Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רציתי לדעת איזה חישוק אפשר להכניס למאזדה 323 לאנטיס שנת 2000 מנוע 1600 כרגע מה שיש על האוטו זה 14 אינצ' מקורי (טאסות) ואני מעוניין לשים חישוקים יותר גדולים, עכשיו אני רוצה לדעת בבקשה איזה מידות הכי גדולות אפשר לשים ונגיד ואני שם יותר גדול ממה שמאושר הכי הרבה מה עושה לי בוחן תנועה במקרה הכי גרוע הבנתי הורדה מהכביש אבל מה הלאה? אני יכול להעלות את הרכב חזרה לכביש ?

 

תודה רבה.

פורסם
ברשותי רכב סיטרואן GSA 1981

מידת צמיגים 145/15

המלצת היצרן היא לצמיגי מישלין 145/15SR XZX

 

צמיגי מישלין מומלצים בשל הנוחות שלהם...אבל הם יקרים ואינם ברי השגה בארץ.

שאלותי?

1. האם מישהו יכול להסביר לי מה זה SR ומה זה XZX?

2. האם למישהו יש המלצה על צמיג אחר מומלץ עם רמת גמישות דומה?

3. האם יש מקום לשנות את מידת הצמיג? האם צריך גם צלהחליף את הג'אנט?

 

אני טירון בענייני צמיגים.

אשמח לעזרתכם.

1. ה-S מציינת מידת מהירות מירבית לצמיג-180 קמ"ש. ה-R מציינת שהצמיג הינו מסוג רדיאלי. ה-XZX הינו דגם של מישליין.

2. את הנוחות במקרה שלך קובעת המכונית ואיכות מתליה, הצמיג הוא משתנה די זניח ב-GSA.

3. מידות אחרות אצטרך לבדוק בעבודה ולחזור עם תשובה.

 

שלום רציתי לדעת איזה חישוק אפשר להכניס למאזדה 323 לאנטיס שנת 2000 מנוע 1600 כרגע מה שיש על האוטו זה 14 אינצ' מקורי (טאסות) ואני מעוניין לשים חישוקים יותר גדולים, עכשיו אני רוצה לדעת בבקשה איזה מידות הכי גדולות אפשר לשים ונגיד ואני שם יותר גדול ממה שמאושר הכי הרבה מה עושה לי בוחן תנועה במקרה הכי גרוע הבנתי הורדה מהכביש אבל מה הלאה? אני יכול להעלות את הרכב חזרה לכביש ?

 

תודה רבה.

מידות נוספות:

1. 195/55R15 חישוק 6"

2. 195/50R16 חישוק 6"

האם לא די לך במידות אלו?!

האם על החוסר נוחות שכבר קיימת ב-323 אתה רוצה להוסיף בדמות צמיגים בחתך נמוך, וזאת בכדי להרגיש כל גרגר בכביש?!

הורדה מהכביש גוררת בעקבותיה קנס כספי בעלות של 500-1000 ש"ח, טסט חוזר לרכב(כמובן שתצטרך להרכיב מחדש את המידה המאושרת) בעלות של 86 ש"ח(זאת במידה ולא נמצאו תקלות אחרות), ריצה למשרד הרישוי והוצאת כפל רשיון בעלות של 33 ש"ח.

כל זאת מבלי להזכיר הפסד ימי עבודה ועצבים.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

בוקר טוב ושובע נפלא, למישהו יש מושג איך או איפה אני משיג את המח' הטכנית של פולקסוואגן??? (כדי לאשר שינוי מידות צימגים)

פורסם

מצאתי. גנטים יפים. הם של פורשה בוקסטר 16"

הרכב שלי הוא בורה דיזל 2002. 90 כ"ס

השאלה שלי היא. האם הם יתאימו לי לרכב. מבחינת חוקיות!

ומחינת המרכז הגלגול ביחס לציר המסובב. אופסט

 

צמיגים שיש היום על הגאנטים. Toyo Proxes T1S עם עברו כ 13,000 קילומ.

במידות 205/55/16 קדימה, גאנט קדמי הוא רוחב 6"

225/50/16 אחורה. גאנט אחורי הוא רוחב 7"

הסט מגיע עם ארבע מתאמים,כך שהסט מתאים לגולף/בורה דור רביעי או כל רכב עם מרווח ברגים 5X100.

3000 ש"ח.

 

קישור למכירה ולתמונה של הגנטים.

http://www.vag-club.com/forum75-heb/...?TID=5912&PN=1

 

 

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=146030\

פתחתי בהתחלה כאן. מנהלים בבקשה לסגור. אם הוא לא במקום.

 

תודה אלי

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
בוקר טוב ושובע נפלא, למישהו יש מושג איך או איפה אני משיג את המח' הטכנית של פולקסוואגן??? (כדי לאשר שינוי מידות צימגים)

 

צמפיון

טל: 5779444 -03

 

בקש את המחלקה הטכנית

אישור ד"א (רק במידה ואושר) עולה כ70 - 80 ש"ח אם אני לא טועה

ועם האישור שלהם אתה מבצע את השינוי בכול מכון רישוי

 

בהצלחה

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם
1. ה-S מציינת מידת מהירות מירבית לצמיג-180 קמ"ש. ה-R מציינת שהצמיג הינו מסוג רדיאלי. ה-XZX הינו דגם של מישליין.

