Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד קניית רכב משומש נדיר ולא סחיר - לפחות זה מרצדס....


orankohn
שימו לב! השרשור הזה בן 2275 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זהו, שכאן העניינים מתחילים להסתבך.

 

אבא שלי בזמנו שקל לקנות אותה, בגלל המחיר והתמורה, אבל ממה שקראתי, ומוסכניק שאבא שלי מכיר טוב הזהירו אותו שזה רכב מאוד לא נוח ובעייתי לטיפול. כול כניסה למוסך, אפילו שגרתית, עולה לא מעט.

 

אולי המצב השתנה מעט עם השנים, אני לא יודע.

 

הרכב קשה לטיפול פיזית. מיקום המנוע וצורתו הופכים אותו לקשה לגישה.

גם החלקים לא הכי זמינים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ב-13 אלף שקל - אין מה לחשוב פעמיים.

יש הרבה מה לחשוב - בדרך כלל אותם רכבים שעל פניו מציעים הרבה אוטו לשקל בתור משומשים, הם לרוב או בעלי אמינות מפוקפקת, או דורשים תחזוקה יקרה ומסורבלת, או שניהם.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה למפרגנים ולמעירים !

מספר תוספות ותשובות.

הרכב העביר ידיים בסוף תמורת 11,000 ש"ח בין השאר עקב טסט קרוב.

לאחר מחקר יסודי כאן בפורום בנושאי "מוסך מומלץ למרצדס" בחרתי במוסך "רם" בתל אביב ליישור קו ראשוני.

https://www.facebook.com/RamGarageISR/

דיברתי עם משה בעל הבית המנוסה והוותיק על הרכב ומה כדאי לעשות.

משה הסביר לאור ניסיונו הרב בדגמים אלו שעלות החלפים סבירה בהחלט, זמינותם טובה ועלות התיקונים לא גבוהה. הרכב קשה לטיפול? מבחינתו ממש לא.

הוא ציין שהדבר היחיד שאינו מתקן בדגם זה הוא הגיר האוטומטי שידוע לשמצה. ביישור הקו הוא מחליף שמן גיר (יש לעשות זאת כל 60K) ופילטר שמן גיר. נקווה לטוב בעמידות הגיר. כרגע נראה תקין לחלוטין.

 

לגבי ורסטיליות, מרווח וכו': אני בגובה 185 ס"מ ואוהב לשבת שהמושב רחוק מההגה. גם במצב זה לנוסעים מאחור מרווח ברכיים מדהים. למרבה הפלא המירווח בגרסת ה LWB לנוסעים לא בא על חשבון תא מטען זערורי.

נפחו סביר לגמרי. צירפתי תמונות להתרשמות (מרכב מקביל לשלי).

מה שיפה שהמושב האחורי מפוצל וניתן להזזה קדימה ואחורה להגדלת תא המטען. הכסאות האחוריים ניתנים להסרה מהרה בקלות ונקבלים נפח מטען של 2000 ליטר ! ניתן להסיע בקלות מכונת כביסה עומדת.

כאמור, מרווח הרגליים מאחור בשנות מכירת הדגם היה ארוך מזה של E-CLASS ו - S-CLASS.

 

 

 

The 3.77m long LWB variation introduced in 2001 (with several other revisions and improvements to the car including a mature, refined dashboard design) gave greater passenger space than an S-class, a maximum load capacity approaching 1600 litres (2,000 litres and 2.27m load length if the optional removable front passenger seat were installed), yet even the diminutive original could boast nearly 1200 litres with the rear seats removed. Compared to typical cars in the class, where 600-700 litres was the norm, the flat floor and tall roof allowed the diminutive car to carry things like washing machines upright.

 

מה יש לעשות לרכב לאחר יישור קו מכני במוסך רם?

 

-השלמת סמל אחור, דיטיילינג לא ממש חובה.

-הרכב בא עם צמיגים במידה לא כ"כ נפוצה 195/50/16.

כרגע יש מאחור 2 צמיגי GOODYEAR EAGLE F1 שלכאורה טובים - נראים מלאי בשר ותקינים אך הם ישנים משנת 2012.

מקדימה זוג פאלקן 912 שנראים מצויין אך גם לא טריים משנת 2014.

בדקתי אפשרויות להחלפה לא במחיר מופרז. - ניתן להשיג בפחות מ - 1200 רביעייה של פאלקן 914 חדשים. בתוספת של 250 עד 300 אפשר למצוא TOYO DRB או TOYO CF2.

