Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לאון קופרה, עד יום שישי במבצע חסר תקדים


Menashe123
שימו לב! השרשור הזה בן 2639 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

וואלה...

אתה מכיר כותבים ספציפיים.

פשש. מרשימה רמת הבקיאות בניתוח כתבי רכב.

 

לזלזל באחרים זה, לפני כל דבר אחר, לא מכבד אותך.

 

אתה מתדיין ברמה מאוד נמוכה.

אני מעדיף שלא להיגרר למחול הזה איתך.

 

מאוחר יותר אעלה ציטוטים ממקורות נבחרים נוספים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 100
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הגולף טובה מהלאון. לא בזמנים אלא כרכב שמייצר קצת יותר עניין לנהוג אותו.

 

יכול להיות. לא ניסיתי.

בכתבה שפניצי הביא, דווקא כתוב שהלאון מאוד מעניינת לנהיגה, וזו החוזקה העיקרית שלה.

 

panizzi, כמובן שאתה צודק. בכתבה מpistonheads השורה התחתונה היא שאין ללאון שום יתרון משמעותי אמיתי על הגולף.

 

זה לא מה שפניצי אמר. פניצי אמר:

לזכות הגולף כיול טוב להיגוי ולמתלים,

 

וזה לא כתוב בשום מקום בכתבה.

 

מה שאתה כתבת, זה משפט אחר לגמרי.

 

מה שכתוב בכתבה זה שבאותו מחיר, הסיאט צריכה להיות מאובזרת יותר או זולה יותר, כדי להעדיף אותה על הגולף, כי לגולף יש יתרון ברור בגימור, שיתרון הכוח של הסיאט לא מבטל. קודם כל, זו דעה, לא קביעת עובדה, אבל גם אם נקבל אותה... בארץ זה לא נכון.

בארץ אין גולף קלאבספורט, הסיאט והגולף עולות אותו הדבר, והסיאט אכן... מאובזרת יותר.

 

ושוב, בשום מקום בכתבה הזו לא כתוב שהגולף מתנהגת טוב יותר. לא הקלאבספורט ולא אחרת.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לזלזל באחרים זה, לפני כל דבר אחר, לא מכבד אותך.

 

כשכתוב דבר אחד ואתה מתעקש שכתוב דבר אחר, זה אתה, עם העובדות האלטרנטיביות, שלא מכבד את הדיון. אפשר לכתוב: טעיתי. מה שאמרתי שכתוב לא כתוב, ולעבור הלאה.

להביא שוב ושוב ציטטות שלא כתוב בהן מה שאמרת שכתוב... זה מקומם.

זה כמו מישהו שמצביע על החלון בלילה, ומתעקש שזורחת השמש, וממשיך להתעקש.

 

כשמביאים לך כתבה שכתוב ההפך ממה שאתה טוען, שהגולף מנצחת מבחנים, אז פתאום היא לא אמינה.

 

אין שום בסיס למה שאתה טוען, אז או שתביא מובאות או שיש לך להסתמך על איליה...

זה אחלה. אולי הוא גם יותר אמין מהכתבים של אוטואקספרס.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן ולא.

אני לא חושב שיש טעם לנתח כל תגובה ותגובה כאן, אבל שים לב שזה התחיל מהטענה של פניצי ש:

בהרבה מבחנים, בהשוואה מול הקופרה, היא יוצאת כשידה על העליונה. למרות הנחיתות בהספק.

לזכות הגולף כיול טוב להיגוי ולמתלים, בנוסף לאיכות פנים גבוהה.

לחובת הקופרה התנהגות לא מספיק מהוקצעת והעברת כוח יותר מדי ברוטאלית.

נכון, בכתבה שהוא קישר אליה לא כתוב על התנהגות עדיפה של גולף. השורה התחתונה היא, עדיין, שהגולף עדיפה ושאין לסיאט יתרון התנהגותי מובהק מספיק. שזה בעצם מה שפניצי אמר בתגובה הראשונה, בין היתר.

 

האם הלאון מתנהגת ככלל טוב יותר? אני גם לא כזה בטוח מהמבחן. הם מדברים בקווים כלליים על ההתנהגות שלה. ובהתחשב בשורה האחרונה האמיתית שלהם, גם אם יש לה יתרונות בהתנהגות, אפשר להניח בבטחון רב שעפי כותבי המבחן הזה, הם לא כאלו אקוטיים כמו שאולי אתה או אחרים חושבים.

