Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה סיוויק 1.5 טורבו - מתי בארץ?


DaMN
שימו לב! השרשור הזה בן 2369 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רק מי שלא נסע אף פעם על מנוע טורבו מודרני, יכול להגיד דבר כזה.

 

ורק מי שלא יודע דבר בפיזיקה בסיסית יכול לכתוב את זה.

 

למה זה טוב התגובה שלך, תעשה לי טובה.

 

אחזור להכין מטלות להגשה במקום לבזבז את הזמן שלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 112
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא צריך לקחת קשה מדי. ובכול מקרה לא התכוונתי להעליב.

 

אבל אם היית נוהג, היית רואה שבכול מצב אחר(חוץ מ-0 ל-100) זמינות הכוח שלהם לא רואה ממטר שום מנוע 1600 אטמוספרי.

 

מציע לך גם לקחת את הצד השני, MG3 שעושה 0-100 ב-10.9 שניות. לא רע נכון? אם יצא לך הזמדנות לנסוע עליה, מציע לך להרגיש את ה"כוח" שלה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להרגיש וזמינות נחמד זה הכל טוב ויפה. בסופו של דבר נהג שיודע מה הוא עושה ידע לנהוג את הרכב שמוריד שני שניות למאה הרבה יותר מהר (לא נכנס כרגע לדברים כמו פניות וכו', שפחות קשור ביכולת המנוע). המנוע כשלעצמו 1600 מול 1.0 מוגדש לא מעניין, כי בזמן הזה הרכב השמין בהרבה, לכן 0-100 נותן אינדיקציה טובה על יכולת הרכב יותר מנתון המומנט, הכח סוס, והעקומה לאורך הסל"ד וכבר מכיל את הגיר וכו'. ולכן לא מעניין אותי מה דעתך בנוגע לתחושות ההפרש בין 0-100 ב-10.9 שניות ל-8.9 שניות הוא פשוט גדול מידי בשביל להצדיק אותו לטובת זמינות מומנט בסל"ד נמוך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד לא חושש פה מבעיות אמינות אחושלוקי מעצם העובדה שזה הפעם הראשונה שהונדה מייצרת אי פעם מנוע טורבו בייצור סדרתי?

עם כל הכבוד לאמינות של הונדה לכו תדעו באיזה חבלי לידה עוד יהיו למנועים האלה.

רק מלחשוב איזה קש VAG אכלו עם מנוי הTSI שלהם בעשור האחרון למרות נסיון העבר העשיר שלהם עם מנועי טורבו.. אז הונדה? כfirst time ever? שומר נפשו ירחק.

אולי רק בדור הבא שלהם כששפני הניסוי/הלקוחות של הדור הראשון יתגלחו עליהם מספיק.

אין שום מצב כזה. הונדה היא יצרנית המנועים הגדולה בעולם, תהיה בטוח שהם בדקו וניסו את המנוע זיליארד פעמים.

 

אני לא יודע לאן הולכים התקציבים של ואג, אבל זה בטוח לא לפיתוח או בקרת איכות.

לקניה של מצמדים, בוכנות,מותחנים ועוד.

 

כמו שנאמר הונדה זה לא VAG, השוואה מצחיקה הייתי אמור.

אולי התכוונת שVAG זה לא הונדה?

"חבל שאי אפשר לעשות ריקול לבני אדם. יש כמה אנשים שהייתי מחזיר לכ**שלאמאשלהם". GB

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להרגיש וזמינות נחמד זה הכל טוב ויפה. בסופו של דבר נהג שיודע מה הוא עושה ידע לנהוג את הרכב שמוריד שני שניות למאה הרבה יותר מהר (לא נכנס כרגע לדברים כמו פניות וכו', שפחות קשור ביכולת המנוע). המנוע כשלעצמו 1600 מול 1.0 מוגדש לא מעניין, כי בזמן הזה הרכב השמין בהרבה, לכן 0-100 נותן אינדיקציה טובה על יכולת הרכב יותר מנתון המומנט, הכח סוס, והעקומה לאורך הסל"ד וכבר מכיל את הגיר וכו'. ולכן לא מעניין אותי מה דעתך בנוגע לתחושות ההפרש בין 0-100 ב-10.9 שניות ל-8.9 שניות הוא פשוט גדול מידי בשביל להצדיק אותו לטובת זמינות מומנט בסל"ד נמוך.

