Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2222 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

איך אפשר לאפס את המערכת הנ"ל ברכב יונדאי i20 שנת 2020 מנוע 1.0 טורבו?

לפעמים המצלמת רוורס יוצאת מאיפוס ולא רואים כלום כשמשלבים להילוך אחורי .

ראיתי שבמוסך החשמלאי התעסק בכפתור הדלקה וכיבוי של המערכת ואז המצלמה חזרה לעבוד תקין.

מישהו יודע מה הוא עשה עם הכפתור הזה?

 

כמו כן האם המערכת הזו תומכת גם ב- android auto ?

עריכה אחרונה על ידי amirnat
פורסם

המערכת CONNECTED CAR, של כלמוביל אינה תומכת באנדרואיד אוטו.

יש לה תוכנות מותקנות מראש, די הרבה הייתי אומר, הרבה מהם בתחום המוזיקה.

אבל היא נעולה להתקנות חיצוניות, מלבד עדכונים שמקבלים באופן אוטומטי ברשת.

לגבי מה שעשו במוסך, זה פשוט מאוד, סוג של איפוס.

בשלב ראשון, לאחר כיבוי מנוע, לפחות 5 דקות, נכנסים לרכב, לוחצים על כפתור ההדלקה של הרדיו רצוף, ויחד עם זה, מניעים את הרכב. צריך להמשיך ללחוץ רצוף על כפתור ההדלקה של הרדיו, גם לאחר התנעת הרכב, עד שמופיע הלוגו, וגם לאחר מכן.

זו פעולה שבדרך כלל נמשכת 20 שניות. כלומר לא לעזוב את כפתור הרדיו, עד שהמערכת מתחילה להתאפס לבד מעצמה.

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...