Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

להתראות אאודי RS3 ושלום ל...


kingikra
 שיתוף
עוקבים 12

פוסטים מומלצים

אז לפני כשבועיים קפץ לי שוב הג'וק והתחלתי לחשוב על מחליפה (פרטים באייטם נפרד).

איך מחליפים אאודי RS3? במה?

המחשבה הראשונה היתה שבכל מקרה במסגרת התקציב שלי, אני אצטרך להתפשר על תאוצה בקו ישר. אז מה עושים?

כשהפורשה קאיימן 718 הושקה, בכל הכתבות שקראתי, המחיר היה 440 אלף ש"ח לגרסה הבסיסית. ידעתי כבר אז (לאחר ביקור בסוכנות), שבמחיר הזה אתם מקבלים רכב ערום לגמרי. מי שחושב שאני מגזים? מוזמן לשים את פעמיו לסוכנות. רכב ספורט קיצוני כמו פורשה בלי מתג מצבי נהיגה (קומפורט, ספורט וספורט+) זה ערום מבחינתי! לאחרונה, ראיתי באתר שלהם שהמחיר 480 אלף ש"ח. ברוב תמימותי, חשבתי לעצמי שהיבואן הגדיר לעצמו כמה חבילות שכוללות את מה שרוב המזמינים בוחרים והעלו את המחיר ב 40 אלף ש"ח. נכנסתי לסוכנות וזה מה שנאמר לי: "הרכב מעולם לא עלה 440. הוא עלה 461 והיום 479. הסיבה העיקרית היא כי היצרן מעלה את המחיר במשהו כמו 3 אחוזים כל שנה. מה שכן, התווסף לרכב כבסיס חיישנים אחוריים". אם אני צריך לקמפל את מה שקרה פה, אז המחיר עלה והתווסף כלום ושום דבר. אז לא יהיה לי פורשה בגילגול הזה? אז מה?

 

חושב מה עוד יש? אולי בכלל ארד בדרגה או שתיים? בודק ובודק ומוצא שני דברים מעניינים. פורד פוקוס RS והונדה TYPE R. את הפורד לא מביאים ביבוא רגיל וגם האמינות מפחידה וההונדה, לאחר ביקור בסוכנות וקריאה באינטרנט, לא מיוצרת עם גיר אוטומטי. זה לא שאני לא אעריך רכב עם גיר רגיל אבל בהתחשב בכך שאני 98 אחוז בפקקים ו 2 אחוז בנס הרים, זה נראה לי התפשרות לא הגיונית. כזה אני.

 

מה עוד יש לנו? אולי ננסה לעשות עסקת טריידאין על רכבים שמחירם קרוב למחיר המחירון של האאודי לאחר 8 חודשים? בודק ומוצא שלושה קנדידאטים. ניסאן Z370 ניסמו, ב.מ.וו M240i וחביבת מנהל הפורום, הקיה סטינגר GT. מבחינת אמינות, אני מאוד מאמין במזרח הרחוק ויש לי שתי קנדידאטיות כאלה אבל הניסאן, כדגם שחייב להתחלף ומהר (נראה פשוט זוועה בפנים. יותר גרוע מהקאדילק, אפילו, וזה לא פשוט בכלל להראות פחות טוב מהפנים של הקאדילק), ירדה מהפרק. נשארו שתיים. הולכים לעשות נסיעת מבחן? יאללה!

 

ביום חמישי האחרון לקחתי חופש מהעבודה ועשיתי נסיעת פרידה מה RS3 בנס הרים. ב 14:00, קבעתי לי נסיעת מבחן בב.מ.וו ואח"כ ב 15:00, פגישה עם נציג של קיה. נסיעת המבחן ערכה כ 30 דקות (אני יודע שזה לא מספיק זמן להתרשם מרכב SO CALLED ספורטיבי אבל זה מה שהוקצב לי ועם זה ניסיתי למקסם את מה שאני רוצה לבדוק. הרכב משמעותית חלש מה RS3 אבל את זה כבר ידעתי. מה שכן, חלש, הוא ממש לא.

