Jump to content

בונו

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של בונו

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אז אני מבין שאני לא היחידי גם אמי התקשרתי עכשיו מאמר לי לא באחריות ועלות תיקון בערך 500 שקל מה ההגיון יותר יקר מלתקן מסך של אייפון לפי דעתי כדאי לעשות תביעה יצוגית כמעט כולם כאן אחרי שנתיים כולל אני קרה להם את אותו דבר. 052-6644815 אם יש עו"ד שיכול לעזור
×
×
  • תוכן חדש...