Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

וולוו v40 T3 או משהו דומה בתקציב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנחנו (זוג+תינוק) גם כן מתעניינים ב-V40 T3.

יש לי מספר שאלות ברשותכם:

 

1.

תיבה פלנטארית 6 הילוכים - יש לי כזאת באופל אסטרה (2012) ואני שונא! אותה. הרבה פעמים אני מוצא את עצמי עובר למצב ידני כדי להעביר את ההילוכים נכון. התיבה מקדימה את הזמן בהעברות ואני מוצא את עצמי נוסע על 60 בהילוך 5. גם ה-S60 מגיעה עם תיבה פלנטארית 6 הילוכים.



ה-S80 מגיעה עם תיבה אוטומטית כפולת מצמד 6 הילוכים או פלנטארית 8 הילוכים.

 

האם לא עדיף תיבת DSG או CVT?

הייתה לי חוויה רעה מאוד עם האסטרה.

 

2. כבר יש דגם חדש של 2017 (Face lift) - האם לא מיותר לקנות את הדגם של 2016? או שמא תינתן הנחה משמעותית?

3. אשמח להבין פעם אחת ולתמיד מדוע המותג הזה לא סחיר בישראל?

4. עד כמה היא מובילה או מתבדלת ברמת הבטיחות שלה משאר המכוניות המודרניות?

5. על פניו נראה שהגולף Comfortline מציעה הרבה יותר kit ומנוע לא רע.

הלקסוס CT גם מושכת מאוד (אחד הרכבים האמינים).

ואולי עדיף מאזדה 6/3 וזהו?!

 

חייב לומר שזה כל כך מייאש כי המכוניות בארץ ממש יקרות.

 

ממש אשמח להתייחסות מפורטת.

תודה רבה לכם!

פורסם

זה שזה מעצבן אותך באסטרה לא מחייב שזה יעצבן אותך בוולוו , לא אותו מנוע ולא אותה תיבה ולא אותו כיול.

לאוטומטית פלנטרית אין את החסרון של רובוטית - חבטות והתבלבלות במהירויות נמוכות והתחממות בפקקים בעלייה ואין את החסרון של תיבות רציפות של יחס אחד ארוך ותגובת דוושה (קיימות רציפות עם יחסי העברה מדומים שמרגישות כמו אוטומט פלנטרי).

פורסם

ראה הערותיי בגוף הטקסט

 

אנחנו (זוג+תינוק) גם כן מתעניינים ב-V40 T3.

יש לי מספר שאלות ברשותכם:

 

1.

תיבה פלנטארית 6 הילוכים - יש לי כזאת באופל אסטרה (2012) ואני שונא! אותה. הרבה פעמים אני מוצא את עצמי עובר למצב ידני כדי להעביר את ההילוכים נכון. התיבה מקדימה את הזמן בהעברות ואני מוצא את עצמי נוסע על 60 בהילוך 5.

גם ה-S60 מגיעה עם תיבה פלנטארית 6 הילוכים.

ה-S80 מגיעה עם תיבה אוטומטית כפולת מצמד 6 הילוכים או פלנטארית 8 הילוכים.



 

האם לא עדיף תיבת DSG או CVT?

הייתה לי חוויה רעה מאוד עם האסטרה.

אין שום קשר בין התיבה של האסטרה לתיבה בוולוו, ובכל מקרה ממליץ על נסיעת מבחן לפני רכישה

2. כבר יש דגם חדש של 2017 (Face lift) - האם לא מיותר לקנות את הדגם של 2016? או שמא תינתן הנחה משמעותית?

נראה לי שכבר ראיתי על הכביש v40 מותחת פנים - אם יש במלאי מכוניות מלפני המתיחה - סביר שתוכל לקבל הנחה כלשהיא

3. אשמח להבין פעם אחת ולתמיד מדוע המותג הזה לא סחיר בישראל?

אינני חושב שהוא פחות סחיר מאחרים בקטגוריה שלו, ובכל מקרה השוק מוצף וקשה למכור כמעט כל רכב

4. עד כמה היא מובילה או מתבדלת ברמת הבטיחות שלה משאר המכוניות המודרניות

הדגמים הנמכרים בארץ לפחות ברמות הגימור הסטנדרטיות לא מציעות מערכות בטיחות אקטיבית כמו אחרות בקבוצתה

5. על פניו נראה שהגולף Comfortline מציעה הרבה יותר kit ומנוע לא רע.

הדגם הנכון להשוואה הוא האאודי A3 הוולוו אינה מכוונת להיות תחליף לגולף, פוקוס טיטניום אגב תתן לך את אותה שלדה של ה-v40 עם מנוע מצטיין אבל ממש לא אותה פוזה.

הלקסוס CT גם מושכת מאוד (אחד הרכבים האמינים).

ואולי עדיף מאזדה 6/3 וזהו?!

תחליט לאיזה סגמנט אתה מכוון, ויהיה לך קל יותר להחליט.

 

חייב לומר שזה כל כך מייאש כי המכוניות בארץ ממש יקרות.

 

ממש אשמח להתייחסות מפורטת.

תודה רבה לכם!

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...