות ( ABS , Service , ומנורת מנוע ) ולאחר מכן הגיע הודעת מצבר , כיביתי את האוטו וחניתי אותו .

 

*צריך לציין שמתי שהיה  קר בבוקר ובדקה בראשונה היה רעש מחגורת מנוע .(של השריקה המוכרה ).

 

 

מתקין מצבר חדש ורואה טעינה 11.8v , בדקתי שזה לא ממערכת IBS של במוו וחיבור של INPA הביא לי את החששות שהאלטרנטור לא מטעין , אז החלטתי לפרק אותו ולשלוח לשיפוץ , בזמן הפירוק להגיע אליו ראיתי שהרצועת מנוע היית קרועה ונחתכה בפינה והפולי של המשאבת מים היה שבור ! , זה ככל הנראה היה הרעש ורוב הסיכויים קשור לבעיית טעינה שלי ( רצועה החליקה ככל הנראה ) , החלטתי בכל זאת לפרק את האלטרנטור , פירקתי את הפולי שלידו כי היה מרעיש ועם חופש והחליף גם אותו בנוסף .

חלק יגידו אז בשביל מה השיפוץ של האלטרנטור , בכל זאת להגיע אליו זה קוץ בישבן , בנוסף המחיר שיפוץ (650 ש״ח) שוווה לי את השקט הנפשי לשנים הבאות .

והמצבר בטעינה עד שאני אכין וירכיב את כל החלקים , אולי אני כבר יחליף משאבת מים 

מחירים :

פולי משאבת מים - יש לי פולי חדש ממשאבת מים חדשה , ואם לקנות את החלק לבד 

פולי משאבת מים - 150 שח מקורי של במוו

Idler פולי - 80 שח 

רצועת מנוע - 150 שח

שיפוף אלטרנטור - 650 שח

 

AD269B1C-1B77-495F-9B29-37B0239A984E.jpeg

71B800A8-BF5A-4564-AD74-7F96F0799DD6.jpeg

C94B7D77-2C3F-40EA-8A2B-F65DF2A83811.jpeg

E3E9227D-EED5-469E-BF7A-D9F55A1F32B2.jpeg

B8A6D0D3-B16F-42F8-A358-1211CB2A80D9.jpeg

3D967AED-ED64-4251-A890-16E352942E16.jpeg

חבל על הכסף של ה "שיפוץ" (שיפוץ בישראל זה בדרך כלל "שיפוץ".)

מה שאני עושה תמיד כשאני מפרק אלטרנטור, זה להחליף לו את המברשות והווסת (מגיע כיחידה אחת)

ליחידה מקורית של בוש/וולאו, זה נותן שקט נפשי בגזרת האלטרנטור בעלות של כ 150 ש"ח.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני רואה את השרשור באיחור.

תהנה וסע בזהירות!

 

המחירים שאתה מציין מאוד נמוכים, אולי גם אני צריך ללמוד להתעסק בעצמי ברכב :)

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

לפני שעה, teyal כתב:

חבל על הכסף של ה "שיפוץ" (שיפוץ בישראל זה בדרך כלל "שיפוץ".)

מה שאני עושה תמיד כשאני מפרק אלטרנטור, זה להחליף לו את המברשות והווסת (מגיע כיחידה אחת)

ליחידה מקורית של בוש/וולאו, זה נותן שקט נפשי בגזרת האלטרנטור בעלות של כ 150 ש"ח.

היי אשמח להחכים מאיפה אפשרי ואם התהליך אפשרי בתנאים בתיים, אף פעם לא שקלתי לפרק בעצמי ולנסות לשפץ , אשמח להכוונה בפרטי ליותר

לפני שעה, aka77 כתב:

גם אני רואה את השרשור באיחור.

תהנה וסע בזהירות!

 

המחירים שאתה מציין מאוד נמוכים, אולי גם אני צריך ללמוד להתעסק בעצמי ברכב :)

המחירים אולי נמוכים כי מדובר על חלקים די ג'נריים בעולם הרכב , פולי , רצועת מנוע , כל אלו חלקים לא יקרים כנ"ל פילטרים וכ'ו , העסק נהיה יקר באלקטרוניקה וחלקים כבדים (תיבות העברה , גיר וכ'ו )

לפני שעה, TsachiE כתב:

תגיד , האם מאז שעברת לbmw צופרים לך פחות?

אולי😊

עריכה אחרונה על ידי ProCC

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיפוץ אלטרנטור זה דבר די פשוט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, TsachiE כתב:

תגיד , האם מאז שעברת לbmw צופרים לך פחות?

תיסע כמו בן אדם, לא יצפרו לך בשום אוטו.

  • אהבתי 2

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, TsachiE כתב:

תגיד , האם מאז שעברת לbmw צופרים לך פחות?

 

צופרים לנהגים שנוהגים בצד שמאל , עוברים נתיבים ללא איתות,  נוהגים לא לפי תווי הדרך, חותכים בחוצפה וכד'. לא לפי סוג הרכב. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 59 דקות, ProCC כתב:

 

 

היי אשמח להחכים מאיפה אפשרי ואם התהליך אפשרי בתנאים בתיים, אף פעם לא שקלתי לפרק בעצמי ולנסות לשפץ , אשמח להכוונה בפרטי ליותר

המחירים אולי נמוכים כי מדובר על חלקים די ג'נריים בעולם הרכב , פולי , רצועת מנוע , כל אלו חלקים לא יקרים כנ"ל פילטרים וכ'ו , העסק נהיה יקר באלקטרוניקה וחלקים כבדים (תיבות העברה , גיר וכ'ו )

אולי😊

פשוט בהחלט ואפשרי בתנאים ביתיים.
מצ"ב סרטון המתייחס לאלטרנטור של בוש, אצל כל היצרנים התהליך דומה.

ברכבים החדשים יותר (אצלך כנראה לא) האלטרנטור מפוקד מחשב ואז הסיפור שונה.

 

BOSCH Alternator Regulator Replacement & Alternator Brush change - YouTube

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טעינת מצבר עזרה להחזיר את המצבר לתפקוד?

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, 98civic כתב:

טעינת מצבר עזרה להחזיר את המצבר לתפקוד?

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 

בזמן הפירוק המצבר היה קרוב לגמור ולא הצליח לתת חשמל בסיסי לרכב  , נכון לעכשיו הוא עדיין בטעינה , מבטיח לעדכן.

עריכה אחרונה על ידי ProCC

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי 2 מצברים מאוד יקרים בטנדר הגדול, ויש זליגת חשמל, כשהרכב עומד יומיים רצוף המצברים מתרוקנים למצב שהן לא מוכנים להטען וכל מטען מצביע על מצבר תקול ומסרב להטעין, הנעה בכבלים מהטנדר השני לעמידה קצרה עם מנוע דולק מסדרת את הבעיה ואז ניתן לטעון את המצברים כרגיל.



Sent from my SM-G975U1 using Tapatalk

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1092 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...