Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2409 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

מחפש עבור פורסטר 2 ג'נטים/ברזלים רזרבים.

מידות הצמיגים - 225/55R18

המידות של הג'אנט הנחוץ (לפי אתר Wheel-Size)

7jx18 ET48, 5x100

 

בהתחשב בזה שמחפש רזרבים ולאו דווקא חדשים,

איך ניתן לדעת ברכישת יד 2/מפירוק שאכן מתאים?

 

מצאתי למשל ג'אנטים 18, 5x100 שיושבים עליהם צמיגים 235/45

האם זה מתאים?

 

תודה מראש לעוזרים.

פורסם

לגודל הצמיג שיושב אין משמעות, אתה צריך להסתכל על נתוני הג'אנט שרשומים בחלק האחורי.

 

בגדול, כל ג'אנט 18 של סובארו יתאים לך, רק שזה לא ממש ג'אנט נפוץ (הרוב זה 17).

 

מה השנתון של הפורסטר?

 

 

הבעיה האחרת בהרבה ג'אנטים משומשים היא שהם עקומים, אתה צריך לבדוק שהג'אנט ישר (בכל פנצריה) לפני הקניה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לגודל הצמיג שיושב אין משמעות, אתה צריך להסתכל על נתוני הג'אנט שרשומים בחלק האחורי.

 

בגדול, כל ג'אנט 18 של סובארו יתאים לך, רק שזה לא ממש ג'אנט נפוץ (הרוב זה 17).

 

מה השנתון של הפורסטר?

 

 

הבעיה האחרת בהרבה ג'אנטים משומשים היא שהם עקומים, אתה צריך לבדוק שהג'אנט ישר (בכל פנצריה) לפני הקניה.

 

2014. הבנתי שה18 לא נפוץ, לכן גם כשדיברתי עם המאגר לא היה להם.

 

מה שמצאתי ביד 2 לא ירד מסובארו ולכן צצה השאלה -

לחפש ספציפית משהו שירד מהרכב בשנתון? או שאפשר למצוא אלטרנטיבות?

פורסם

18, 5X100, עם אופסט 48 ועוד בג'אנט פח?

 

ממש קשה לי להאמין שתמצא משהוא שלא של סובארו.

 

איזה פורסטר זו? טורבו? XS? שניהם לא באו עם פח.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
18, 5X100, עם אופסט 48 ועוד בג'אנט פח?

 

ממש קשה לי להאמין שתמצא משהוא שלא של סובארו.

 

איזה פורסטר זו? טורבו? XS? שניהם לא באו עם פח.

 

לא משנה אם פח או "מגנזיום".

נראה לי שזה הXT (עם ה240כס).

פורסם

חפש בקבוצות בפייסבוק אבל מאחר וזה ג'אנט ייחודי של הפורסטר טורבו או של האימפרצה STI (לא WRX), לא תמצא משהוא זול ובהזדמנות אלא יותר לכיוון רביעיה ב 5000 שח.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לרוחב הצמיג שלך אתה צריך חישוקי עם מידת רוחב של "7 עד "8.5, עדיף 7.5-8. האופסט חשוב כמובן אבל ברכב כמו הפורסטר אני מניח שאפשר להתפשר די הרבה מבלי שתהיה פגיעה של הגלגל במרכב.

×
×
  • תוכן חדש...