מה הדבר הראשון שהיה חשוב לי לבדוק בתור "פגוע" ATS-V, זה האם כל רכב הנעה אחורית, מתפרע עם הזנב בצורה אגרסיבית כל כך כשהבקרות דלוקות. אני חייב לומר שהופתעתי לחלוטין. כמובן התחת פוסע אבל בכיף בלבד. בלי מצבים שגם אם אתה נהג על, התחת בורח כל כך חזק לאחד הצדדים שהבקרות, הרבה לפניך, עוצרות את הרכב ומישרות אותך. ממש אהבתי. כמו כן, משהן בהגה הבשרני הזה וב TURN IN האדיר שבה את ליבי. אבל, בוא לא נסיק מסקנות ונבדוק את כל האופציות.

פגישה בקיה. למה פגישה ולא נסיעת מבחן? ממה שהבנתי, לא רוצים שכל אחד יבוא ויעשה סיבוב על הרכב. לגיטימי. הכרנו. דיברנו ומאוחר יותר תואמה נסיעת מבחן ליום ראשון בבוקר. הפעם ללא נהג מלווה. הרכב שלי לשלוש שעות. קצת על הקיה. הרכב נראה מרשים מאוד. אכן נרשמו מבטים ברחוב התל אביבי. אבל מה זה מעניין? יוצאים לכיוון עג'ור. עושים כמה תמונות בתחנת האוטובוס שם ובואו נראה מה הרכב הזה יודע לעשות? הרכב יותר מהנה מהאאודי לנהיגה אבל מההתרשמות הקצרה שלי עם הבימרית, הרבה פחות ממנה. הוא מזכיר לי קצת את ה Q50 ההיברידית שנהגתי עליה לפני שנתיים במשך סופ"ש שלם. טיפה פחות מעודן אבל טיפה יותר ספורטיבי. ככה הייתי מקטלג אותו. התחת יוצא כשמבקשים יפה. לא אגרסיבי מידי אבל יוצא דיי בקלות. הרכב קצת גדול וכבד בכדי להיות רכב ספורט אמיתי. מין שילוב של שני העולמות. בפנים, הרכב מאובזר בכל טוב. אין תלונות. מבחינת עיצוב הפנים הוא לא מרשים לדעתי. מה קורה בכבישים המהירים בדרך חזרה? אני מאמין שאת רוב נהגי ישראל, הרכב מאוד ירשים ביכולות התאוצה שלו בכל מהירות. כאחד שירד לפני שעתיים מ RS3, תסלחו לי, פחות...

 

אנחנו מתקרבים לבחירה הסופית. כבר בסופ"ש, עוד לפני שעשיתי נסיעת מבחן עם הקיה ונפגשתי עם אנשי המכירות של ב.מ.וו, הצלחתי ברוב טיפשותי, לאחר צפייה בעשרות סרטונים וקריאת כתבות, להדליק את עצמי על ה M2. עד יום ראשון בבוקר, לא היה לי מושג שה M2 קומפטישן החליפה את ה M2. חשבתי שזה בנוסף. גם התמחור השונה (הקומפטישן יקרה בעשרות אלפים מהקודמת) גרם לי לחשוב כך. בלי קשר, גם המחיר ההתחלתי של ה M2 ה"רגילה" היה מעל חצי מיליון שזה גבוה מהתקציב שלי אבל חשבתי שאולי אחרי שנתיים של שיווק, המחיר ירד קצת ועם קצת כיווצ'וצ'ים, אצליח להוציא לפועל עיסקה טובה. אז כפי שציינתי, ביום ראשון אנשי המכירות ניפצו את חלומי בכך שהסבירו לי שהקומפטישן היא המחליפה. עם זאת, השאירו לי זיק קטן של תקווה בכך שסיפרו לי שהיצרן סירב לספק להם את הקומפטישן עד שיפטרו מכל הקודמות שהיו להם אז הם העבירו אותן לסוחרים שימכרו כאפס ק"מ יד שנייה. עוד ביום ראשון, לאחר נסיעת המבחן על הקיה, קפצתי לאחד הסוחרים האלו ואכן נשארה לו אחת לבנה. כמו בבחירה של כל הרכבים הקודמים (אולי למעט ה E350e) כל הפעמונים צילצלו ברגע שהוא הניע את הרכב (אוווו... שכחתי לומר, שאם יש משהו שאיכזב אותי קצת ב M240 והרבה בקיה זה הסאונד). גם הרוחב של הכנפיים האחוריות זה משהו שתמונות עושות לו עוול. צריך לראות במציאות!

