Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

[למנהלים]מצטער שרשמתי דחוף אולי זה לא דחוף לכם כמו לי אבל הפעם זה באמת דחוף לי אז תוותרו לי:wink: .

 

הסווי'ץ באיביזה 95 שלי הפסיק לעבוד היום, פירקתי את הפלסטיק מסביב להגה והנעתי את האוטו ע"י קיצור המגעים והוא הניע כמו שצריך.

השאלה שלי היא איך אני מפרק את הסווי'ץ, החלק שלתוכו נכנס המפתח באוטו?

הוצאתי את כל הברגים שלו והוא עדיין מסרב לצאת. אם מישהו יודע איך אני מפרק אותו שיסביר.

אני רוצה לתקן אותו כמתואר בשרשור הזה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=57310&highlight=%F6%E9%EC%E9%F0%E3%F8

 

תודה רבה לכולם:-)

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם

דיווח התקדמות- בגלל שאף אחד פה לא ידע איך אני מפרק סוויץ באיביזה 95 אז עשיתי לעצמי לבנות מעין מערכת שתניע את האוטו ע"י כפתור במקום הסוויץ.

התחלתי וסיימתי את זה היום ויצא נחמד מאוד, כל פעם שאני רוצה להניע את מכניס את המפתח, לוחץ על הכפתור והאוטו נדלק. אני חושב להוסיף את זה עכשיו לשלט וככה אני אניע את האוטו מרחוק.

 

עדיין אני צריך עזרה אם מישהו יודע לפרק את הסוויץ בסיאט איביזה שיסביר איך.

 

ובהצלחה לנבחרת ישראל היום, תחזיקו אצבעות לניצחון:-)

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם

ברשותכם, החלק החשמלי הוא לא הבעייה.

מה קורה בטיחותית לנעילת ההגה?

בפעם האחרונה אני החלפתי צילינדר רק בגלל החשש שמא ציילנדר משופץ "יחליט פתאום לתקוע "

את ההגה

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

לא שיפצתי את הצילינדר ולא הורדתי אותו, כדי לנסוע אני צריך להכניס את המפתח ואז ההגה לא ננעל.

אם מישהו יגיד לי איך אני מוריד את הסוויץ אז אני אקנה חדש אבל עד אז אני חייב להמשיך ככה כי כל המנגנון עולה יותר מ400 שקל.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם

לצערי לא הבנת!

אני מפחד לנסוע עם סוויצ תקול, אני גם מפחד לנסוע לייד מישהוא עם סוויץ תקול (מפורק או לא- לא משנה).

אני גם מבין שאתה מעריך את השווי של חייך בפחות מ400 ש"ח...

נקווה שאני טועה!

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

עכשיו הבנתי את הכוונה שלך, אני לא מעריך את חיי ב400 שקל אך יש הבדל בין הרצוי והמצוי.

אם היה לי כסף אז הייתי קונה רכב חדש(מי אמר slk?) אבל כי אין לי כסף אז אני מנסה לחסוך.

אתה לא אמור לפחד לנסוע לידי כי הסווי'ץ שלי מבטל את הנעילה ואין מצב שהיא תחזור, כי אם ההגה ינעל האוטו יתכבה אבל ברגע שמישהו יסביר לי איך אני מפרק את הסוויץ באיביזה אני אקנה חדש ואתקין אותו.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם

אני לא יודע איך הולך בסיטא אבל ברנו 5 אתה פותח את הסויץ למצב של חצי ויש שני פינים בצד ימין למעלה אתה לוחץ עלים עם מברג ושולף את הסויץ' כלפי חוץ.

 

וכל זה לאחר שפתחת את הבורג שבצד שמאל למטה. כל זה תופס בהנחה שזה בנוי כמו ברנו 5.

תחיה את הרגע , כי יש רגעים שלא יחזרו לעולם אז בפעם הבאה שאתה רואה את הבלונדה במעבר חציה תילחץ כמו מטורף ותן לצמיגים להישרף :wink:

פורסם

ראשית- לא הייתי רוצה להיות ברכב על 90 באיילון במצב של:" אם ההגה ינעל האוטו יתכבה "

שנית- בסדרת התמונות האחרונה בתר"ד שבקישור יש צילום של הפינים...

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

אני יודע שיש צילום של הפינים בתרד שקישרתי אליו אבל זה לא עוזר לי כי הסווי'ץ בכלל לא רוצה לצאת מהבית שלו ואני צריך הסבר איך להוציא אותו כי אני בטוח שזה שנייה ממני ואני לא עולה על זה.

אל תדאג, אני יכול להבטיח שהסיכון זהה לכל רכב שההגה ינעל והאוטו לא יתכבה.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

אני מעלה את זה שוב כי עכשיו יש לי זמן לנסות ולפרק.

 

מישהו יודע איך אני מוציא רק את הסוויץ מתוך הבית שלו בסיאט איביזה 95?

פירקתי את הכל מסביב ויש לי הסוויץ כמו ריבוע כזה שלא רוצה לצאת ואני בטוח שיש איזה שיטה להוציא אותו.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם

אני מניח שזה עובד כמו כל המכוניות שפגשתי עד היום.

 

מלבד כל הברגים , אמור להיות מעין כפתור שהוא בעצם פין אבטחה.

כאשר המפתח מסובב , יש ללחוץ עליו באמצעות מברג דק או משהו עם שפיץ , ואז ניתן למשוך אותו החוצה מתוך בית הסוויץ'.

 

אם לא, צלם את האיזור ונראה.

 

***עריכה - שים לב לתמונות בהודעה מס. 10 ואילך בשרשור שנתת. צריך להיות סידור דומה.*******

פורסם

אצלי זה בכלל לא ככה, הבית של הסוויץ מכוסה בברזל שמכסה גם את ההגה, אין שום בורג ושום כלום מסביבו.

בצד שלו יש ריבוע שאני בטוח שאפשר להוציא אבל אני לא יודע איך כי מברג לא נכנס לשם המקום קטן מידי אז רציתי לדעת אם מישהו פה יודע את הטריק?

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם

מי אמר מה שלא הולך במוח..... הולך בכוח... (ומה שלא הולך בכוח... הולך בעוד יוותר כוח)

יש למחוק חתימות חסרות טעם, ויפה שעה אחת קודם!

×
×
  • תוכן חדש...