Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובראו BRZ - התרשמות אישית מרכב עם אופי


bar72
שימו לב! השרשור הזה בן 2398 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כמו כל דבר ב BRZ גם את האינטריור אפשר וצריך לשנות בכדי להרגיש נעים.

רשימה קצרה:

הגה קטן וקטום קרבון/עור של קוסקו.כולל כרית אויר.

שורט שיפטר לחוויה חדשה.

החלפת כל מה שדמוי עור באלקנטרה איכותית - עם תפירה אדומה.

החלפת מערכת השמע לאנדרואיד פלוס הגברה.

חיפוי הפאנל הפלסטיק דמוי הקרבון שמול הנוסע ומסביב למערכת השמע באלקנטרה עם תפירה.

חיפוי קרבון מסביב לידית ההילוכים ומסביב ללחצן הזמבורה.

תאורת לד

הוספת רתמות ספארקו בנוסף לחגורת ההבטיחות.

משענת יד אלקנטרה עם תפירה אדומה.

שטיחים מגומי בצורת אמבטיה ייעודיים לרכב.

פלטה ייעודית של קוסקו לדוושת הגז להיל אנד טוא.

טבלט 7" בתקשורת BT ל OBD בכדי לקבל תצוגת שעונים של GTR.

במקור, הכיסאות היו עור/אלקנטרה.

 

בקיצור, הבנתם שמה שיפה ברכב הזה שיש בסיס מעולה ותמיד אפשר לשנות עוד משהו ולקבל הרגשה מחודשת של רעננות

עריכה אחרונה על ידי yosbar
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שורט שיפטר לחוויה חדשה.

עם שורט שיפטר ב ברז אתה מודד מהלך ידית בנאנו-מיקרונים?



 

גם ככה היא קליקית וקיצרת מהלך מ-א-ו-ד!

 

 

שטיחים מגומי בצורת אמבטיה ייעודיים לרכב.

למה?

אני מבין בדיפנדר, למה בברז?

 

בקיצור, הבנתם שמה שיפה ברכב הזה שיש בסיס מעולה ותמיד אפשר לשנות עוד משהו ולקבל הרגשה מחודשת של רעננות

 

זה מה שיפה?

אתה רציני?

 

זה רכב של 220 אלף שקל ו"מה שיפה" זה שחומרי הגלם הם פח וחצי מהם צריך ואפשר להחליף?

 

אם הייתה מתומחרת 150K, הייתי מסכים איתך לחלוטין.

לא ברכב של 220K ש"ח.

 

מספיקה הצצה לאינטריור הלא כזה מדהים של ה 208GTI ב 135K ש"ח בשביל להבין שהקטע עם האנטריור של ה BRZ הוא סתם "זריקת זין".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מה שיפה?

אתה רציני?

 

זה רכב של 200 אלף שקל ו"מה שיפה" זה שחומרי הגלם הם פח וחצי מהם צריך ואפשר להחליף?

 

אם הייתה מתומחרת 150K, הייתי מסכים איתך לחלוטין.

לא ברכב של 200K ש"ח.

תקנה יד שניה ב 130 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה פיתרון בסגנון "אני מ'כפת לי מה מחירי הדלק, אני תמיד ממלא במאה שקל..."?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה פיתרון בסגנון "אני מ'כפת לי מה מחירי הדלק, אני תמיד ממלא במאה שקל..."?

לא. זה יותר בכיוון של : לא באלי/לא יכול להוציא 300 אלף על רכב ואחרי שנה וחצי שנתיים שימאס לי ואז למכור ולאבד הרבה כסף.

אז קונים ב 150 וכל הזמן משדרגים. כך אתה מתחבר יותר לרכב וכל פעם מגלה אותו מחדש.

ככה זה עובד אצלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מה שיפה?

אתה רציני?

 

זה רכב של 220 אלף שקל ו"מה שיפה" זה שחומרי הגלם הם פח וחצי מהם צריך ואפשר להחליף?

