Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה הזיזו לי את הרכב ללא ידיעתי?


method
שימו לב! השרשור הזה בן 1282 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז ככה,

בימים לא פשוטים אלו אני מוציא את הרכב לקניות אחת לשבוע וכתוצאה מהמצב אני חונה מדוייק ובסבלנות רבה, שכן אני יודע שהרכב יעמוד כמה ימים.
מגיע לרכב ומזהה שהזיזו אותו כחצי מטר לאורך הכביש, והרכב קצת בולט לרוחב הכביש(שימו לב שהגלגלים הקדמיים משמעותית רחוקים מהמדרכה לעומת האחוריים). איך אני יודע שבוודאות הזיזו? פרט לשינוי קטן במיקום, דלת הנהג לא נפתחת מספיק. כשאני חונה במקום הספציפי הזה אני חונה כחצי מטר אחורנית ממה שצילמתי בכדי שדלת הנהג תפתח כ-45 מעלות(אני זוכר את זה, כי לוקח לי כמה דקות טובות להתמקם, ולפתוח את הדלת כמה פעמים בכדי להיות כמה שיותר קרוב למעקה אך עדיין עם אפשרות לצאת מהרכב). כמו כן, יש סימנים של כל מיני ליטופים על האוטו, והפעם זה לא ממני.

 

אני חושד שמי שהזיז אותו זה חברת הבנייה, שלפני כמה חודשים ביקשה ממני להזיז את הרכב בטענה שמפריע להם, אבל למדתי מאז ואני חונה רחוק מהאיזור הבעייתי לבנייה(ראו תמונות).

 

עכשיו, מבדיקה חיצונית וגם מתחת לרכב(חושב שהזיזו עם המלגזה שהם עובדים איתה ביום-יום) לא מצאתי נזקים או סימני מלגזה למיניהם- מצד שני עכשיו חשוך.

 

כמה שאלות:

1) האם אני סנילי?

2) אם באמת הזיזו, מה המטרה? איך זה עוזר למישהו?(בין אם מדובר בחברת הבנייה או מישהו אחר). הדבר היחיד שעולה לי לראש זה שאם מקדמים את הרכב שלי אז מאחוריי יהיה יותר מקום לחנות, אבל אני חונה בצורה הכי טובה שמאפשרת לצאת מהרכב, והרכב לא כזה ארוך. זה לא שאחרים חונים שם מול המעקה ויוצאים מדלת הנוסע... וגם אני בספק רב שהייתה בעיה לאחד השכנים לחנות בשעות היום מכיוון שיש מלא חנייה בשעות היום(ואין עבודות בנייה בערב כשבאמת יש מצוקת חנייה).
3) האם למישהו קרה משהו דומה?

4) מה עליי לעשות בנידון?
5) מה עליי לעשות בכדי שבעתיד לא יגעו ברכב?

 

ושיהיה אחלה ערב לכולם כמובן :)

IMG_2951.jpg

IMG_2953.jpg

IMG_2957.jpg

IMG_2958.jpg

IMG_2959.jpg

IMG_2960.jpg

IMG_2961.jpg

IMG_2962.jpg

עריכה אחרונה על ידי method
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הגיע הזמן להשים מצלמה ברכב, לאף אחד ברחוב אין מצלמה שמכוונת לאזור הזה? אולי בגינה יש?

 

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הזיזו או לא, עובדי האתר עושים מה שבא להם, יחסמו רחוב, מדרכה, ישתלטו על שטחים ויטנפו את כל העולם, אף אחד לא יגיד להם כלום ולא יקנוס אותם, כבר יצא לי לראות פועלים שמנסים להזיז רכבים ולחפש את הבעלים כאילו מישהו חייב להם משהו, מבחינתם משאית שצריכה להגיע גוברת על כל חוק והיגיון, אם תגיע משאית לאתר ואין לה היכן לעמוד, הם יחסמו את כל הרחוב עד שהיא תסיים את הפריקה ותצא, גם אם צריך לעשות את זה ברברס לאורך כל הרחוב, מה זה בשבילם טור של רכבים שמחכה.

 

אני הייתי מחפש חניה קצת יותר רחוקה ונמנע מעימותים ונזקים (ויכול להיות שאני טועה בגישה)

  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי מצלמות - צריך לבדוק.

אני חד משמעית לא מנסה להתחכם, בכוונה צילמתי את המצב בכדי שתתרשמו כמה רחוק מקום החניה מאיזור הבנייה.

זה הכי קרוב שאני חונה לאיזור הבנייה, וברוב המקרים אני אכן משמעותית רחוק יותר(כמו שהומלץ כאן). אבל יש לקחת בחשבון שלא תמיד יש מקומות חנייה ברחוב, ולהגיד "תחנה רחוק יותר" זה לא תמיד פתרון פרקטי.  עדיף להיות חכם במקרה הזה, אבל איפה הגבול? הייתי בטוח שאני מספיק רחוק מבעיות...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדוק באור יום אם יש סימני פגיעה.
אם יש - כנס לאתר ודבר עם המנהל (שים לב, מנהל האתר הוא מהנדס והוא האחראי - אל תדבר עם קבלנים, יזמים או פועלים) אם נגרם נזק - תקן ותבע אותם (שמאי וכו').
על הדרך - תשאיר לו את מס' הטלפון שלך ושיתקשר פעם הבאה. 
אם אין נזק, תקפוץ למשרד לשאול בגדול החוק אוסר עליהם לגעת לך ברכב, רק העירייה או המשטרה יכולים להזיז לך את הרכב משטח ציבורי.

