Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד פוקוס אקטיב X - ביקורת רכב אישית


YairZov
 שיתוף
עוקבים 15

Recommended Posts

לפני 55 דקות, YairZov כתב:

עד כה עשיתי כ-550 ק"מ בלבד. אני יודע שצריכת הדלק אמורה להשתפר עם הזמן ולהתייצב אבל בספק אם זה יהיה משהו משמעותי.

 

אחרי שהמנוע :ייפתח" - צריכת הדלק תשתפר קלות.

וכמובן, תתחדש ותהנה - התרשמתי מאוד לטובה מהפוקוס עם יחידת הנעה חזקה, אבזור עשיר, הנאה מנהיגה ונוחות נסיעה טובה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

היי חברים, כפי שרשום בכותרת, לפני כחודש רכשתי פורד פוקוס גרסת אקטיב X. ארשום כאן סקירה קטנה, כאשר אתם מוזמנים לשאול מה שתרצו בנוגע לרכב.   אז ככה, לפני הכל - למי הרכב מתאים? או יותר נכון..

צהרים טובים לכולם ושנה טובה. החלטתי להפוך את דיון הביקורת הזה לדיון מתעדכן שכן עם הזמן אני מגלה אספקטים חדשים בנוגע לרכב (לטובה ולרעה) – דברים שבביקורות רכב לא ניתן להבחין וחלקם מופיעים עם הזמן.

מצרף כמה תמונות. לצערי לא יכלתי לצרף לפוסט הראשי כי משום מה לא ניתן לערוך אותו. מצטער על איכות התמונות, המצלמה בפלאפון לא משהו בכלל. בהמשך אולי אצלם עם מצלמה ייעודית אחרי שאקבל כמה אביזרים שהזמנתי עבו

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 21 דקות, רועי5 כתב:

נסיעת מבחן לא ממצה על אותו אוטו, גילתה אוטו נחמד, חזק ומרווח. מה שהפריע לי הוא תא מטען קטן מדי, העדר פתחי מיזוג מאחור ( היה חם, לא באר שבע, המזגן בסדר לא רע, עדיף על זה שבאוקטביה היומיומית,  אבל זה שבבורה העתיקה שלי חזק משמעותית, אבל לא חוכמה, זו אחת הסיבות שהיא עדיין איתי ) ונסיעה קשיחה מדי לטעמי, גם אם שקטה יחסית. 

  עדיין, המזגן בפורד הוא פשוט חזק. הוא מקרר משמעותית מהר יותר מכל רכב שהייתי בו שיש לו גם פתחים מאחור. יכול להיות שבבורה המזגן חזק יותר, אך עדיין זה שיש בפורד מספיק מעל ומעבר בכל סיטואציה (ברמה שזה הפתיע גם אותי). הנסיעה אכן יותר בחלק הקשיח - הסוזוקי שהייתה לי (ועדיין נמצאת במשפחה כרכב שני, לא מכרתי) הרבה יותר רכה ומגהצת כבישים לא חלקים בצורה מצויינת. אבל, דווקא בגלל אותה קשיחות של הפורד, אני מרגיש הרבה יותר בשליטה ויודע מה קורה מתחת לגלגלים.

 

לפני 35 דקות, wildlands2019 כתב:

גם אני אמתין לתום האחריות כדי לסדר כמה דברים עם forscan.

 

לגבי נעילת החלונות, גם אחרי שאתה מכבה את המנוע אתה יכול ללחוץ לחיצה אחת למעלה על הכפתורים של החלונות הפתוחים וייסגרו אוטומטית, כך שלא תצטרך לגעת בשלט בכלל 

כן אני יודע, פשוט יש לי כבר הרגל מה-SX4 ששם החלונות נסגרים אוטומטית בנעילת רכב, לכן זה קצת מחרפן אותי בפורד. למה לא לתת לי אפשרות לשחק עם זה? גם אם יש תקינה כלשהי באירופה - אני לא מכיר תקינה שכזו פה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 18 שעות, YairZov כתב:

- לא ניתן להגדיר בצורה קבועה שהמנוע לא יכבה ברמזור/בעת עצירה. בכל כניסה לרכב צריך ללחוץ על הכפתור.

 

לדעתי זה חלק מהתקן

 

לפני 18 שעות, YairZov כתב:

- לא ניתן להגדיר מצב נהיגה דיפולטי. כמו כן, יש חמישה מצבי נהיגה - אם אני רוצה לחזור למצב נהיגה מסויים, צריך ללחוץ כמה פעמים על הכפתור כדי לעשות רוטציה עד אליו.