 

אם הייתה מתומחרת 150K, הייתי מסכים איתך לחלוטין.

לא ברכב של 220K ש"ח.

 

מספיקה הצצה לאינטריור הלא כזה מדהים של ה 208GTI ב 135K ש"ח בשביל להבין שהקטע עם האנטריור של ה BRZ הוא סתם "זריקת זין".

 

אתה טועה לגמרי, כי אתה לא חשבת על העלויות הכרוכות בייצור מכונית כמו ה-BRZ, שיש לה קו ייצור נפרד וכמעט לא חולקת שום חלק עם רכב אחר. זה לא דומה להפיכת Hatch לגירסת GTI.

למכונית שיש לה קו ייצור נפרד, ה-BRZ זולה. כמובן שבארץ היא גם יקרה יחסית (יחסית למכוניות אחרות בחו"ל, לא יחסית לתחרות), כי היבואן לא מקבל כאן הנחת כמות/תחרות כמו שהוא מקבל על מכוניות לחם-וחמאה.

 

שים לב שללא מכירת המיאטה כפלטפורמת OEM לפיאט, המיאטה, שהיא מכונית שנמכרת היטב, לא מצליחה להצדיק את עלויות הייצור שלה.

 

 

נ.ב.

 

ב-BRZ עשו את בחירת ההשקעה לחובבי רכב, וכל פיטפוטי הכוסיות הללו על פלסטיקה, זה מה שהבאנו עד הלום. להזכירך, ה-208GTI אולי נראית מצויין, והיא אולי טובה יחסית, אבל אבסולוטית מדובר ברכב נהיגה פושר ביותר. זה כי תשומת הלב שמו בפלסטיקים, פסי הרקמה והמרקם של הדשבורד.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסקירה, נהנתי לקרוא.

בהחלט הבנתי למה הכוונה עם הפנים, הצגים נראים אימפרזה שנות ה 90.

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מה שיפה?

אתה רציני?

 

זה רכב של 220 אלף שקל ו"מה שיפה" זה שחומרי הגלם הם פח וחצי מהם צריך ואפשר להחליף?

 

אם הייתה מתומחרת 150K, הייתי מסכים איתך לחלוטין.

לא ברכב של 220K ש"ח.

 

מספיקה הצצה לאינטריור הלא כזה מדהים של ה 208GTI ב 135K ש"ח בשביל להבין שהקטע עם האנטריור של ה BRZ הוא סתם "זריקת זין".

 

רכב ספורט בישראל שעולה 200 וקצת אש"ח, הוא רכב עם פשרות, אין מה לעשות.

 

בברז הפשרות הן בעיקר באיכות חומרים של הדשבורד, ברכבים אחרים הם בחווית הנהיגה. אני אישית אבחר כל יום בדשבורד זול על פני הגה לא מתקשר או שלדה לא מאוזנת. אם הפלסטיקה הפנימית כ"כ חשובה לך אתה יכול או להתקדם לכיוון פורשה ולשלם פי 3 במחיר או לקנות רכב לא ספורטיבי במיוחד כדוגמאת הפיג'ו GTI.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בברז הפשרות הן בעיקר באיכות חומרים של הדשבורד, ברכבים אחרים הם בחווית הנהיגה. אני אישית אבחר כל יום בדשבורד זול על פני הגה לא מתקשר או שלדה לא מאוזנת. אם הפלסטיקה הפנימית כ"כ חשובה לך אתה יכול או להתקדם לכיוון פורשה ולשלם פי 3 במחיר או לקנות רכב לא ספורטיבי במיוחד כדוגמאת הפיג'ו GTI.

מצחיק שאתה מעלה את הרכבים הנ"ל ומתעלם מהאלטרנטיבה העיקרית - המיאטה :)

ולדידי לBRZ יש עוד פשרה בדמות יח' ההנעה, פושרת ביותר עד אזור ה4-4.5K...

