Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נזילת שמן לאחר טיפול 10K


ami123
שימו לב! השרשור הזה בן 6979 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הנזילות לא יגמרו בקרטר, הם רק התחילו שם...

לפי הבנתי אין סיבה לעבור לשמן סינטטי כך או כך!

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

האם אני יכול לפרק קרטר לבד? זה לא מסובך/מסוכן מידי?

אם אני עכשיו אעבור עם RTV על כל הגומייה זה יסתום לי את הנזילה?

 

ואם מישהו יודע איך למצוא את השירשור על זה שתיקן את הסווי'ץ שלו לבד אני אודה לו.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=45

זה כל התהליך של פירוק הקרטר אטימתו והחזרתו?

אם כן אז אני אוכל לבצע את התהליך לבד רק לא הבנתי מה החומר שאיתו אני אוטם את הקרטר לפני החזרתו? מה לבקש בחנות החלפים?

תודה

 

נ.ב אני ממש צריך את השירשור של זה שפתח את הסוויץ שלו ותיקן אותו, יש לי זמן פנוי השבוע ואני מעוניין לעשות את זה גם ברכב שלי.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=45

זה כל התהליך של פירוק הקרטר אטימתו והחזרתו?

אם כן אז אני אוכל לבצע את התהליך לבד רק לא הבנתי מה החומר שאיתו אני אוטם את הקרטר לפני החזרתו? מה לבקש בחנות החלפים?

תודה

 

נ.ב אני ממש צריך את השירשור של זה שפתח את הסוויץ שלו ותיקן אותו, יש לי זמן פנוי השבוע ואני מעוניין לעשות את זה גם ברכב שלי.

השרשור שהבאת זה החלפת שמן גיר, זה האגן שמן של הגיר.

אתה יכול לבצע את התהליך לבד, אתה צריך גם מפתח עשר (אם אני לא טועה) נוח שתוכל לפתוח את הברגים של הקרטר. בחנות החלפים אתה אמור לבקש אטם לקרטר לרכב שלך ו-RTV, בנוסף לאטם אני ממליץ לשים את ה-RTV, מכיוון שהאטימה תהיה טובה יותר.

I feel LEGACY

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תאמין לי, אני לא מבין אותך.

 

כדי לחסוך 200 ש"ח בטיפול (וזאת בהנחה שהחלקים עלו לך נגיד 300 ש"ח ואם היית מטפל אצל אנשי מקצוע, היו לוקחים עוד 200 ש"ח שאותם חסכת) אתה מסתכן בגרימת נזק יותר רציני שעלול לעלות פי כמה וכמה. נניח ותפרק את הקרטר, תהדק חזק מידי, ההברגה תלך, אתה תחשוב שהכל בסדר, אך כמה ימים אחרי אתה תגלה נזילה חדשה.

 

אתה ממורמר וכועס על העולם.

 

למה לך ?

 

לך למוסך, אנשי מקצוע יטפלו לך ברכב, אם הם יגרמו נזק, זו אשמתם.

 

שמוליק - איש מקצוע.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתחיל מזה שגם אם אני אהרוס משהו אני לא אכעס על העולם ואני אכעס רק על עצמי! ולא בגלל שלא לקחתי אותו למוסך.

אני מעדיף לעשות דברים לבד בשביל הלימוד וגם בשביל ההרגשה. לומדים רק מטעויות ואני מוכן לסכן את האוטו בשביל זה.

 

ויודע מה אני מבטיח לך ואם אתה רוצה בוא לראות אותי עובד שגם בלי ידע בכלל(רק אבא שאומר מהסלון מה לעשות והפורום המבורך הזה) אני עושה עבודה שמשתווה למוסכניק מתחיל ואפילו טובה יותר.

וזה 200 שקל בטיפול ומה עם כל שאר הדברים שאני צריך לעשות כמו החלפת בולמים, רפידות וצלחות?

כשאני עושה אותם לבד אני גם חוסך כסף לקנות חלקים טובים יותר, גם נהנה וגם לומד.

אני לא עושה דברים מסובכים יותר מידי אלא רק את הדברים הפשוטים ולאט לאט אני אתקדם.

 

עדיין אני צריך לדעת כמה עולים אטם קרטר וRTV?

ואיך למרוח את הRTV?