 

מכיוון שמדובר בדעה סובייקטיבית, ואני גם לא נהגתי על הלאון, אין לי מושג ממהן עדיפה. אני כבר כתבתי בעבר שהייתי מעדיף גולף בגלל התדמית. מבחן כזה, שמציג את הלאון כרכב שאין לו יתרונות ממשיים על הגולף, רק מחזק את מה שאני חושב. אבל כל אחד גם מפרש מבחנים איך שבא לו, או לוקח מהם מה שהוא רוצה.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל הוא לא טעה.

הוא טען שיש מבחנים שמראים שהגולף עדיפה. בין הסיבות הוא הציג כיול טוב יותר ואיכות פנים.

בכתבה שהוא קישר אליה, עפי דרישה, עולה שהגולף עדיפה, או לכל הפחות שאין ללאון שום יתרון מובהק, ואיכות פנים הוזכרה.

 

אז לא כתוב שם מפורש שהגולף מכוילת יותר טוב. אבל גם הניסיון להסיק משהו הפוך לא ממש מבוסס. המשפטים שמפרגנים להתנהגות של לאון שם, למשל, הם משפטים כלליים. זה שכתוב ששלאון יש אופי, זה לא נכתב בסתירה לגולף. זה נכתב כמאפיין של הרכב בפני עצמו.

 

אז לכתוב שאין שום בסיס למה שהוא כותב?

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך בדיוק במבחן לאון מוצגת שאחת שאין לה יתרונות על פני גולף הרי זה רק בסעיף תא נוסעים.מעבר לזה זה נוקאוט ברור . סיאט יותר חזקה, יותר מאובזרת, יותר מאובזרת ועם דיפרנציאל ומתלים אדפטיביים וכל זה במחיר של גולף ידנית עם גנט 17. איפה מקום להשוואה בכלל?

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

The Leon features the same variable-ratio steering rack as the Golf GTI – which means it’s slower at the straight-ahead and speeds up as you wind on lock – but it doesn’t work quite as well here, feeling less natural and offering less feel than the Volkswagen version. That the wheel is quite light doesn’t always do it a favour, either

it’s a bit ‘gummy’ in its responses – but the upshot is that it can’t quite scribe as clean a line from turn-in through apex to exit, nor be placed with the same level of precision and consistency

 

the Leon Cupra is a huge surprise and a great return to form. It does some things sensationally well, but its controls don’t quite have the clarity or tactility to trump the exquisitely feelsome Mégane or the Golfs

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך בדיוק במבחן לאון מוצגת שאחת שאין לה יתרונות על פני גולף הרי זה רק בסעיף תא נוסעים.מעבר לזה זה נוקאוט ברור . סיאט יותר חזקה, יותר מאובזרת, יותר מאובזרת ועם דיפרנציאל ומתלים אדפטיביים וכל זה במחיר של גולף ידנית עם גנט 17. איפה מקום להשוואה בכלל?

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

אימפלה חזקה יותר, מאובזרת יותר ויש ג'אנטים ממש גדולים. בטח גם היא עדיפה על הגולף...

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אימפלה חזקה יותר, מאובזרת יותר ויש ג'אנטים ממש גדולים. בטח גם היא עדיפה על הגולף...

 

אבל אימפלה שוקלת יותר, ויש לה שלדה שונה אז היא לא עדיפה.

 
 

 

 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש דיון בין מבקרי ספרות נהיה פה. הכי מעניין לשמוע ממי שנהג בשתיהן ויוסיף זוית אישית. למשל, לטעמי 17 אינטש של גולף, יכול להוות חסרון על מסלול אבל יתרון אמיתי על כבישי מע"צ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם נכון.

 

אם כי, מהניסיון שלי, הקופרה מסתדרת טוב עם מע"צ. היא לגמרי לא מרגישה כמו אוטו עם יותר מדי צמיגים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכתבה שהוא קישר אליה, עפי דרישה, עולה שהגולף עדיפה, או לכל הפחות שאין ללאון שום יתרון מובהק, ואיכות פנים הוזכרה.

 

בכתבה יש העדפה לרמת הגימור של הגולף, כאשר הקופרה מוזכרת כמכונית המועדפת כספורטיבית חמה, למי שאוהב מכונית שצריך 'לעבוד' איתה.

אין שום התייחסות השוואתית ליכולות דינמיות.

ההעדפה היא זווית אישית, לא השווואה של יכולות דינמיות, שהיא עניין יותר עובדתי. כלומר, יש, אבל בהשוואה לסיוויק ולמגאן.

 

 

אז לא כתוב שם מפורש שהגולף מכוילת יותר טוב. אבל גם הניסיון להסיק משהו הפוך לא ממש מבוסס. המשפטים שמפרגנים להתנהגות של לאון שם, למשל, הם משפטים כלליים.