 

בסופו של יום איש איש והעדפותיו, אני חושב שהBRZ היא מכונית נהדרת - ובד בבד בתור רכב שנמצא גם מחוץ למסלול לעיתים (ואפילו בפקקים מדי פעם) האינטריור מאכזב מאוד.

אם זה לא מפריע לך, ואם אתה בקטע של revving - אחד הרכבים היותר מהנים שאפשר לרכוש היום. תוסיף 5 שנות אחריות למשוואה ושמירת ערך לא רעה בכלל, קיבלת משהו מעניין מאוד.

 

ולמי שממש לא יכול להתפשר על 2 צינוקים מאחור, מדובר ברכב שאין לו תחרות אמיתית...

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה טועה לגמרי, כי אתה לא חשבת על העלויות הכרוכות בייצור מכונית כמו ה-BRZ, שיש לה קו ייצור נפרד וכמעט לא חולקת שום חלק עם רכב אחר. זה לא דומה להפיכת Hatch לגירסת GTI.

למכונית שיש לה קו ייצור נפרד, ה-BRZ זולה. כמובן שבארץ היא גם יקרה יחסית (יחסית למכוניות אחרות בחו"ל, לא יחסית לתחרות), כי היבואן לא מקבל כאן הנחת כמות/תחרות כמו שהוא מקבל על מכוניות לחם-וחמאה.

 

שים לב שללא מכירת המיאטה כפלטפורמת OEM לפיאט, המיאטה, שהיא מכונית שנמכרת היטב, לא מצליחה להצדיק את עלויות הייצור שלה.

 

 

נ.ב.

 

ב-BRZ עשו את בחירת ההשקעה לחובבי רכב, וכל פיטפוטי הכוסיות הללו על פלסטיקה, זה מה שהבאנו עד הלום. להזכירך, ה-208GTI אולי נראית מצויין, והיא אולי טובה יחסית, אבל אבסולוטית מדובר ברכב נהיגה פושר ביותר. זה כי תשומת הלב שמו בפלסטיקים, פסי הרקמה והמרקם של הדשבורד.

 

צר לי ידידי היקר,

 

הטועה הוא אתה.

 

בכל העולם ברז עולה בערך אימפרצה X1.1. במחיר של אימפרצה ישראלית X1.1 לא היית שומע ממני אפילו צל צילו של ציוץ על האינטריור.

 

בארץ ברז עולה אימפרצה X1.8 (בקירוב) וכאן בדיוק נכנס עניין האינטריור העלוב תמורת המחיר המפולפל.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צר לי ידידי היקר,

 

הטועה הוא אתה.

 

בכל העולם ברז עולה בערך אימפרצה X1.1. במחיר של אימפרצה ישראלית X1.1 לא היית שומע ממני אפילו צל צילו של ציוץ על האינטריור.

 

בארץ ברז עולה אימפרצה X1.8 (בקירוב) וכאן בדיוק נכנס האינטריור העלוב תמורת המחיר המפולפל.

 

 

אני לא טועה, כי התייחסתי לתמחור בארץ. הוא נובע מהעיוות שיוצרים המיסים, כאשר היצרנים לוקחים על עצמם חלק מהעלות הזו במכוניות פופולריות (כלומר, ליבואן בארץ מכונית עממית עולה פחות מליבואן במדינה עם פחות מיסים), והם לא עושים זאת עם רכבי נישה.

מכאן הפער.

ומכאן, ומהעובדה שעקומת הביקוש די קשוחה. מכונית כמו ה-BRZ תימכר בכמויות קטנות, גם אם תוריד מחיר. עדיין חלות עליה עלויות קבועות שיש על כל דגם מכונית שצריך לייבא.

 

אז כן, התמחור בארץ יקר מאוד. סיבה טובה לא לקנות.

