Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1706 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אז אני מבין שאני לא היחידי 

גם אמי התקשרתי עכשיו 

מאמר לי לא באחריות ועלות תיקון בערך 500 שקל 

מה ההגיון יותר יקר מלתקן מסך של אייפון

לפי דעתי כדאי לעשות תביעה יצוגית כמעט כולם כאן אחרי שנתיים כולל אני קרה להם את אותו דבר.

052-6644815 אם יש עו"ד שיכול לעזור

עריכה אחרונה על ידי בונו
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 4 שעות, בונו כתב:

אז אני מבין שאני לא היחידי 

גם אני התקשרתי עכשיו 

נאמר לי לא באחריות ועלות תיקון בערך 500 שקל 

מה ההגיון יותר יקר מלתקן מסך של אייפון

כמעט כולם כאן אחרי שנתיים כולל אני קרה להם את אותו הדבר.

 

פורסם
בתאריך 29.6.2020 בשעה 09:05, בונו כתב:

אז אני מבין שאני לא היחידי 

גם אמי התקשרתי עכשיו 

מאמר לי לא באחריות ועלות תיקון בערך 500 שקל 

מה ההגיון יותר יקר מלתקן מסך של אייפון

לפי דעתי כדאי לעשות תביעה יצוגית כמעט כולם כאן אחרי שנתיים כולל אני קרה להם את אותו דבר.

052-6644815 אם יש עו"ד שיכול לעזור

 

אני בפנים.. שלחתי לך את הפרטים

מובילאיי.jpg

פורסם

גם אצלי זה קרה, כך בדיוק. נאמר לי ע''י מתקין שלהם, שעלות צג חדש 600₪ ושזה רק כינין אסטטי כך שהצג יכול להמשיך לעבוד רגיל. א י מניח שזה קורה לרבים.

פורסם
בתאריך 2.6.2020 בשעה 09:57, naftali90 כתב:

גם לי קרתה אותה בעיה סדקים שהגיעו בלי סיבה בחברה לא מוכנים לקחת אחריות וטוענים שאחרי תקופת האחריות אין החלפה אשמח למי שרוצה להצטרף לתביעה שיצור איתי קשר

אני בעניין להצטרף. קרה אצלי תוך פחות משנה כנראה אבל עד שפניתי אליהם פספסתי את האחריות.. באו לקראתי במחיר, רוצים רק 200 ש"ח. איכות לא סבירה של מוצר.

20200629_184346.jpg

פורסם

קניתי רכב יד שניה מינואר 2017 

המסך גם נראה סדוק (מפריע בעיקר באור יום חזק) 

הציעו לי החלפה  ב350₪ במקום 500₪.

 

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

מצטרף לשרשור, עם ביקורת חיובית.


קניתי טויוטה ורסו יד2, כאשר היא עדיין באחריות. הצג של המובילאיי היה סדוק כמו שמתואר בשרשור, אז פניתי עם זה למוסך טויוטה בבני ברק (רייכמן).

פניתי ביום ראשון, ביום שלישי חזרו אלי שפנו אל המתקין של מובילאיי, ביום חמישי חזרו אלי ואמרו שהגיע צג חלופי. תיאמנתי ליום ראשון ואחרי שעה וחצי המתנה הותקן אצלי מסך חדש.

 

סך הכל מהפניה ועד הטיפול עבר שבוע, הכל ללא עלות במסגרת האחריות, עם שירות אדיב ונעים. 

 

 

 

פורסם

אני התקנתי בנובמבר 2018.

לפני שבוע הבחנתי שצג סדוק ולא רואים בו כלום.

התקשרתי עכשיו לשירות לקוחות ונמסר לי שהאחריות מסתיימת בנובמבר 2020 , כלומר עוד חודש.

מיד תאמתי החלפת הצג במסגרת האחריות ליום חמישי הקרוב.

 

×
×
  • תוכן חדש...