  • אהבתי 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שייך לענף הבנייה, אני יכול להגיד לך שאם חנית בגבולות של אתר הבנייה ואתה חנית( הגבול של אתר הבנייה מתחיל מגדר האיסכורית ששמו) יכולים לגרור לך את הרכב, בדרך כלל כאשר יש אתר בנייה הקבלן משלם לעירייה על שטח  מסויים מסביב לאתר(יכול להיות גם החניות שהשתמשת בהן) בתור אזור פריקה, אז לא גררו רק הזיזו, עכשיו לך תמצא מי הזיז לל את הרכב, רק יגידו לך שהרכב מפריע אבל לא יודעין מי הזיז, אני רואה דברים כאלו על בסיס שבועי בת"א

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע אם הזיזו לך את הרכב אבל זה מזכיר לי שפעם לפני המון המון שנים כשהייתי נער פוחז צעיר וחסר מעצורים בשכונה חסרת מוסר וחוקים ובעיקר חסר מוח בתוך חבורת צעירים פוחזים חסרי מעצורים וחסרי מוח הצלחנו להשיג מפתח של פורד קורטינה- הסתבר שמפתח אחד של קורטינה יכול לפתוח היה כמה וכמה קורטינות אחרות, אז לפעמים כצעירים פוחזים וחסרי מוח היינו "משאילים" לסיבוב איזו פורד קורטינה מסכנה שחונה בשכונה ומחזירים בחזרה לפנות בוקר אחרי כמה סיבובים (או כמה שעות), הבעיה הייתה שלא תמיד המקום חניה שבו השאלנו את האוטו היה פנוי לעיתים הינו צריכים למצוא מקום חניה אחר. מעניין אם בעל הרכב שבא בבוקר לאוטו שלו היה חושב לעצמו :"מעניין זכרתי שחניתי שם ומה לעזאזל קרה למיכל הדלק המלא שתדלקתי אתמול "?

בכול אופן הנער גדל והתבגר ובעיקר גידל מוסר ומוח והקורטינות נעלמו מן העולם (וחבל שכך).

אגב סחטיין על ההשקעה והתמונות והחיצים, אני ממליץ לך לנסות להתרחק מחניה ליד אתרי בניה עם מלגזות ומשאיות רחבות שעלולות לפגוע לך באוטו, מבטון שמטפטף מהמשאית או סתם בשביל האבק על האוטו ובתוכו ולהחנות מעט רחוק יותר כשאפשרי.

  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לנו אתר בנייה ליד הבית,העירייה שמה שילוט שהחנייה במהלך היום אסורה למעט רכבים של האתר, לא מנע מהקבלן לשים חביות ברגע שהעבודה הסתיימה בערב.
השיא היה שהם השפריצו טיח (בטעות) על רכב של אחד השכנים שהיה בחניה הפרטית שלו.הקבלן הסכים לשלם רק באופן חלקי בטענה שמנסים לסחוט אותו. כמה ימים אחר כך היזם פנה אל השכן ואמר לו שאם הוא ימשיך לחנות בחנייה הפרטית שלו ויהיו נזקים הוא לא יהיה אחראי עליהם.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשהצעתי את דירתי הקודמת למכירה אחד הקונים הפוטנציאליים חנה (לפנות ערב) ליד בניין שכן שהיה בבניה, אבל החניה לאורך המדרכה היתה חופשית. כשיצא מצא שלבנה נפלה מגובה כמה קומות, עיקמה את הגג ומכסה המנוע וניפצה את השמשה הקדמית. 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, טרול כתב:

הגבול של אתר הבנייה מתחיל מגדר האיסכורית ששמו

 

הגבול של אתר הבניה מתחיל במקום בו סימנה העיריה איזור חניה עבור אתר הבניה. 

האתר לא יכול לנכס לעצמו שטח ציבורי כרצונו.

בתמונה האחרונה מופיע תמרור שמגדיר את קצה האיזור האסור בחניה, אחריו אין לאנשי האתר זכות לבוא בטענות, בטח שלא להזיז רכב בצורה חאפרית וללא הסכמה.

אם הם רוצים להגדיל את האיזור, שיפנו לרשות. 

 

לפות״ש,

אם תמצא נזק, כשאתה פונה לאנשי האתר אל תבוא מיד בתביעות, נסה להוציא מהם הודאה שהם הזיזו את הרכב ותקליט את השיחה.

פנה בחיוך למנהל האתר כאילו אתה רוצה להבין איפה לא לחנות כדי לא להפריע להם ונווט את השיחה כדי לגרום לו להודות בהזזתו.

  • רעיון טוב! 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שזה מפריע לאתר ממול איפו שהרכב הכחול והלבן סימנתי חץ 

 

יכול להיות.jpg

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1282 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...