 

מה כן הדיפולטי? כשאתה מניע זה נורמל או משהו אחר?

 

לפני 18 שעות, YairZov כתב:

- החלונות לא עולים אוטומטית לאחר נעילה, אלא אם כן אני מוציא את המפתח ולוחץ 3 שניות על כפתור הנעילה. למה?

 

לדעתי גם חלק מתקן כלשהו שאם שכחת ילד החלון יישאר פתוח. לחיצה של 3 שניות בד"כ לא קורית אצלך בגוף באופן אוטומטי (עד שאתה מתרגל תמיד לסגור בלחיצה של 3 שניות).

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

- איזה תקן? לא מכיר תקן בישראל שמחייב רכב בנזין חדש לכבות מנוע ברמזור/עצירה. אני חושב שזה נטו עבור חסכון בצריכת דלק אבל זה אחד המעצבנים שיש - מעדיף לשלם עוד 10 שקל בחודש כדי לא לכבות/להדליק מנוע 200 פעם בחודש.

- כן, הדיפולטי זה מצב normal.

- רשמו כאן, וגם קראתי בעבר באיפשהו בפורום אחר בחו"ל שעניין החלונות זה אכן התקן באירופה. אבל שוב - לא מדובר על תקן בישראל (לפחות לא אחד שאני מכיר). אני לא מוצא שום סיבה להוציא את המפתח מהכיס/תיק בשביל זה, או בכלל, עבור הרכב. אין לי בעיה להתרגל לדברים שונים, כן יש לי בעיה להרגיש שאני כביכול יורד באיכות המוצר שרק עכשיו קניתי אותו, כי כמו שאמרתי שבסוזוקי שהייתה לי לא הייתי צריך לדאוג בנוגע לזה בכלל.

 

אני כן יכול להבין הרבה דברים/שינויים שהנהג מבצע חוזרים לברירת מחדל לאחר כיבוי והנעה מחדש של המנוע. יש הרבה אנשים שהם לא טכנולוגיים שבטעות לוחצים על כפתור ולא מבינים את השינוי שהם עשו ונלחצים. אבל, לאנשים שכן רוצים לשחק עם הגדרות הרכב (במסגרת החוק כמובן) - תנו את האפשרות לעשות זאת בהגדרות המתקדמות של הרכבת שנגישות מכפתורי ההגה.

אם נניח אני נוסע על מצב X רוב הזמן - היה ראוי נניח שלחיצה ארוכה על כפתור המצבים יקבע לי את המצב הנבחר כברירת מחדל. כנ"ל לגבי נעילת חלונות - אם יש לי ילדים, אוכל לקבוע האם הפיצ'ר של הסגירה האוטומטית יעבוד או לא. עם כל הכבוד, בחום בארץ - גם אם תשאיר ילד קטן ברכב עם פתח חלון קטן - כנראה עדיין המצב שלו לא יהיה טוב בלשון המעטה. כמו כן, אם שכחת ילד ברכב זו אכן הסיבה - קצת דבילי שאין נעילה של כל הדלתות בתחילת נסיעה.

דבר נוסף אגב שעלה לי זה המפתח לרכב. אם הסוללה של המפתח (שלט) מתה, אשכרה צריך לפרק את השלט ולהוציא ממנו חתיכת מתכת שזה המפתח ולגשש כדי לפתוח. למה אי אפשר שיהיה מפתח נורמאלי שיקפוץ בלחיצת כפתור וזהו כפי שהיה לי עד כה? לא מובן לי.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

התקן האירופי לדעתי

 

גם אני מעדיף לכבות את זה וצריך ללחוץ על הכפתור כל התנעה. גם ברכב הקודם. זה הפך להרגל. ברכב הקודם זה גם השמיד לי 2 מצברים בפחות מ-3 שנים.

 

התקן בישראל הוא התקן האירופי (או האמריקאי), אין לנו תקן משלנו (וטוב שכך!)

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 3.8.2020 בשעה 21:41, ZvikH כתב:

לא אבל בחייאת.. זה פורום אוהבי רכב, תן איזה תמונה לשטוף את העיניים.

מצרף כמה תמונות. לצערי לא יכלתי לצרף לפוסט הראשי כי משום מה לא ניתן לערוך אותו. מצטער על איכות התמונות, המצלמה בפלאפון לא משהו בכלל. בהמשך אולי אצלם עם מצלמה ייעודית אחרי שאקבל כמה אביזרים שהזמנתי עבור הרכב.

