Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3528 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה שלספק כח הזה יש כמה יציאות של 12 וולט ב40 אמפר. אני מאמין שאם תחבר 2-3 יציאות יחד (במקביל) אז תוכל לקבל קצת יותר מיץ כשהמגבר ממש יצטרך את זה.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מהכרות אישית עם הספק הזה, הוא אולי יספיק, אם תתנהג איתו בעדינות.

 

יחד עם זאת, במערכת עם מספר מסילות נפרדות, אני לא יודע אם זה יהיה רעיון טוב לקצר אותם, אף פעם לא עשיתי את זה, מחקר קטן באינטרנט כנראה יענה על השאלה הזאת.

פורסם

אני יודע שאצל חברות כמו סאנדון אודיו הם מחברים במקביל מספר ספקים תעשייתיים על מנת לבצע מדידות במגברים עם הספקים של 6kw ואף יותר.

יכול להיות שגם ראיתי מישהו עושה את זה עם ספקי כח של מחשבים - אבל אני לא חותם על זה. כמו שהמצלת - חיפוש יניב תשובה משמעית. אני לא חותם על שום דבר. :)

בכל זאת, הרעיון של מצבר אטום עם מטען נשמע לדעתי הרבה יותר אפקטיבי.

פורסם

הטווח נע מאזור ה500 למצברי ג'ל קטנים ועד 2000 שקל למצברי AGM גדולים.

יהיה יותר קל אם תגדיר תקציב למצבר וגם מטען ואז אולי נמצא משהו מתאים.

פורסם

אני לא בטוח שתצליח להכניס מצבר ומטען לתקציב הזה. וכן, המטען מחובר תמיד.

 

בדקת מספקים ממותגים תעשיתיים? יש כמה חברות בארץ שמוכרים מגוון ספקים כאלו

 

משהו בסגנון הזה

פורסם

חיבור מצבר עם מטען:

 

או לחילופין ראיתי מזמן מישהו מחבר ספק של Xbox 360 וזה עבד לא יודע אם יעמוד בעומס ואם כן לכמה זמן

 

האפשרות למצבר עם מטען לדעתי האופציה הכי טובה, ככה סטיב מיד (Steve meade) בודק את המגברים שלו וכו

פורסם

פאנל סולארי ומייצב מתח ומצבר :-P

 

יש בקיבוץ לוטן בתי אירוח (שעשויים מקומפוסט) שהחשמל בהם בנוי ככה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)

אפשר לשאול עם איזה סאבים ביתיים היה לך ניסיון?

 

Sent from my X9076 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי mm1987
מילה כפולה
פורסם (נערך)

היה לי 4 שנים מגבר של JBL של סט קולנוע ביתי (כ 80-100W ) מחובר לסאב של אינפיניטי קאפא הישן (90) סאב של כ100W.

היה הסאב הכי נעים שאני מכיר.

 

היה לי בבית לפני כ8 שנים. כשנתיים 12W7 מחובר למגבר מקצועי (קראון 1200) שנתן לו כ800W.

המגבר היה מחובר דרך קרוס רכב (על שנאי 12V קטן) ולפני הקרוס היה מערכת רגילה. שנתנה את הסאונד.

 

היה לי בעבודה שנה וחצי.

מגבר 5 ערוצים (סיני) מחוברים עליו 4 רמקולים קטנים של בית. ושני סאבים של LANZAR SE12.

השנאי הוא 40A יציב. אבל לא 12V הוא היה מכוון ל13.8V. יציב. וגם בווליום גבוה יהיה בסדר. היה בחדר עבודה של העבודה.

 

השאלה היא למה מגבר רכב? וכל הבלגן מסביב

ולא מגבר בהמה 220V.

מגבר מקצועי של 500W זה לא יקר. ואמין יותר ממגבר אוטו. וחזק יותר.

 

אגב. שמעתי לא מעט סאבים לבית. יש מעולים. אבל זה תלוי תקציב.

ב 3000 ש"ח יש סאבים מעולים לבית. ולא פרייירים בכלל.

ב 3000 שקל אתה יכול להביא סאב רכב ומגבר מקצועי. צריך להוסיף קרוס / או יציאה ממגבר עם שליטה על סאב.

עריכה אחרונה על ידי Soundman

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם (נערך)

אם אלה הסאבים שניסית, אני באמת ממליץ לך לקפוץ לחנות מתמחה, כמו שהמליצו קודם לדוגמא, פיוצ'ר, לשמוע סאבים יעודיים.

אני חושב שאחרי שתשמע שם את svs, אתה תשנה את דעתך. אני חושב שהסאבים שכתבת לא מתקרבים באיכותם לסאבים כדוגמת svs.

 

 

עריכה : אם אתה מעוניין לבדוק עוד סאבים, ממליץ לך גם לקפוץ לסטראוסקופ, פיוז סטריאו וקרוסאובר בנוסף לפיוצ'ר.

 

Sent from my X9076 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי mm1987

×
×
  • תוכן חדש...