Jump to content

שש שאלות

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של שש שאלות

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. כבר כ- 7 שנים ברשותי קיה סיד מודל 2008. הרכב עשה 300000 קמ' ללא תיקונים מיוחדים, מטופל בזמן וללא בעיות. הבנתי שמעולם, בטח לא אצלי, לא הוחלפו נוזל הקירור ונוזל הבלמים, כן הוחלף שמן גיר . האם ממליצים להחליף הנוזלים הללו ? באיזה שמן מנוע כדאי להשתמש ע''מ להמשיך להנות מחיי המנוע ארוכים? האם השינויים הללו יגרמו להתחלה של בעיות ברכב? בכלל מה ניתן לעשות ע''מ לתחזק המנוע והגיר בצורה אופטימלית? תודה
  2. כבר כ- 7 שנים ברשותי קיה סיד מודל 2008. הרכב עשה 300000 קמ' ללא תיקונים מיוחדים ומטופל בזמן. הבנתי שמעולם, בטח לא אצלי, לא הוחלפו נוזל הקירור ונוזל הבלמים, שמן גיר כן הוחלף. האם ממליצים להחליף? באיזה שמן מנוע כדאי להשתמש ע''מ להמשיך להנות מחיי המנוע? האם השינויים הללו יגרמו להתחלה של בעיות ברכב? תודה
  3. גם אצלי זה קרה, כך בדיוק. נאמר לי ע''י מתקין שלהם, שעלות צג חדש 600₪ ושזה רק כינין אסטטי כך שהצג יכול להמשיך לעבוד רגיל. א י מניח שזה קורה לרבים.
  4. שלום ברשותי קייה סיד מודל 2008, הדגם הרגיל מנוע 1600. מזה מס' חודשים הבחנתי בתקלה מוזרה ביותר שאיש לא הצליח להביא לפתרונה. וזו התקלה- כאשר הרכב עומד בצל, ובתא הנוסעים טמפרטורה חום סבילה ונעימה, שלושת כפתורי השליטה, אלו הקשורים להפעלת המזגן והמאוור, לכיוון יציאת האויר מהפתחים וזה המשמש כווסת החימום/קרור, פועלים ומפעילים את המערכות שלהם כנדרש והכל תקין. אבל, כאשר הרכב בשמש ותא הנוסעים מתחמם, שולשת המכוונים הנ''ל מפסיקים לעבוד לגמרי. פשוט לא עושים את עבודתם. החשמלאי שלי פתח את הפאנל, שיחק ודפק, בדק פיוזים וממסרים אך לא מצא דבר. רק שהתא התקרר מעט, המערכות חזרו לפעול. יש לציין, כי אם אני מניע ונוסע בבוקר כשהכל קריר ברכב, הכל תקין וממשיך לעבוד בכל זמן הנסיעה גם אם בחוץ מאוד חם. כלומר כל עוד תא הנוסעים קריר מהמזגן, הכל ימשיך לעבוד. אנא עזרה ועצא. תודה
×
×
  • תוכן חדש...