 

יש שם תיאור מאוד מדוייק, מאוד מפורט ומאוד מוצלח של איך הלאון מתנהגת. לא כללי ולא בטיח. האיש מדוייק, כותב יפה, ולכן קשה להתבלבל במה הוא כותב.

באותה רמת אבזור וציוד, באותו כסף, הוא היה מעדיף את הגולף קלאבספורט. הוא רואה צידוק ללאון רק אם היא יותר זולה או יותר מאובזרת לאותו כסף, שזה המצב בארץ.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאשר הקופרה מוזכרת כמכונית המועדפת כספורטיבית חמה, למי שאוהב מכונית שצריך 'לעבוד' איתה.

אתה יכול בבקשה לכוון אותי למשפט המדויק שאומר את זה?

יש שם תיאור מאוד מדוייק, מאוד מפורט ומאוד מוצלח של איך הלאון מתנהגת. לא כללי ולא בטיח. האיש מדוייק, כותב יפה, ולכן קשה להתבלבל במה הוא כותב.

לא כתבתי שאין שם תיאור של איך שהלאון מתנהגת. למה אתה מתעקש לצטט מקטעים מחוץ לקונטקסט? זה מה שכן אמרתי:

המשפטים שמפרגנים להתנהגות של לאון שם, למשל, הם משפטים כלליים. זה שכתוב ששלאון יש אופי, זה לא נכתב בסתירה לגולף. זה נכתב כמאפיין של הרכב בפני עצמו.

וזה מה שמשום מה אתה מתעקש למצוא שם.

זה שהכותב כתב שללאון יש אופי לא אומר שלגולף אין, מקווה שאפשר להסכים על לוגיקה בסיסית שכזו.

והוא לא אמר שום דבר בהקשר על זה על הגולף. אז כשהוא אומר שללאון יש rawness, זה לא אומר שלגולף אין. זה לא אומר שום דבר על הגולף בכלל.

אז הוא כן אמר שהקופרה יכולה להרגיש "fast and exciting״ בהשוואה ל-״sensible״ של המכוניות הגרמניות. יופי. אבל גם אם מסתכלים על השורה התחתונה, אלא אם אני לא מבין אותה ואשמח אם תתרגם אותה אחרת, מגלים שלדעתו:

significant cost advantage or a decisive performance bung. Neither or which the Leon has, even in this uprated form.

 

שזה בעצם מה שנטען על ידי פניצי.

 

ממש אמת אלטרנטיבית.

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שזה בעצם מה שנטען על ידי פניצי.

 

ממש אמת אלטרנטיבית.

 

לא נכון.

פניצי אמר שהגולף מגומרת יותר טוב ומתנהגת יותר טוב. לא כתוב שם בשום מקום שהגולף מתנהגת יותר טוב או שהיא ספורטיבית עדיפה, בשום לשון.

 

 

שאר הדברים צוטטו כבר בהודעות קודמות שלי.

אני לא אחזור על עצמי. תחזור אחורה ותקרא.

 

איך אני יודע שההתייחסות ללאון היא בהשוואה לגולף קלאבספורט?

נורא פשוט.

קודם כל, זו המכונית ששתי הפסקאות משוות אליה.

בנוסף, קראתי את הביקורת שלו על הגולף קלאבספורט, אז אני יודע מה הוא חושב עליה.

והיות שכתוב שהמגאן מתנהגת יותר טוב והסיוויק עוד יותר ממוקדת כמכונית מסלול... זה מה שנשאר.

 

 

ואני רוצה להזכיר שוב, ההשוואה היא לגולף עם מפרט משופר ודיפרנציאל, מה שאין בארץ. זו הגולף שהוא מעדיף על הלאון, לא מה שמוכרים בארץ.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

The Leon features the same variable-ratio steering rack as the Golf GTI – which means it’s slower at the straight-ahead and speeds up as you wind on lock – but it doesn’t work quite as well here, feeling less natural and offering less feel than the Volkswagen version. That the wheel is quite light doesn’t always do it a favour, either

it’s a bit ‘gummy’ in its responses – but the upshot is that it can’t quite scribe as clean a line from turn-in through apex to exit, nor be placed with the same level of precision and consistency

 

the Leon Cupra is a huge surprise and a great return to form. It does some things sensationally well, but its controls don’t quite have the clarity or tactility to trump the exquisitely feelsome Mégane or the Golfs

 

 

מאיפה זה (מי הכותב, הכי חשוב) ובאילו גולפים מדובר?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2639 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...