Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי הרכב הנ"ל, ושמתי לב כי לאחרונה "נעלם" לי נוזל הקירור.

מבדיקה עצמית שביצעתי, האשם לדעתי הוא נזילה מהמשאבה. (הצינורות יבשים, נראה כאילו הנזילה היא מהמשאבה עצמה)

מחפש מוסך מומלץ לבדיקה ותיקון הבעיה.

כמו כן למה עליי לצפות מבחינת העלות בהנחה ואכן מדובר במשאבה?

 

תודה.

פורסם

מתחילים באבחון הנזילה ואח״כ מבררים עלויות

 

יכול להיות מכסה שלא סגור טוב או לא תקין, טרמוסטט שלא נפתח עד הסוף, נזילה מהרדיאטור הפנימי או החיצוני, גם משאבה באה בחשבון, וגם אטם ראש

 

משאבה בד״כ מונעת על ידי רצועת הטיימינג אז זה דורש הרבה עבודה

פורסם

המנוע הוא 0.9 טורבו

ברור שאכנס לאבחון הנזילה, אך שוב, כמעט בודאות שמדובר במשאבת המים.

ארצה רק לפני שאני נכנס למוסך לקבל המלצה למוסך מומלץ, ולקבל איזהשהו כיוון כללי לנושא.

ממה שהבנתי אכן המשאבה מונעת על ידי רצועת הטיימינג ולכן מדובר בתיקון מסובך ויקר יחסית.

×
×
  • תוכן חדש...