אז אני מבין שאני לא היחידי
גם אמי התקשרתי עכשיו
מאמר לי לא באחריות ועלות תיקון בערך 500 שקל
מה ההגיון יותר יקר מלתקן מסך של אייפון
לפי דעתי כדאי לעשות תביעה יצוגית כמעט כולם כאן אחרי שנתיים כולל אני קרה להם את אותו דבר.
052-6644815 אם יש עו"ד שיכול לעזור