נראה לי שאסתפק בפאלקן. מה דעתכם ?

 

כמה דברים מפתיעים, חלקם זוטות -

- לרכב גג נפתח חשמלי מסוג מעניין ושונה מהמקובל - תקין לגמרי. יש לו מצב חרך קדמי של שלב אחד מורם להזרמת אוויר טרי ופתיחה מדורגת עד הסוף.

- מערכת בקרת אקלים עם מזגן מאוד חזק וחימום תקין. 5 מהירויות מאוורר.

- פנסי זכוכית קדמיים חדשים עם תאורה משולשת בכל צד - אור נמוך, אור גבוה, פנס ערפל. בליילה התאורה חזקה באופן מפתיע !

- לרכב מאחור תא עם ערכת עזרה ראשונה מושלמת בגודל מופרז.

 

מספר תמונות להמחשה.

 

 

b1.jpgb3.jpgb4.jpgb5.jpgb6.jpgX1.jpgX2.jpgX3.jpgX4.jpgx5.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

די ברור למה הרכב לא תפס בשעתו בארץ.

קהל מסורתי של מרצדס בארץ לא יסתכל על רכב קצר כזה של 3.75 מ'.

מצד שני מי שחיפש רכב קטן זה היה מאוד יקר לו.

גם רכבי נישה קטנים ויקרים לא מבוקשים בארץ.

בדקתי במחירון חדשות של 2002.

ה - A190 לונג עלתה 155,000.

להשוואה - מכרו מיני קופר ב - 120, אודי A3 ב- 115 עד 155 ליקרה, אלפא 147 - 99 עד 135, גולף 2 ליטר - 110.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה A היתה הנסיון הראשון של מרצדס להכנס לפלח השוק הלוהט ביותר באירופה - הקומפקטיות.

מבחן יציבות שנערך בה על ידי מכון הבטיחות השבדי, העלה שהמכונית אינה יציבה בהעברות משקל, מה שמכונה "מבחן האייל" המדמה התחמקות מאייל הפורץ לכביש.

מרצדס לקחה ברצינות את הביקורת, והקשיחה מאד את מיתליה, מה שפגע באיזון המצויין שלה.

וכמובן שנוספה מערכת ESP, לראשונה במכונית בסדר גודל כזה.

מסחרית, ה A לא היתה הצלחה גדולה, אבל גם לא כשלון.

ומה עשתה פולקסווגן בתגובה ?

הציגה את הפאטון, מכונית פאר שנועדה להכות את סדרת S של מרצדס במגרשה שלה.

לא הצליח לה, אגב.

תתחדש ותהנה !

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

רכישה מעניינת ויוצאת דופן, אני לגמרי מכבד את זה. גם הספציפית נראית נהדר.

אמנם יש לי ניסיון מוצלח מאוד עם טויו CF2, אבל ממה שאני רואה סביבי גם הפאלקן יהיה בסדר גמור.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחר אאסוף את הרכב מיישור קו מלא במוסך "מרצדס רם".

בנוסף לטיפול גדול מלא משה המליץ על החלפת שתי תושבות מנוע ושיפוץ משאבת הגה כוח עקב נזילה שאיבחן.

נקווה שהעלות לא תהייה בשמיים...אעדכן בעלויות בקרוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגימור של הקונסולה מזכיר "מרצדס של פעם", מעין הכלאה בין רכב רגיל למה שיש ברולס רויס. במחיר הזה אין ספק שזכית ברכב ייחודי.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפונקציונאליות, האיכות והירידה לפרטים מרשימות בכל קנה מידה - ובפרט שעה שמדובר ברכב ברמת הכניסה של היצרן - מרצדס במיטבה!

 

ד"א - מה צריכת הדלק?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש!

רכב מעניין מאוד ושונה בנוף שלנו. אתוודא, יש לי חולשה לדגם הזה של מרסדס.

מרווח הפנים מרשים במיוחד.

 

לגמי הצמיגים, פאלקן 914 מספקים לגמרי לרכב בשימוש יומיומי. הסט מותקן אצלי בג׳אז ואין טענות.

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבין את השריטה שלך, לקנות רכבים משומשים ולא סחירים :)

 

גם שלי נועלת פאלקן 914, צמיג מצוין

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2275 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...