Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גולף GTi Performance – תמונות ורשמים ראשוניים על הרכב, הביטוח והמערכת


GuyHar
שימו לב! השרשור הזה בן 1813 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נדבקת במחלת הפייק ניוז?

בגיגול הראשון -

Stylish alternative to the Golf, but it's nowhere near as rounded

 

לא מוזכר בשום מקום עאלק. הערצה עיוורת זה יופי. גם לשים לב שהיא מהירה יותר מהגולף זה יופי ;-)

יש הרבה השוואות, חלקן מול GTI רגילה ויש השוואות חדשות כמו כאן מול הדגם שכעת נמכר בארץ.

https://www.wheels24.co.za/NewModels/review-alfa-romeo-giulietta-veloce-vs-volkswagen-golf-gti-20171229

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ולגבי מפלס השמן, אחרי 2k ק"מ, הוא נמצא בשליש התחתון של מפלס תקין. הוספתי כחצי ק"ג שמן. לא הגיע למקסימום.

מקווה שאכילת השמן הזו היא רק בשל היות המנוע חדש.

אחרי עוד 1,500 ק"מ בדקתי שמן. לא חסר אפילו מילימטר. אני סקרן אם מלכתחילה הרכב הגיע עם מפלס נמוך, או שה-2K הראשונים אכלו קצת שמן.

אמשיך לבדוק ולדווח, לפחות בתקופה הקרובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי מה שעבורי הרגיש כהמון זמן (בפועל 11 ימי עבודה), ה-GTI החדשה הגיעה בתחילת השבוע!

 

הגולף הייתה קנייה אימפולסיבית, מהירה ולמען האמת, אופיינית עבורי.

את תהליך הרכישה שלה התחלתי בכלל באוודי, במגדל צ'מפיון.

למרות שאיש המכירות היה נחמד מאד מחיר הרכבים המעניינים שם היה לי גבוה מדי.

בצאתי, הוא המליץ לי לחצות את החניון ולהיכנס ל-VW ואמרתי,

what the heck.

 

באותו היום פתחתי שרשור כאן בפורם להתייעצות קלה ועוד לפני שהספקתי לקבל תגובות,

הייתי שוב בסוכנות על הבוקר, פתחתי הזמנה, העברתי את הכסף והתחלתי לחכות.

 

כולם מכירים את הגולף, לעומק ולרוחב על יתרונותיה וחסרונותיה והחסרונות האלו הם מה

שמנעו ממני את הרכישה בשלושת הרכבים האחרונים שהוצאתי מהחברה (איביזה קופרה,

לאון קופרה 2011 ולאון קופרה 280).

 

בראשיתם, אבזור דל ביחס למחיר, מנוע חלש ביחס למתחרים והמושבים שאו שאוהבים או

ששונאים אותם, אני שונא.

 

הפרפורמנס החדשה על הנייר תפרה לי כמעט לגמרי את הרשימה ולכן זה היה no brainer מבחינתי.

אני שמח לעדכן שעד כה, זה לא רק על הנייר.

 

ביטוח:

לצערי, לא בדקתי הצעות לביטוח טרם הרכישה ולכן כשנשאלתי ע"י סוכן המכירות אם אני

רוצה איתורן, התגובה הראשונה שלי הייתה שברכבים ברמת המחירים הזו – זו תהיינה דרישה

של חברת הביטוח ואמרתי בלי להסס, כן, ודאי. קודנית, איתורן פעיל ואיתורן רדום בסכום

שהשתיקה יפה לו ויצאנו לדרך.

בפועל, לאחר שיחה עם סוכן הביטוח ובדיקה עצמאית מול חברות הביטוח הישיר גיליתי

שרב החברות בכלל מסתפקות בכספת והאיתורנים פשוט מיותרים. נו שויין.

 

פוליסה שנקראת UPGRADE בחברת הראל הציעה את המחיר הנמוך ביותר ופוליסה זהה

לכל השאר עם בונוס של סעיף חדש תמורת ישן לשנתיים (בהנחה ואחדש גם שנה הבאה אצלם,

כמובן) במקום לשנה.

