Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ ברכישת רכב ראשון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2868 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי,

השתחררתי מהצבא ואני מעוניין לקנות רכב התקציב שלי באיזור ה25-30 אלף,אני מאד מעוניין ברכב ספורטיבי בסגנון מיצובישי לנסר ספורטבק. הבנתי שהוא די טוחן דלק אז אני לא בטוח לגביו, מחפש רכב בעיקר לנסיעות קצרות בעיר. בעיקרון מחפש רכב שיראה ספורטיבי אוטו של צעירים.

מה שכן חשוב לי שהיחס צריכת דלק יהיה באזור 1:10 ולא משנה אם זה ידני או אוטומט.

אשמח לשמוע אתכם :wink:

עריכה אחרונה על ידי wizz
פורסם

פרט לשם, אין שום דבר ספורטיבי בלנסר ספורטבק.

 

אם המראה מאוד חשוב לך, ואתה יכול קצת להגדיל את התקציב, מגאן קופה ידנית יכולה להיות פיתרון - היא גם לא ספורטיבית, אבל נראית מיליון דולר (לתקציב, כן? ובהנחה שאתה לא מחפש רכב משובר בן 20).

 

לדוגמא (לא מכיר ואין לי שום קשר לרכב הספציפי): http://yad2.co.il/s/c/1t5cp5

 

אם אתה סתם מחפש רכב פשוט ואמין (ויחסית חסכוני) בתקציב, ועדיין לא רוצה להרגיש עולב, 208 ידנית אקטיב יכולה להיות פיתרון מעניין. גם היא, כמובן, לא ספורטיבית בשום צורה שהיא.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
פרט לשם, אין שום דבר ספורטיבי בלנסר ספורטבק.

 

אם המראה מאוד חשוב לך, ואתה יכול קצת להגדיל את התקציב, מגאן קופה ידנית יכולה להיות פיתרון - היא גם לא ספורטיבית, אבל נראית מיליון דולר (לתקציב, כן? ובהנחה שאתה לא מחפש רכב משובר בן 20).

 

לדוגמא (לא מכיר ואין לי שום קשר לרכב הספציפי): yad2.co.il/s/c/1t5cp5

 

אם אתה סתם מחפש רכב פשוט ואמין (ויחסית חסכוני) בתקציב, ועדיין לא רוצה להרגיש עולב, 208 ידנית אקטיב יכולה להיות פיתרון מעניין. גם היא, כמובן, לא ספורטיבית בשום צורה שהיא.

איך הרנו מבחינת דלק ואמינות?

פורסם

להבנתי אין לה שום בעיות ידועות, גם מבחינת דלק היא כנראה תעמוד בצריכה שאתה מחפש.

 

הבעיה העיקרית שלה היא סחירות, אבל אם אתה קונה לכמה שנים לדעתי זו עסקה מאוד מעניינת.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

הייתי מציע את האיביזה ספורט 3 דלתות עם מנוע 1.6, מראה צעיר וספורטיבי ומנוע שאמור להיות מספק לגמרי.

 

האופציה האופטימלית לדעתי תהיה עם מנוע 1.2 טורבו שאז תקבל רכב זריז למדי אבל פה מדובר כבר על תקציב באזור ה 35 לפחות, לדעתי שווה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...