Jump to content

Armin

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של Armin

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום.. רציתי לדעת מהו הגאנט הכי גדול שאפשר לעלות בהונדה סיוויק 93 באישור של משרד הרישוי כרגע יש לי 14..רוצה לעלות ל 15 אם אפשר לקבל פירוט גם של 14 וגם 15 אני אשמח תודה
×
×
  • תוכן חדש...