 

עם היעדר תביעות 3 שנים, מעל גיל 30, נהג יחיד ועם פיצ'ר חדש ונחמד של הגבלת ק"מ

ל-10,000 בשנה (שאני ממילא בחיים לא עובר)

המקיף 3800 ₪, החובה 1,400 ₪.

 

קוריוז קטן, נשארו לי 6 חודשים בפוליסה הקודמת בחברת מנורה, שכלל לא מוכנים לבטח

את הגולף (את הקופרה כן, GTI לא, מוזר) והדלתא שקיבלתי חזרה מביטול הפוליסה ההיא

כמעט ומכסה את כל עלות הפוליסה החדשה. :)

 

כשהתיישבתי בה לראשונה, הרגשתי בבית. סה"כ הכל דומה מאד לאחות הסוררת אבל הכל

מרגיש מהוקצע יותר, איכותי יותר ונעים יותר.

 

מושבי העור נעימים מאד (לתחושתי, לא נופלים מהמושבים באקס 5 של ההורים, למשל),

ואוחזים פחות או יותר כמו המושבים הרגילים בקופרה. תנוחת נהיגה טובה קל מאד למצוא

עם התפעול החשמלי המאד גמיש.

 

המסכים הגדולים יפים, נוחים ומסך המגע החדש עובד נפלא, גם עם המערכת הישראלית

מותקנת עליו (עוד על זה בהמשך).

ההגה שמן ונעים למגע. עוד לא לקחתי את הרכב לקצה, כמובן, אבל אציין שהמשקל

של ההגה טוב מאד.

שינויי כיוון מהירים מאד וחדים מאד גם אם פחות מהנים וקצת יותר 'בוגרים' מאלו

שניתן לעשות בקופרה.

 

ובכל זאת כמה דברים קטנים שמפריעים,

 

היעדר פנסי ערפל בחזית. מסיבה תמוהה היבואן בחר שלא לסמן וי בתיבה הרלוונטית. מאכזב. הם באמת יפים.

היעדר חיישני חנייה מקוריים (קד' + אח').

לתחושתי, מראות הצד קטנות מדי. אני לא זוכר האם זה כך גם בגולף טרם מתיחת הפנים,

יעידו על כך בעלי הרכב אבל ביחס לקופרה ובכלל – הן קטנות וצרות.

היעדר DCC.

 

ואחרון חביב, למרות שאני עדיין בהרצה ולא מאמץ את המנוע יתר על המידה – נעלם

ה"פלוץ" המסורתי בהעברת הילוך. הצליל מצוין. הייתי שמח למשהו מעט יותר בשרני אבל

עדיין מצוין. אבל הפלוץ הזה חסר.

 

המערכת:

 

כמה מכם המליצו שלא להתקין את קונקט איט של צ'מפיון אבל אני רוצה ברשותכם, לציין

שאני דווקא מרוצה ממנה מאד.

 

נכון שיש קצת דיליי בתגובות במערכת הישראלית אבל זה ממש לא נורא ובכלל,

אני כמעט ולא משתמש בה. המעבר בינה לבין המערכת המקורית מתבצע בלחיצת כפתור

ובמקורית אין כל אזכור למקומית. היא עובדת מעולה.

 

בקופרה תמיד הוצאתי את הנייד וחיברתי את הכבל לטובת אנדרויד אוטו.

כאן, הפלאפון נשאר בתיק (יחד עם המפתחות). הוא מתחבר אוט' ל-BT ובמידה ויש צורך

בוויז, עוברים בלחיצת כפתור למערכת הישראלית ומתחילים לרוץ.

 

בכל מצב אחר – אני נמצא תמיד רק במערכת המקורית.

 

המערכת המקורית מעולה, המסך מגע מעולה והכל רץ מצוין.