 

תודה:-)

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתחיל מזה שגם אם אני אהרוס משהו אני לא אכעס על העולם ואני אכעס רק על עצמי! ולא בגלל שלא לקחתי אותו למוסך.

אני מעדיף לעשות דברים לבד בשביל הלימוד וגם בשביל ההרגשה. לומדים רק מטעויות ואני מוכן לסכן את האוטו בשביל זה.

 

ויודע מה אני מבטיח לך ואם אתה רוצה בוא לראות אותי עובד שגם בלי ידע בכלל(רק אבא שאומר מהסלון מה לעשות והפורום המבורך הזה) אני עושה עבודה שמשתווה למוסכניק מתחיל ואפילו טובה יותר.

וזה 200 שקל בטיפול ומה עם כל שאר הדברים שאני צריך לעשות כמו החלפת בולמים, רפידות וצלחות?

כשאני עושה אותם לבד אני גם חוסך כסף לקנות חלקים טובים יותר, גם נהנה וגם לומד.

אני לא עושה דברים מסובכים יותר מידי אלא רק את הדברים הפשוטים ולאט לאט אני אתקדם.

 

עדיין אני צריך לדעת כמה עולים אטם קרטר וRTV?

ואיך למרוח את הRTV?

 

תודה:-)

עמי קבל עצה ופתגם חינם על חשבוני!

 

קבל את ההצעה של נדב ואת העיצה של שמוליק, והתייחס לפתגם " מכל מלמדי השכלתי"!

חזור לשמן מינרלי, והתאם שיבה נחושת לפקק אגן השמן , וסע לשלום!

זוהי העיצה החינמית היחידה שתקבל בפורום!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צביקה יקירי הפתגם הזה הוא דרך חיים אצלי והוא תקף להכל והמטרה שלי תמיד היא להיות טוב יותר "מכל מלמדי".

עכשיו נחזור לנושא. הנזילה היא לא מהפקק של אגן השמן כמה פעמים אני יכול להגיד את זה!

תמיד אמרתם פה בפורום ששמן סינטטי טוב יותר ומומלץ יותר אז החלפתי לסינטטי ועכשיו אתם אומרים לי לחזור? אני מבולבל:? מה סתם אמרתם שכדאי להחליף לחצי סינטטי? זו הייתה עבודה בעיניים והיתרונות לא שווים את זה?

וגם מה שזה מאוחר מידי כי הנזילה באה באמת מהגומיית אטימה של הקרטר(מאותו אזור לפחות) אז גם אם אני אחזור לשמן הישן זה לא יעזור והנזילה תמשיך.

מה כדאי לי לעשות עכשיו? לחזור למינרלי ולנסות את מזלי? להישאר עם חצי סינטטי ולהחליף את הגומיה של הקרטר?

 

 

תודה רבה!!!

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

icon_confused.gifמי סיפר לך על הפטנט עם הטפלון על הבורג ?

זה בדיוק מה שעשו לי בהחלפה האחרונה באוטו דיפו-ליפפו טפלון סביב בורג הריקון(מה זה.. ברז..??:smile: )

 

כנראה שלא ברז ולא ממטרה אך גם אין נזילות מהאזור(לא היתה להם שייבה באותו זמן-למניעת נזילות מבורג הריקון של השמן מומלץ להחליף שייבה בכל החלפת שמן).

 

אם לא החלפת שייבה כנראה שזו הסיבה לנזילה "הקטנה"-אינני ממליץ לחזור לשמן מינרלי בגלל..שייבה או חתיכת טפלון שיעשו את העבודה.

 

 

אתה יכול לקנות שייבה בחנות חלקי חילוף-לרוקן את השמן,להלביש את השייבה על הבורג ולמלא מחדש-ואז תעקוב.

 

ניצן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צביקה יקירי הפתגם הזה הוא דרך חיים אצלי והוא תקף להכל והמטרה שלי תמיד היא להיות טוב יותר "מכל מלמדי".טעות מחשבתית חמורה!

עכשיו נחזור לנושא. הנזילה היא לא מהפקק של אגן השמן כמה פעמים אני יכול להגיד את זה!

