Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7791 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אכן אחפש בחנות לחומרי ביניין...אגב האם רשת של חלונות תהייה עמידה בפני חום?

בברכה.

כל עוד אתה מתכוון למקם את הרשת בגריל, או במקום שלא מקבל חום ישיר , רשת חלון תעמוד באתגר.

פורסם

אני לא הייתי ממליץ לשים רשת של חלונות בגריל של הרכב מכיוון שהרשת עדינה מאוד למגע , צריך למתוח אותה בשביל שזה יראה כמו שצריך וכל איזה זבל שיתחשק לו להרוס יחורר אותה בעזרת האצבע , אלא אם כן אתה מוכן לקחת את הסיכון ולחשוב שאין כאלה אנשים . או שאתה מוכן לקחת את הסיכון ולחדש את הרשת כל פעם או אם בכלל שיהרסו לך אותה .

בהצלחה בכל אופן , נשמח לראות תמונות כשתתחיל >> תסיים את הפרוייקט , ובחייאת אל תעשה משהו מוגזם .

לפעמים הרשתות האלה גורמות למכוניות להיראות פימפיות .

ים long time no

פורסם

בקשר לרגישות של רשת עדינה וצפופה, ניתן למתוח אותה על גבי רשת גסה יותר שתהיה מאחוריה (בכוון מפל הלחץ של הזרימה). כך הרשת הפנימית תספק תמיכה לרשת הסינון החיצונית העדינה. זוהי השיטה הנהוגה באופן גורף בצנטריפוגות תעשיתיות המסננות חומרים שונים.

 

יוסי

×
×
  • תוכן חדש...