 

* זאת למעט האפשרות של הצגת תמונות מהפלאפון על המסך של הרכב – שעה בין תמונה לתמונה...

 

אציין גם את איכות השמע. בקופרה היא משמעותית טובה יותר.

כאן אין סאב מקורי בתוך הגלגל החליפי בתא המטען ובכלל התחושה שהיא פחות אוהבת

ווליום גבוה כמו שניתן לשמוע בקופרה.

 

בקרת השיוט האדפטיבית זו המצאת המאה. היא עובדת נפלא בגולף גם אם לפעמים הבלימה מעט קשה.

מצאתי את עצמי בפקק בכביש 4 מתלהב כמו ילד קטן והפקק עבר הרבה יותר מהר.

מאמין שההתלהבות תרד מהר מאד אבל הפיצ'ר הזה ישאר שימושי מאד ומקל מאד.

 

אסיים ואגיד שהגולף כמו שאתם לבטח יודעים, מרגישה בוגרת יותר ושובבה פחות.

לפני 3-4 שנים חיפשתי בדיוק את מה שהקופרה מציעה.

 

היום עם תינוקת קטנה ומחסור רציני בזמן לנס הרים וכו' הגולף עונה לי על כל הדרישות.

 

אני חושב שהדרך הטובה ביותר לסכם את זה היא,

שאני זוכר טוב מאד את תקופת ההרצה בקופרה. כל הזמן הרגשתי שהקופרה רק רוצה כבר לתת בראש.

נדרשו מאמצים גדולים מאד ודחיית סיפוקים כדי לשמור את מד הטורים בטווח הסביר.

 

בגולף, אני כמעט ולא מרגיש את הצורך הזה.

 

ה-DSG7 הרטוב חלק ומצוין והמומנט מעולה בטווח הנמוך, לא נתקלתי כמעט במקרים שבהם "התחשק"

לי פשוט להדביק את הדוושה. הכל כאמור, בוגר יותר.

 

טרם הצלחתי להרגיש את פעילות הדפרנציאל המכאני שבקופרה עובד טוב (הרצה...).

כשאסיים את ההרצה אחזור ואעדכן קצת יותר לגבי הנסיעה.

 

גיא

 

תתחדש :mm_yeah:. אילו בלמים יש לך? האם הם של גולף R? תוכל בבקשה להעלות תמונה של גלגל עם בלמים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש :mm_yeah:. אילו בלמים יש לך? האם הם של גולף R? תוכל בבקשה להעלות תמונה של גלגל עם בלמים?

 

 

תודה,

אכן.

 

מצ"ב

Screenshot_20190419-153303_Gallery.jpg

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

תתחדש {באיחור קל}, גם אני התחלתי לספור את הימים אחורה :)

 

שאלה לגבי הרצה - לפי הסוכנות אין משמעות. כמה ק"מ עשית כ"הרצה" - והאם היא באמת נדרשת?

A3

A4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמצא התייחסות בספר הרכב - לרב במכוניות VAG נדרשת הרצה של 1500 ק"מ, כאשר ב-1000 הראשונים נוסעים ההמלצה לנהוג רגוע (האצות ובלימות מתונות), לא לעבור 2/3 ממעטפת הסל"ד (לרב 4000 סל"ד). ב-500 ק"מ הבאים, לפתוח בהדרגה את מעטפת הביצועים של המנוע. תתחדש!

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמצא התייחסות בספר הרכב - לרב במכוניות VAG נדרשת הרצה של 1500 ק"מ, כאשר ב-1000 הראשונים נוסעים ההמלצה לנהוג רגוע (האצות ובלימות מתונות), לא לעבור 2/3 ממעטפת הסל"ד (לרב 4000 סל"ד). ב-500 ק"מ הבאים, לפתוח בהדרגה את מעטפת הביצועים של המנוע. תתחדש!

 

תודה.

לפי

מפות Google

לאילת זה 324 ק"מ.

