Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי גולף 2001 מנוע 2000 .|

 

כרגע יש לו צמיגים וגאנט שהיו על הרכב בשעת קנייה במידה 215/45/17 משהו 83 .אולי R .

 

ברשיון כתוב 205/55/16 ,שאגב זאת מידה מקורית ?

 

שאלתי היא : מה מידת הסתיה במהירוית נגיד 100 קמ"ש , הרכב נוסע יותר לאט ? ,יש דרך לדעת ? כמו כן כמה דלק ישרף יותר בנסיעה מאשר גאנט "רגיל" ?

 

תודה

מי שלא נהנה מהחיים לא יודע לחיות !

פורסם

שלום,

 

סיאט איביזה 5 דלתות, 2010, 1600, DSG.

מעוניין לדעת אילו מידות ניתן להרכיב על האוטו, מגיע עם 185/60/15.

 

תודה רבה.

פורסם

אשמח לעזרתכם

יש לי רכב פולו קצר 1.6 שנת 97

באתי לעבור טסט ואני צריך להחליף את הצמיגים הקדמיים.

עכשיו שמתי לב שהצמיגים שהחלפתי פעם אחרונה מאחורה לא היו במידה הנכונה,

ובמקום לשים 175 כמו שרשום ברישיון שמו לי .165

אני יודע שאם יראו את זה לא יעבירו אותי טסט (למרות שהוא עבר כבר פעם)

עכשיו חשבתי להחליף גם את הקדמיים ל 165 במקום לקנות 4 חדשים של 175.

הורדתי את התוכנה של Autodata אבל אני לא מבין בזה ולא הופיע שם 165 רק 155/175...

השאלה שלי האם זה אפשרי בכל זאת או שאני לא קראתי נכון?

או שיש לי פתרון אחר?

 

אשמח לעזרתכם תודה מראש.

פורסם
אשמח לעזרתכם

יש לי רכב פולו קצר 1.6 שנת 97

באתי לעבור טסט ואני צריך להחליף את הצמיגים הקדמיים.

עכשיו שמתי לב שהצמיגים שהחלפתי פעם אחרונה מאחורה לא היו במידה הנכונה,

ובמקום לשים 175 כמו שרשום ברישיון שמו לי .165

אני יודע שאם יראו את זה לא יעבירו אותי טסט (למרות שהוא עבר כבר פעם)

עכשיו חשבתי להחליף גם את הקדמיים ל 165 במקום לקנות 4 חדשים של 175.

הורדתי את התוכנה של Autodata אבל אני לא מבין בזה ולא הופיע שם 165 רק 155/175...

השאלה שלי האם זה אפשרי בכל זאת או שאני לא קראתי נכון?

או שיש לי פתרון אחר?

 

אשמח לעזרתכם תודה מראש.

 

מה הוא קוד מנוע של הרכב ? (כפי שמופיע ברשיונות).

kobi.idan2 כתב:
גיר ידני או רגיל?

Seat Leon 2002 1.8 Manual . Subaru B4 2007 2.0 Manual . Kia Sportage 1997 2.0 Manual . Seat Leon 2002 1.6 Manual . Isuzu D-max 2006 3.0-TDI Manual . Skoda Oktavia 2012 1.4-TSI Manual

פורסם
מה הוא קוד מנוע של הרכב ? (כפי שמופיע ברשיונות).

לאון תודה על העזרה

הרכב הוא : פולו שנת 97

נפח : 1595 בנזין

מנוע מספר: AEE161947

 

נכון להיום מופיע ברשיון מס' צמיג 175/65 R13

 

אשמח לעזרתך תודה מראש.

פורסם

לרכב שלך עם חישוקי 13 אינץ' מופיע שתי מידות:

 

155/70R13 - גודל חישוק 4.5X13

175/65R13 - גודל חישוק 5.5X13

 

תשים לב שמידת החישוקים שונה בשתי האופציות, כלומר אתה מחליט את מידת הצמיגים המתאימה לרכב שלך לפי מידת החישוקים שיש לך, ולפי מה שמופיע ברשיון זאת המידה השנייה.

 

אז מה שכן מידת צמיגים שמופיע בה המספר "165" (שהוא למעשה רוחב הצמיג) כעיקרון לא תאושר במכון רישוי.

kobi.idan2 כתב:
גיר ידני או רגיל?

Seat Leon 2002 1.8 Manual . Subaru B4 2007 2.0 Manual . Kia Sportage 1997 2.0 Manual . Seat Leon 2002 1.6 Manual . Isuzu D-max 2006 3.0-TDI Manual . Skoda Oktavia 2012 1.4-TSI Manual

פורסם

אצלי בפולו שנת 2000 שונתה המידה ברישיונות ל 15\55\185 בפניות פרסה הצמיגים נוגעים בשלדה,המידה הזאת מתאימה לפי התוכנות שלכם ? ,איזה עוד מידות מותר לי לשים ? יש בעיה לשחק עם החתך של הצמיג ולאשר את זה ? אשמח מאוד לקבל תשובה אני לא יודע מה לעשות

פורסם

שלום..

 

רציתי לדעת מהו הגאנט הכי גדול שאפשר לעלות בהונדה סיוויק 93 באישור של משרד הרישוי

 

כרגע יש לי 14..רוצה לעלות ל 15 אם אפשר לקבל פירוט גם של 14 וגם 15 אני אשמח

 

תודה

פורסם
אצלי בפולו שנת 2000 שונתה המידה ברישיונות ל 15\55\185 בפניות פרסה הצמיגים נוגעים בשלדה,המידה הזאת מתאימה לפי התוכנות שלכם ? ,איזה עוד מידות מותר לי לשים ? יש בעיה לשחק עם החתך של הצמיג ולאשר את זה ? אשמח מאוד לקבל תשובה אני לא יודע מה לעשות

 

מה הוא מס' המנוע (קוד מנוע) שמופיע ברישיונות? ומה נפח המנוע?