טוב, יושבים למשא ומתן. הוא אומר ככה, אני אומר ככה ונפרדים בינתיים לשלום.

 

אתמול דיברתי עם הסוחר בטלפון לראשונה מאז הפגישה ביום ראשון ולאחר משא ומתן קצר, סגרנו על מחיר שהתאים לי וכנראה שגם לו ואני ממש, ברגע זה, בעלים חדש של ב.מ.וו M2. כן כן, אותו רכב שרק תשבוחות קראתי עליו. שהוא המחליף של ה M3 האייקונית שהוחלפה בדגמים הרבה פחות מהנים לנהיגה בשנים האחרונות. כן... בדיוק זאת :-D. החסרון היחיד הוא שאני יד שנייה. חוץ מזה בהחלט קניתי רכב מעולה וגם עשיתי עסקה סבירה מאוד.

 

20190227_171023rre.jpg20190227_171033r.jpg20190227_171042re.jpg20190227_171052rr.jpg20190227_171100re.jpg20190227_171112re.jpg

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 136
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תתחדש! רכב מדהים עם התנהגות מעולה וסאונד מטמטם.

 

רק עצה קטנה, לרכב יש זנב שאמנם אוחז יפה, אבל כשהוא יוצא זה יכול לקרות במכה אחת וצריך להיות מוכן לזה.

 

ממליץ בחום ללכת לאיזה הדרכה במסלול עם מדריך.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ואו אתה הזוי (בקטע טוב כן?).

רכב מדהים, לדעתי אחד השילובים הטובים בין רכב ספורט לרכב שאשכרה כיף להיות בו ביום יום.

תתחדש ותהנה!

 

אגב מה הייתה הסיבה להחלפה ? איך קרה שהRS3 הוחלפה אחרי זמן כ"כ קצר?

2017 Type R

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש .

התחלתי לקרוא ואמרתי לעצמי הוא צריך למצוא m2 קומפוטישן ואז המשכתי לקרוא וראיתי שהדברים הסתדרו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רכב מדהים, זכה ביושר במבחני דרכים בכותר "הרכבים המהנים ביותר לנהיגה".

עשית בחירה חכמה, הצבע ניטרלי ומתאים, הרכב נראה כריש רציני, מנוע מאוד חזק שיצא מה- M3.

במקרה זה, הקומפטישן פאקג' שונה לגמרי מהגרסה הרגילה, בשונה מיצרניות רבות שמוסיפות לגרסאות חדשות כמה פסי קישוט ומדביקות תג מחיר רצחני.

וההנעה? אוי ההנאה. אחורית לרכב צר. מכונה מהליגה של הגדולים!

שאפו!

תתחדש!

עומר :-D

 

VW Golf GTI MK6 | 2011 | 2.0 Turbo | DSG-6

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
תתחדש! רכב מדהים עם התנהגות מעולה וסאונד מטמטם.

 

רק עצה קטנה, לרכב יש זנב שאמנם אוחז יפה, אבל כשהוא יוצא זה יכול לקרות במכה אחת וצריך להיות מוכן לזה.