יש לי תחושה שביומיים אסיים את תקופת ההרצה :lol:

A3

A4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמצא התייחסות בספר הרכב - לרב במכוניות VAG נדרשת הרצה של 1500 ק"מ, כאשר ב-1000 הראשונים נוסעים ההמלצה לנהוג רגוע (האצות ובלימות מתונות), לא לעבור 2/3 ממעטפת הסל"ד (לרב 4000 סל"ד). ב-500 ק"מ הבאים, לפתוח בהדרגה את מעטפת הביצועים של המנוע. תתחדש!

הרצה ביצעתי עד 2000 סל"ד (לא עברתי 100 קמ"ש) עד שהגעתי ל 1500 ק"מ (היה די מהר - נסיעות לעבודה 100 ליום וקצת טיולים בכבישי החוף בלי עליות)

וכן זה שומר על המנוע - עד עתה 8K ללא איבוד טיפת שמן אחת

אני עם 7.5 לא בגרסת פרפורמנס (3 חודשים אחרי שקיבלתי יצא הדגם)

וממליץ לבצע הרצה לכל אחד.

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה.

לפי

מפות Google

לאילת זה 324 ק"מ.

יש לי תחושה שביומיים אסיים את תקופת ההרצה :lol:

 

ללא קשר להרצה, עדיף שלא לקחת רכב חדש לחלוטין לנסיע כה ארוכה, אלא אם אתה חייב.

קרדיט ל- misterb על התמונה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באסה. בכל זאת ההרצה תיקח איזה שבועיים.

תודה על המידע.

 

צריך לפתוח שירות של "הרצת הרכב" ע"י היבואן ברכבים מהסוג הזה :wink:

עדיין הכל שווה שמקבלים רכב ללא אכילות שמן כלל 8)

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי עוד 1,500 ק"מ בדקתי שמן. לא חסר אפילו מילימטר. אני סקרן אם מלכתחילה הרכב הגיע עם מפלס נמוך, או שה-2K הראשונים אכלו קצת שמן.

אמשיך לבדוק ולדווח, לפחות בתקופה הקרובה.

 

לאדע איך זה בגולף

כשקניתי את הפולו,הצטרפתי לקבוצה של בעלי פולו,ורבים המליצו כשאגיע ל6000ק"מ ליזום החלפת שמן ופילטר.

 

השמועה אומרת שהשמן מתלכלך מהמנוע החדש ואיכשהו כל מיני שביבי מתכת חודרים למיכל שמן,אז עדיף.

 

פעלתי כעצתם (170ש"ח שמן ופילטר באוטוסטור,200ש"ח עבודה אצל רון)

נ.ב אותה פעולה (40דקות מדוד) תוכננה להתבצע במורשה (אחריות וכו') - רצו 1250ש"ח (!),וסירבו בתוקף שאביא שמן (אפילו שהוא טוב משלהם,עומד בתקן,והייתי מוכן לחתום על טופס שמסיר אחריות מהמוסך ומטיל אותה עליי)

 

טמטום במיטבו...שיהיה

 

עכשיו אני כמעט 3וחצי שנים אחרי (ו77K סה"כ) - המנוע לא אוכל טיפת שמן ומעולם לא הייתי צריך להוסיף.

עריכה אחרונה על ידי ezuf

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום
באסה. בכל זאת ההרצה תיקח איזה שבועיים.

תודה על המידע.

 

צריך לפתוח שירות של "הרצת הרכב" ע"י היבואן ברכבים מהסוג הזה :wink:

לי לקח חודשיים. ממש סדנה לשליטה ביצר הרע.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי לקח חודשיים. ממש סדנה לשליטה ביצר הרע.

חד וחלק נכון - אנשים מהצד מנסים לאתגר וחייבים לכבוש את הרצון ללחוץ דוושה :wink:

אבל בזמן הזה היה הרבה מה לחייך עם בקרת השיוט האקטיבי שנתתי לרכב לנסוע לבד והיא מאיצה/בולמת והכל עבר בשבועיים.

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1813 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...