Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט סוניק


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

מחפשים רכב שני למשפחה שנת 2014 גיר אוטומטי. נפח לפחות 1.4L

כרגע ממוקדים על מזדה 2, יונדאי I20, או קיה ריו 5 דלתות. (בעיקר בגלל אמינות המכלולים של היפנים- קוריאנים)

 

מעוניין לקנות יד 1 פרטי בלבד. (לא כאלה שקנו מ- 0 ק"מ, ליסינג פרטי וכד').

 

הרכב נוסע-כ- 5500 ק"מ בשנה, רובם בכביש בין עירוני. צריכת הדלק לא מהווה ממש פקטור.

חשובה לנו בטיחות של הרכב ואטרקטיביות שתקל עלינו אח"כ במכירה שלו.

 

לאור זאת שאין הרבה דגמים שנמכרים משנתון זה, אני רוצה להרחיב קצת את האפשרויות, חשבתי על שברולט סוניק (לא דגם הטורבו) 5 דלתות.

 

אשמח לחוות דעת לגבי הרכב הזה, אמינות, בטיחות...

האם להתעקש על רכב מנוע 1.6L, או 1.4L

 

נדמה לי שיש לו גיר אוטומטי טיפטרוניק, מה היתרונות חסרונות של גיר כזה? יש יותר תקלות, יקר יותר לתחזוקה?

 

תודה מראש

פורסם

המנע מה-1.4 יש למנוע הזה בעיות אמינות. לא שמעתי על בעיות ב1.6 לא במנוע ולא בגיר. יש לרכב ציון בטיחות גבוה יחסית לקבוצתו.

 

הגיר האוטומטי סטנדרטי וחף מבעיות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תודה,

יש עוד דעות מבעלי ניסיון לגבי אמינות של רכבי שברולט ובפרט סניק?

 

טיפולים יקרים או סבירים?

 

תקלות ובעיות שכיחות...

 

 

 

המנע מה-1.4 יש למנוע הזה בעיות אמינות. לא שמעתי על בעיות ב1.6 לא במנוע ולא בגיר. יש לרכב ציון בטיחות גבוה יחסית לקבוצתו.

 

הגיר האוטומטי סטנדרטי וחף מבעיות.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
המנע מה-1.4 יש למנוע הזה בעיות אמינות. לא שמעתי על בעיות ב1.6 לא במנוע ולא בגיר. יש לרכב ציון בטיחות גבוה יחסית לקבוצתו.

 

הגיר האוטומטי סטנדרטי וחף מבעיות.

 

1.4 כמו של ספארק החדשה?

פורסם

לי היה סוניק 1.6LTZ (המאובזרת) שקיבלתי בזמנו חדשה מהחברה,

הרכב מרווח בסה"כ מושב נהג פחות נוח לנהגים גדולים (אני 1.99) מאובזר היטב, נוחות נסיעה סבירה, הרכב מעולה בשיוט (גיר 6 הילוכים), מעט פחות טוב בפקקים (הגיר לפעמים מתבלבל),

לדעתי תמורה טובה לכסף,

לגבי אמינות אני החזרתי את הרכב ב30K ק"מ קח שזה לא היה רלוונטי.

פורסם
לא, מנוע מסדרת SGE החדשה בספארק לעומת מנוע אקוטק ותיק יותר בסוניק.

 

מה עם המנוע והגיר של שהספארק החדשה?

יש הוכחה לגביהם?

פורסם

הונדה גאז או טויטה יאריס מומלץ אם נכנס בתקציב ויש אקזמפלר שמור

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

×
×
  • תוכן חדש...