Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2196 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי,

 

לפטופ חדש (Dell G5 9750H, 2060, 16GB) עושה בעיות באירוח וובינר (GoToWebinar), בעוד שלפטופים אחרים לא עושים בעיות באותם התנאים (אותה גירסאת וובינר, באותה רשת, ממש אותו מיקום על השולחן).

הבעיה היא שבזמן ההרצאה האורחים שומעים את המרצה בקול רובוטי, קטוע, מונחת וגם המצלמה מאבדת איכות.
על פניו, זו בעייה סטרימינג, אבל לא אני ולא צוות התמיכה של דל מוצאים בעיה ממשית.


אינטרנט: בלפטופים אחרים לא משנה וואיפיי, כאן ניסיתי גם וואיפיי וגם כבל לאן.

פינג 9 מילישניות, העלאה 5 מגה, הורדה 80 מגה.

 

מחשב: המעבד\זיכרון\כ. מסך בקושי בשימוש בזמן הוובינר, הדבר היחיד בשימוש מלא זה כונן לא של הסיסטם - משמש להקלטת ההרצאה.

 

גירסאות הכי מעודכנות של ביוס (נחמד, עדכן אוטומטית בהפעלה ראשונה - פעם ראשונה שראיתי את זה), דרייברים, ווינדוס והוובינר.

ניסיתי בכל מקרה להתקין הכל מחדש (חוץ מהביוס), לא עזר.

הרצתי בנצ'מארקים להכל, לא רואה בעיות חומרה.

 

לא הכל מושלם, יש כרטיס קילר אבל מדובר בוובינאר וזה לא שפנה אליי ילד גיימר, בבנצ'מארק כבד אפשר להגיע להורדת תדר  ב-100 מעלות אבל שוב, לא המקרה.

 

עריכה אחרונה על ידי Moonlight Theory

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם (נערך)

לא הבנתי.

 

את המתאר בעיות תקשורת. אתה מספיק בעסק כדי להבין שמדובר בבעיית תקשורת.

אבל אז אתה הולך לחפש את הבעיה בזכרון כרטיס מסך והמעבד ?

 

התמיכה בזה היא שבלפטופים אחרים, זה עובד תקין (מניח שעל אותה הרשת באותו מיקום).

סבבה, אולי הבעיה היא בהתקן תקשורת עצמו ? ניסית עם כבל תקשורת ישיר ? אולי דרכו החיבור יעבוד תקין ? 

אם כן, יכול להיות שזה פשוט לחבר איזה התקן WIFI חיצוני של 100 שקל לUSB ונגמרה הסאגה ?

עריכה אחרונה על ידי stum
פורסם

לא רואה דרך אחרת לבדוק טרוטלינג.
חיברתי עם כבל, מקבל 5 מגה העלאה ובתוכנות אחרות אין בעיית סטרימינג.

רעיון נוסף?

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

×
×
  • תוכן חדש...