אבל לא בגלל הביפנוכיור, אלא אם כן אתה...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל העולם ברז עולה בערך אימפרצה X1.1. במחיר של אימפרצה ישראלית X1.1 לא היית שומע ממני אפילו צל צילו של ציוץ על האינטריור.

 

בארץ ברז עולה אימפרצה X1.8 (בקירוב) וכאן בדיוק נכנס עניין האינטריור העלוב תמורת המחיר המפולפל.

 

במחירי טקסס זה 22%, הארץ 70% הפרש. לא 10 מול 80, אבל עדיין יקר. עם זאת, האינטיריור הוא הרגשה סובייקטיבית לחלוטין מבחינת רמת החשיבות. זה שהוא זול וספרטני זה לא איזה חדשה גדולה.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא טועה, כי התייחסתי לתמחור בארץ. הוא נובע מהעיוות שיוצרים המיסים, כאשר היצרנים לוקחים על עצמם חלק מהעלות הזו במכוניות פופולריות (כלומר, ליבואן בארץ מכונית עממית עולה פחות מליבואן במדינה עם פחות מיסים), והם לא עושים זאת עם רכבי נישה.

מכאן הפער.

ומכאן, ומהעובדה שעקומת הביקוש די קשוחה. מכונית כמו ה-BRZ תימכר בכמויות קטנות, גם אם תוריד מחיר. עדיין חלות עליה עלויות קבועות שיש על כל דגם מכונית שצריך לייבא.

 

אז כן, התמחור בארץ יקר מאוד. סיבה טובה לא לקנות.

אבל לא בגלל הביפנוכיור, אלא אם כן אתה...

 

רק שאלה מאיפה המידע? מאיפה הביטחון שמדובר פה בתמחור בעייתי באשמת היצרן ולא באשמת גרגרנות של חזירונים?

אותה שאלה גם לגבי המיאטה שאיכשהו לפני כמה שנים נמכרה ב150K כחדשה. כן אינפלציה שמיפלציה ושערי מטבע, עדיין מוזר שמחיר מאזדה 3 לא השתנה ואפילו ירד אם נשקלל את האבזור והמנוע. אם אינני טועה המיסים גם מאז ירדו...

 

מאיפה המידע לפיו מאזדה מיאטה לא כדאית לייצור? קצת תמוה בהתחשב בכך שהם בחרו להציג עוד דור למכונית הזו, והם כבר מכרו מעל למיליון רכבים כאלה. לא חושב שיש להם משאלות התאבדות.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק שאלה מאיפה המידע? מאיפה הביטחון שמדובר פה בתמחור בעייתי באשמת היצרן ולא באשמת גרגרנות של חזירונים?

אותה שאלה גם לגבי המיאטה שאיכשהו לפני כמה שנים נמכרה ב150K כחדשה. כן אינפלציה שמיפלציה ושערי מטבע, עדיין מוזר שמחיר מאזדה 3 לא השתנה ואפילו ירד אם נשקלל את האבזור והמנוע. אם אינני טועה המיסים גם מאז ירדו...

 

מאיפה המידע לפיו מאזדה מיאטה לא כדאית לייצור? קצת תמוה בהתחשב בכך שהם בחרו להציג עוד דור למכונית הזו, והם כבר מכרו מעל למיליון רכבים כאלה. לא חושב שיש להם משאלות התאבדות.

אין לי נטייה לכתוב שטויות על בסיס פנטזיות, כמו זו שמחפשת חזירים קפיטליסטים שגוזלים את הכסף מהמסכנים שקונים BRZ.

 

הנה לגבי איך פיאט הצילה את המיאטה:

 

http://www.detroitnews.com/story/business/autos/chrysler/2016/06/20/payne-fiat-saved-mazdas-miata/86161468/

 

על התמחור של רכבים בידי יבואנים בארץ:

 

http://m.ynet.co.il/Articles/4033461

 

וגם מתוך שיחה עם יבואנים לגבי תמחור.

 

שאלות?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2398 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...