שלום
ברשותי קייה סיד מודל 2008, הדגם הרגיל מנוע 1600.
מזה מס' חודשים הבחנתי בתקלה מוזרה ביותר שאיש לא הצליח להביא לפתרונה.
וזו התקלה- כאשר הרכב עומד בצל, ובתא הנוסעים טמפרטורה חום סבילה ונעימה, שלושת כפתורי השליטה, אלו הקשורים להפעלת המזגן והמאוור, לכיוון יציאת האויר מהפתחים וזה המשמש כווסת החימום/קרור, פועלים ומפעילים את המערכות שלהם כנדרש והכל תקין.
אבל, כאשר הרכב בשמש ותא הנוסעים מתחמם, שולשת המכוונים הנ''ל מפסיקים לעבוד לגמרי. פשוט לא עושים את עבודתם.
החשמלאי שלי פתח את הפאנל, שיחק ודפק, בדק פיוזים וממסרים אך לא מצא דבר. רק שהתא התקרר מעט, המערכות חזרו לפעול.
יש לציין, כי אם אני מניע ונוסע בבוקר כשהכל קריר ברכב, הכל תקין וממשיך לעבוד בכל זמן הנסיעה גם אם בחוץ מאוד חם. כלומר כל עוד תא הנוסעים קריר מהמזגן, הכל ימשיך לעבוד. אנא עזרה ועצא.
תודה