2. את הנוחות במקרה שלך קובעת המכונית ואיכות מתליה, הצמיג הוא משתנה די זניח ב-GSA.

3. מידות אחרות אצטרך לבדוק בעבודה ולחזור עם תשובה.

 

.

שלום KOMPI

אל שתכח אותי בקשה....

פורסם
מצאתי. גנטים יפים. הם של פורשה בוקסטר 16"

הרכב שלי הוא בורה דיזל 2002. 90 כ"ס

השאלה שלי היא. האם הם יתאימו לי לרכב. מבחינת חוקיות!

ומחינת המרכז הגלגול ביחס לציר המסובב. אופסט

 

צמיגים שיש היום על הגאנטים. Toyo Proxes T1S עם עברו כ 13,000 קילומ.

במידות 205/55/16 קדימה, גאנט קדמי הוא רוחב 6"

225/50/16 אחורה. גאנט אחורי הוא רוחב 7"

הסט מגיע עם ארבע מתאמים,כך שהסט מתאים לגולף/בורה דור רביעי או כל רכב עם מרווח ברגים 5X100.

3000 ש"ח.

 

קישור למכירה ולתמונה של הגנטים.

http://www.vag-club.com/forum75-heb/...?TID=5912&PN=1

 

 

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=146030\

פתחתי בהתחלה כאן. מנהלים בבקשה לסגור. אם הוא לא במקום.

 

תודה אלי

לא תוכל לקבל אישור על מידה צמיגים שונה בכל סרן.

אם תבחר להשאר עם המידה 205/55R16 על שני הסרנים החישוקים לא יהוו בעיה תיקנית אלא אם הם יחרגו מרוחב הרכב(יבלטו מבית הגלגל).

על הטכניות שבהרכבת חישוקים כאלו(אופסט, גלגול וכד') המשך בשרשור שפתחת.

 

שלום KOMPI

אל שתכח אותי בקשה....

לאחר בירור בחוברת שהנפיק בזמו משרד התחבורה, אין כל מידות חליפיות לרכבך.

בכדי לאשר מידות אחרות תצטרך לפנות למח' הטכנית של החברה או לעמדה מס' 1 בחולון.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

לאחר בירור בחוברת שהנפיק בזמו משרד התחבורה, אין כל מידות חליפיות לרכבך.

בכדי לאשר מידות אחרות תצטרך לפנות למח' הטכנית של החברה או לעמדה מס' 1 בחולון.

 

אז אין מידול חליפיות לפי משרד התחבורה.

האם טכנית ניתן להשתמש במידה אחרית על הג'אנט הקיים? האם בכלל יש מקום לבקש שינוי כזה בשרד הרישוי?

סלח לי על הבורות...מח' טכנית של החברה- מה תפקידה? היכן היא יושבת?

פורסם

מאחר ואין מידות חליפיות ואין לי גם את מידת רוחב החישוק שברכבך, אין אני יכול לדעת אם ישנן מידות חליפיות שיתאימו לחישוקים אלו.

אם רצונך לשנות מידה ואין בנמצא מידות כשלך, אזי יש "מקום" לבקש ממשרד הרישוי רשות לשינוי מידה.

את המח' הטכנית תמצא במשרדי החברה של לובינסקי בבני-ברק.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
מאחר ואין מידות חליפיות ואין לי גם את מידת רוחב החישוק שברכבך, אין אני יכול לדעת אם ישנן מידות חליפיות שיתאימו לחישוקים אלו.

אם רצונך לשנות מידה ואין בנמצא מידות כשלך, אזי יש "מקום" לבקש ממשרד הרישוי רשות לשינוי מידה.

את המח' הטכנית תמצא במשרדי החברה של לובינסקי בבני-ברק.

תודה על המאמץ!!

פורסם

מברורים בחו"ל. יש שילובים כאלו על רכבים מקונצרן VW. (אחורי רחב יותר)

אם המוסך יתן אישור. זה חוקי?

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

עמית , שאלו בעבר , אך לא הבנתי אם יש הגבלה מסוימת בין דגמים מסוימים ושונים , בכל אופן - VW פאסאט 1.8T מודל 2004 , אילו מידות אפשריות , ובאילו גדלי חישוק יש צורך ?

 

כנ"ל לגבי מרצדס E320 W210 מודל 2001 .

 

תודה מראש . :)

פורסם

שינויים בגדלי צמיגים המותרים קיימים בין דגמים שונים בשל פלטפורמה שונה, מבנה מתלים, מיקום צנרת בילום ועוד.

 

פאסאט 1.8T 2004 - מידה מירבית 205/55R16 חישוק 7".

 

מרצדס E320 W210 מודל 2001

1. 215/55R16 חישוק 7.5"

2. 235/45R17 חישוק 8"

3. 235/40R18 חישוק 8"

4. 265/35R18 חישוק 9"

 

אם הנך חפץ גם במידות 15" תבקש.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...