אגב, נתקלתי בעוד רכב שכזה רק בצבע לבן. הוא נאה, אך בהחלט נראה פשוט מדי -  אמליץ יותר על הצבע שאותו בחרתי (לבן קראמי מטאלי).

4.jpg

3.jpg

2.jpg

1.jpg

  • אהבתי 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כדאי לזכור שהרכב מקבל הנחה במיסוי בגלל פליטת מזהמים נמוכה. פליטה זו נבדקת כשמערכת הסטארט-סטופ פועלת. לכן - דיי ברור למה התקן לא מאפשר לכבות אותה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אגב, נתקלתי בעוד רכב שכזה רק בצבע לבן. הוא נאה, אך בהחלט נראה פשוט מדי -  אמליץ יותר על הצבע שאותו בחרתי (לבן קראמי מטאלי)

תמליץ למי? צבע זה מאה אחוז עניין של טעם אישי, לא המלצה... :)
תתחדש!
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בחיפה בתצוגה יש אקטיב X בצבע הזה, ובאמת נראה יפה עליה, אפילו חשבתי לסגור על הצבע הזה לSTLINE,

אך אחרי שראיתי ברשת תמונות, זה ממש לא מתאים לSTLINE בשום מצב, על האקטיב נראה באמת אחלה.

 

robertf, אני חושב שמי שרוצה לבן עדיף שיקנה את הקראמי, הלבן קפוא נראה יותר כמו לבן מונית, גם אני לא אהבתי את הלבן קפוא, נראה צבע פשוט וזול מדי.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כן אבל שוב, אין פה עניין של עדיף. צבע זה עניין לחלוטין אינדיבידואלי. אני לא מחובבי הלבן ואם אני רוכש רכב חדש אני הולך על משהו הרבה יותר מעניין (כמו הנוכחי שלי למשל) גם אם לבן מתאים ויפה לרכב הספציפי, אבל יש כאלה שדווקא לא יאהבו את הצבע הקראמי ויעדיפו לבן כי בעיניהם זה יפה יותר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן שזה עניין של טעם אישי, אבל אני חושב ש- @wildlands2019 בשורה האחרונה הבין את כוונתי.
לבן קפוא ולבן-קראמי-מטאלי הם בסופו של דבר שני גוונים של אותו צבע. קשה לי לחשוב על מישהו שיראה את הצבעים הללו בפועל על הרכב ויבחר בלבן קפוא. הצבע הזה מאוד פשוט ובסיסי ללא שום "טוויסט". מילא היה לבן פינינה, אבל גם זה לא...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתפלא, אבל העובדות בשטח מספרות סיפור אחר. הרוב המוחלט רוצים את הרכב שלהם בלבן פשוט רגיל, בלי טוויסט ובלי נצנצים.
הלבן הקראמי הזה בתמונות לפחות נראה די שונה מלבן רגיל, ומי שתמיד בוחר את הרכבים שלו בלבן כנראה יתייחס לצבע הזה בדיוק כמו לכל צבע אחר שהוא לא לבן.

  • אהבתי 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 שעות, YairZov כתב:

קשה לי לחשוב על מישהו שיראה את הצבעים הללו בפועל על הרכב ויבחר בלבן קפוא. הצבע הזה מאוד פשוט ובסיסי ללא שום "טוויסט". מילא היה לבן פינינה, אבל גם זה לא...

 

שוב..כמו שנאמר - זה טעם. אז אין ויכוח.

מה גם שיש אנשים שחושבים פראקטית ולא מעניין אותם.

אם צבע מסויים זול יותר, או לא מוציא עיניים לשכנים, קל יותר לתיקון וכד' - יש גם כאלו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 7 שעות, robertf כתב:

תמליץ למי? צבע זה מאה אחוז עניין של טעם אישי, לא המלצה... :)

 

לדעתי זה בסדר להמליץ על משהו שאתה אוהב, גם אם הוא עניין של העדפה אישית :)

 

לפני 2 שעות, robertf כתב:

תתפלא, אבל העובדות בשטח מספרות סיפור אחר. הרוב המוחלט רוצים את הרכב שלהם בלבן פשוט רגיל, בלי טוויסט ובלי נצנצים.

 

מסכים, הרכב הקודם שלי היה פיג'ו 308 ורציתי אותו רק בלבן פשוט ונקי.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...