 

שלום..

 

רציתי לדעת מהו הגאנט הכי גדול שאפשר לעלות בהונדה סיוויק 93 באישור של משרד הרישוי

 

כרגע יש לי 14..רוצה לעלות ל 15 אם אפשר לקבל פירוט גם של 14 וגם 15 אני אשמח

 

תודה

 

מידה מקסימלית עבור הונדה סיוויק 1993 :

 

195/55R15 _ 84V - גודל חישוק 5.5X15

kobi.idan2 כתב:
גיר ידני או רגיל?

Seat Leon 2002 1.8 Manual . Subaru B4 2007 2.0 Manual . Kia Sportage 1997 2.0 Manual . Seat Leon 2002 1.6 Manual . Isuzu D-max 2006 3.0-TDI Manual . Skoda Oktavia 2012 1.4-TSI Manual

פורסם

אני בעל סובארו לגאסי שנת 93 1600 ידנית DL.

המידה שרשומה לי ברישיון היא 165/80/13.

אני מעוניין להגדיל את המידה ורציתי לדעת מהן המידות המאושרות ?

ומה הפרוצדורה בלהחליף מידה ברישיון ? קודם אני מרכיב את המידה הרצויה ואז הולך לאשר או מה?

פורסם
מה הוא מס' המנוע (קוד מנוע) שמופיע ברישיונות? ומה נפח המנוע?

 

AFK025019

75 כוחות סוס מנוע 1.4 16 שסתומים

אשמח לדעת עם המידה הנוכחית כרגע היא בסדר, ואם כן כיצד בפניות פרסה הצמיגים נוגעים בשלדה ?

ומהם שאר המידות שאפשר לשים ועד כמה ניתן לשחק עם החתך ?

פורסם

שלום

אני בעלים של מיני מיינור בעבר שיניתי את הגלגלים ממידה 145/70/10 ל145/70/12 זה היה פשוט כי היה לי ספר רכב שמראה שאפשרי המידה בעמדה מספר 1 בחולון

 

כיום החלפתי גללים שהמידה שלהם 5X12 שזה אומר שאני יכול להרכבי צמיג 165/60/12 אבל זה לא רשום לי בשום ספר רכב.

 

מה עלי לעשות ואיך אני יכול להיות בטוח שיעבירו אותי טסט.

 

תודה רבה

טל גלאפו

מיני רכב שכובש את הלב]

פורסם
אני בעל סובארו לגאסי שנת 93 1600 ידנית DL.

המידה שרשומה לי ברישיון היא 165/80/13.

אני מעוניין להגדיל את המידה ורציתי לדעת מהן המידות המאושרות ?

ומה הפרוצדורה בלהחליף מידה ברישיון ? קודם אני מרכיב את המידה הרצויה ואז הולך לאשר או מה?

 

ברשימה מופיע סובארו לגאסי החל מנפח מנוע 1800 סמ"ק ומעלה. תן את קוד המנוע שמופיע ברישיונות אולי זה יעזור יותר.

 

מה הוא מס' המנוע (קוד מנוע) שמופיע ברישיונות? ומה נפח המנוע?

 

AFK025019

75 כוחות סוס מנוע 1.4 16 שסתומים

אשמח לדעת עם המידה הנוכחית כרגע היא בסדר, ואם כן כיצד בפניות פרסה הצמיגים נוגעים בשלדה ?

ומהם שאר המידות שאפשר לשים ועד כמה ניתן לשחק עם החתך ?

 

זה בהחלט עזר, המידות שמופיעות הן:

 

155/70R13 - גודל חישוק 4.5X13

175/65R13 - גודל חישוק 5.5X13

185/55R14 - גודל חישוק 6X14

195/45R15 - גודל חישוק 6X15

 

שלום

אני בעלים של מיני מיינור בעבר שיניתי את הגלגלים ממידה 145/70/10 ל145/70/12 זה היה פשוט כי היה לי ספר רכב שמראה שאפשרי המידה בעמדה מספר 1 בחולון

 

כיום החלפתי גללים שהמידה שלהם 5X12 שזה אומר שאני יכול להרכבי צמיג 165/60/12 אבל זה לא רשום לי בשום ספר רכב.

 

מה עלי לעשות ואיך אני יכול להיות בטוח שיעבירו אותי טסט.

 

תודה רבה

טל גלאפו

 

איזה שנת יצור, ומה נפח מנוע? וקוד מנוע אם אפשר זה גם יעזור.

kobi.idan2 כתב:
גיר ידני או רגיל?

Seat Leon 2002 1.8 Manual . Subaru B4 2007 2.0 Manual . Kia Sportage 1997 2.0 Manual . Seat Leon 2002 1.6 Manual . Isuzu D-max 2006 3.0-TDI Manual . Skoda Oktavia 2012 1.4-TSI Manual

פורסם

לאון אשמח לעזרתך, מידות עבור גולף 2005 2.0 קוד מנוע - AXW 035221

כרגע מותקן 195/65/15.

האם אפשרי 205/60/15, או 205/65/15, או אפילו 205/45/15.

 

תודה ולילה טוב,

קובי

קובי

:-)

×
×
  • תוכן חדש...