 

ממליץ בחום ללכת לאיזה הדרכה במסלול עם מדריך.

 

לא פוסל הדרכה אבל מה שבטוח, מרגע סיום ההרצה, אתחיל לאט לאט להכיר את הרכב. לא אלחץ פתאום פול גז בפניה חדה. זה בטוח. אני פחדן מטבעי שזה טוב ולא טוב אבל בהיבט של הפתעה, זה דווקא נראה לי טוב.

 

תודה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
ואו אתה הזוי (בקטע טוב כן?).

רכב מדהים, לדעתי אחד השילובים הטובים בין רכב ספורט לרכב שאשכרה כיף להיות בו ביום יום.

תתחדש ותהנה!

 

אגב מה הייתה הסיבה להחלפה ? איך קרה שהRS3 הוחלפה אחרי זמן כ"כ קצר?

 

כפי שציינתי למעלה, יפתח אייטם מתאים במגזין שיקושר לשירשור בפורום. אם אחרי קריאה של האייטם, עדיין יהיו לך שאלות, אני תמיד פה כדי לענות.

 

תודה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
תתחדש .

התחלתי לקרוא ואמרתי לעצמי הוא צריך למצוא m2 קומפוטישן ואז המשכתי לקרוא וראיתי שהדברים הסתדרו.

 

רכב מדהים, זכה ביושר במבחני דרכים בכותר "הרכבים המהנים ביותר לנהיגה".

עשית בחירה חכמה, הצבע ניטרלי ומתאים, הרכב נראה כריש רציני, מנוע מאוד חזק שיצא מה- M3.

במקרה זה, הקומפטישן פאקג' שונה לגמרי מהגרסה הרגילה, בשונה מיצרניות רבות שמוסיפות לגרסאות חדשות כמה פסי קישוט ומדביקות תג מחיר רצחני.

וההנעה? אוי ההנאה. אחורית לרכב צר. מכונה מהליגה של הגדולים!

שאפו!

תתחדש!

 

הקומפטישן משמעותית יקרה יותר. היא בעלת מומנט וכ"ס גבוהים יותר אך מצד שני, ע"פ מה שקראתי וראיתי (אני לא בדקתי), נשמעת פחות טוב.

 

תודה לשניכם

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש, מכונה "רעה" טובה!

תחליף תמונת פרופיל.

תשאיר מקום לזאת שתבוא אחרי ה M. :lol:

רואה אותך מדי פעם באזור. עכשיו אהנה מהתחת הבשרני של הלבנה אחרי הצבע המדהים של האאודי...

  • 1988 DUCATI PASO 750
    1990 SUZUKI RGV250+2017 SUZUKI GSXR1000R
    2002 HONDA VTR SP-2
    2006 CAYMAN S Manual
     
     
  •  

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש נראת בחירה מעולה,

סתם מתוך סקרנות יש אפשרות לראות תמונות של המתחרות שבחנת?

 

Sent from my LG-H840 using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קומפטישן קיבלה את המנוע של m3/4 כנראה בגלל זה מחיר גבוה יותר. M2 הרגילה מקבלת מנוע של m240.

תתחדש ותהנה מאחד הרכבים המדהימים .

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש בחור עם M2 שמחנה קבוע ליד הבית שלי כל יום, בערב הוא יוצא בשעה די קבועה, ככה שמדי פעם יוצא לי לשמוע את צליל ההנעה שלו, החיוך תמיד מגיע אחרי זה.

 

אז למדתי כבר מתי הוא יוצא בדרך כלל הבייתה, אז יוצא שלעיתים אני חוזר הבייתה ופשוט מחכה לו ליד האוטו ואנחנו מתחלפים בחניה :)

 

פות"ש, תתחדש.. תמיד כיף לראות שיש עוד אחת כזו על הכביש, בודי מדהים ולוק מפיל

Polo 2012

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...