תמיד אמרתם פה בפורום ששמן סינטטי טוב יותר ומומלץ יותר אז החלפתי לסינטטי ועכשיו אתם אומרים לי לחזור? אני מבולבל:? מה סתם אמרתם שכדאי להחליף לחצי סינטטי? זו הייתה עבודה בעיניים והיתרונות לא שווים את זה? ואם היית קורא בעיון רב , היית למד את ההגבלות, ואת תופעות הלוואי הנגרמות ממעבר לשמן חצי סינטטי ,במקום מינרלי, ובינהם נזילות והזעות!

וגם מה שזה מאוחר מידי כי הנזילה באה באמת מהגומיית אטימה של הקרטר(מאותו אזור לפחות) אז גם אם אני אחזור לשמן הישן זה לא יעזור והנזילה תמשיך.

מה כדאי לי לעשות עכשיו? לחזור למינרלי ולנסות את מזלי? להישאר עם חצי סינטטי ולהחליף את הגומיה של הקרטר?

 

 

תודה רבה!!!

מכיוון שאתה לא מוכן להתיחס למשפט " מכל מלמדי השכלתי", קבל בכל זאת עצה נוספת,

חזור למינרלי , בתוספת תוסף מיוחד למניעת נזילות שמן והזעות מאטמים, הנמכר בכל חנות חלקי חילוף לרכב, או ברשתות עשה זאת בעצמך!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חחח(זה לא יותר מידי חחח אז אין סיבה למחוק או להעיר) מתי תבינו שהנזילה לא באה מהאזור של הבורג בכלל?

מה נראה לכם שאני עילג/טיפש/מטומטם שלא יראה אם הנזילה באה מהבורג. היא באה מאזור שונה לגמרי, ממתחת לפילטר שמן(ולא היא לא מהפילטר).

יש מי שיגיד שהשמן קופץ בנסיעה ומגיע לאזור אחר אבל זה גם לא זה!

הנזילה בביטחון לא מגיעה מהאזור של הבורג. וטפלון זה דבר מצויין לכל אזור עם נוזל ושמן הוא נוזל אז זה מתאים גם לו.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צביקה יקירי הפתגם הזה הוא דרך חיים אצלי והוא תקף להכל והמטרה שלי תמיד היא להיות טוב יותר "מכל מלמדי".

עכשיו נחזור לנושא. הנזילה היא לא מהפקק של אגן השמן כמה פעמים אני יכול להגיד את זה!

תמיד אמרתם פה בפורום ששמן סינטטי טוב יותר ומומלץ יותר אז החלפתי לסינטטי ועכשיו אתם אומרים לי לחזור? אני מבולבל:???: מה סתם אמרתם שכדאי להחליף לחצי סינטטי? זו הייתה עבודה בעיניים והיתרונות לא שווים את זה?

וגם מה שזה מאוחר מידי כי הנזילה באה באמת מהגומיית אטימה של הקרטר(מאותו אזור לפחות) אז גם אם אני אחזור לשמן הישן זה לא יעזור והנזילה תמשיך.

מה כדאי לי לעשות עכשיו? לחזור למינרלי ולנסות את מזלי? להישאר עם חצי סינטטי ולהחליף את הגומיה של הקרטר?

 

 

תודה רבה!!!

...לא שמתי לב שכתבת שהנזילה מהקרטר...אם כך בעיית אטם מן הסתם...אך מנסיון עדיין עדיף להשתמש בשמן חצי סינטטי 10-40 ע"פ מינרלי 20-50-גם במחיר של החלפת אטם קרטר.

 

חצי סינטטי לא שווה לסינטטי(אני מבין שהחלפת לחצי סינטטי) אך עדיף על מינרלי.

 

ניצן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וכמובן שאני מתייחס לפתגם שלך, רוב דבריך הם דברי חוכמה בנושא רכב אבל גם לך יש כמה דברים ללמוד ממני.

 

צביקה קראתי הרבה מאוד שירשורים על שמן חצי סינטטי היתרונות שלו והחסרונות שלו והלכתי למהלך הזה בלב שלם, והחלטתי שאני עושה את זה.

עכשיו כשיש לי נזילה אני לא מפחד ורוצה לחזור אחורה אלא אם כבר עשיתי את השינוי אני מעדיף לתקן את הנזילה ולהתקדם ברמת השמן שזה רק יטיב איתי ועם האוטו.

אז בבקשה ממך אל תחזיר אותי אחורה למינרלי אלא תעזור לי לבצע את השינוי ולהתקדם. אין לי בעיה עם העלות או הטרחה שכרוכים בדבר.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6979 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...