 

לטובת אלו שלא אוהבים לבחוש בהילוכים ולהביא את מד הסל"ד לתחום האדום, כניראה המנוע הזה יהיה טוב יותר.

לשאר שכן אוהבים להרגיש כאילו הם תמיד במסלול, כניראה שהמנוע האטמוספרי יהיה עדיף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממתי הנחתום מעיד על עיסתו?

 

אתה צודק! בתור בעלים (בעבר) של 1.8 ידנית מבציר 2014, הרכב סבל מפתיחה כבדה במטרים הראשונים שלו כתוצאה מתגובה אנמית בסל"ד נמוך.. לכן, לא אתפלא אם המנוע/הפיצפון/משולש הצלינדרים/מטורבט יתן למנוע הקשיש בראש.

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק! בתור בעלים (בעבר) של 1.8 ידנית מבציר 2014, הרכב סבל מפתיחה כבדה במטרים הראשונים שלו כתוצאה מתגובה אנמית בסל"ד נמוך.. לכן, לא אתפלא אם המנוע/הפיצפון/משולש הצלינדרים/מטורבט יתן למנוע הקשיש בראש.

 

לא התכוונתי אליך אלא לסוכנת שאתה מצטט...

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לטובת אלו שלא אוהבים לבחוש בהילוכים ולהביא את מד הסל"ד לתחום האדום, כניראה המנוע הזה יהיה טוב יותר.

לשאר שכן אוהבים להרגיש כאילו הם תמיד במסלול, כניראה שהמנוע האטמוספרי יהיה עדיף.

 

נשמע שנהגים כאלה במילא יבחרו באוטומט.

 

אז שוב פעם, נדמה שהיבואן פספס אולי נישה פוטנציאלית של נהגים ממהרים שאוהבים לבחוש, ועל זה התלוננתי מלכתחילה ולזה ה-1.0 לא נותן פתרון שכן יש הרבה מכוניות עדיפות עליו. טוב, לפחות הוא בכלל הביא ידני, גם זה משהו אני מניח...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להשווא תיקח את הדגם משנת 94 עד 2002 עם מנוע 1.6, ועם 125 כ"ס.

התגובות שלו היו הרבה יותר טובות בתחילת התנועה (רק בגלל כיול של הגירים)

 

הכיול של ההילוכים 1-3 נפלא לטעמי, 4-5 קצת פוספס לדעתי, חבל שהרכב לא זכה לתיבת בעלת 6 הילוכים, היה הופך אותו למוצלח הרבה יותר. (רביעי ארוך מידי, חמישי קצר מידי, מה שהרבה פעמים גורם לי לדלג על הילוך 4 באופן כללי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לו יש כיול.

 

שום כיול. המנוע חלש בסל"ד נמוך. מדובר על אפס כוח בין 0-1500 סל"ד. מכיר אנשים שטיגנו את הקלאצ' כתוצאה מזה - כדי לזנק בעליה תלולה למשל צריך למשוך בלם יד, להעלות סל"ד, ואז להתחיל לשחרר קלאצ'.. אחרת יכבה לך המנוע.

לאחר מכן שהרכב בתנועה המצב משתפר, ולקראת הקו האדום הרכב זז בקצב משביע רצון.

כנראה שזו הסיבה שהסוכנים מתרגיש מהמנוע הקטן - נפלאות הטכנולוגיה.

בכל מקרה הובטחה לי נסיעת מבחן בקרוב מאוד.

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2369 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...