Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום חצי שנה ו9K קילומטרים עם פיג'ו 208 GTI


Menashe123
שימו לב! השרשור הזה בן 2556 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום

סלבה, אולי אקפוץ אליך לערבב קצת 8) גם לי זכור מהלך ארוך ב-208.

 

מנשה, יש לי 159tbi. מהלך הידית לא ארוך אבל גם לא קצר כמו שהיה לי באבארט.

הוא כן מתכתי וקליקי כמו שאני אוהב, בכל הילוך. תוהה אם 2-3 ס״מ שווים לי 700-800₪.

לגבי התוכנה, רוצה, לא ממש צריך. 200 כ״ס וכמעט 33 קג״מ זה בסדר אבל האוטו יכול בקלות

להסתדר עם עוד. תוכנה תביא לתוספת של 6-7 קג״מ וכ-45 כ״ס.

האנטירולים מצמצמים זויות גלגול שאצלי לעיתים מוחשיות ומפריעות. מניח שתוך חודש יהיו מורכבים ואעדכן.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ידידי אתה תמיד יותר ממוזמן!

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהנתי לקרוא מנשה.

מנסיון של החודשים האחרונים, החלפת בולמים יכולה לשנות לגמרי את התנהגות הרכב לטובה, מומלץ רק לבדוק בפורומים בחו"ל אילו קפיצים מתאימים לבולמים המקוריים של הרכב, אם אתה לא מתכוון להחליף אותם. עדיף תמיד לעבוד מנסיון של אנשים אחרים עם הרכב.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסקירה.

שלח ה"פ כשאתה מוכר. יש סיכוי טוב שזה הרכב הבא שלי.:wink:

בשמחה ;)

 

נהנתי לקרוא מנשה.

מנסיון של החודשים האחרונים, החלפת בולמים יכולה לשנות לגמרי את התנהגות הרכב לטובה, מומלץ רק לבדוק בפורומים בחו"ל אילו קפיצים מתאימים לבולמים המקוריים של הרכב, אם אתה לא מתכוון להחליף אותם. עדיף תמיד לעבוד מנסיון של אנשים אחרים עם הרכב.

אתה מדבר על החלפה לקויילאוברים? החלפת סטים של בולמים וקפיצים? רק בולמים? לא בדיוק הבנתי. כמובן שאני אבדוק שהקפיץ מתאים לבולם.

על איזה רכב מדובר ועד כמה קטנה זווית הגלגול?

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכלל לא מומלץ להחליף קפיצים בלבד, גם אם כביכול הם לבולמים מקוריים.

כדאי לחשוב על סט בולמים וקפיצים, זה לא כ"כ יקר.

או לחלופין סט קוילאוברים.

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אתה מדבר על החלפה לקויילאוברים? החלפת סטים של בולמים וקפיצים? רק בולמים? לא בדיוק הבנתי. כמובן שאני אבדוק שהקפיץ מתאים לבולם.

על איזה רכב מדובר ועד כמה קטנה זווית הגלגול?

 

 

אם אתה מתכוון להחליף רק קפיצים ולהשאר עם הבולמים המקוריים, כדאי לך לבדוק שהקפיצים באמת מתאימים לבולם המקורי של הדגם ולא גורמים לשחיקה מוגברת של כל הבולם. פשוט תחפש בפורומים בחו"ל, אני לא יודע כמה גדולה קהילת ה208GTI בעולם אבל אני בטוח שתוכל למצוא ביקורות של אנשים אמיתיים על קפיצים מסויימים עם הבולם המקורי.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם צריכת הדלק השתפרה אחרי תוכנה?

שיפור כ"ס ע"י תוכנה אמור להקטין או להגדיל את צריכת הדלק?

תודה על הסקירה, נשמע שאתה מכייף.

Fiat Bravo 2011 TJET​

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר לקפיצים, כמובן שאני בודק ואקנה רק קפיץ מתאים לבולם המקורי, הקפיץ המסתמן הוא של אייבך פרו קיט, קפיץ שמורכב כבר על רכב של חבר ועל פניו הוא מרוצה מאוד.

איתמר כמובן שנהנה ;)

בקשר לצריכת דלק, לא עקבתי אחריה כל כך לפני התוכנה אבל מה שכן, הכלל בתוכנה הוא שהיא מקטינה את צריכת הדלק כל עוד תנהג אותו דבר. הבעיה היא שכשיש יותר כוח אתה גם משתמש בו ולוחץ יותר (אחרי הכל בשביל זה עושים תוכנה) ואז צריכת הדלק עולה...

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סקירה מצויינת ומהנה לקריאה.

 

אני רק שאלה..איפה קנית את הקוויק שיפטר וכמה עולה כזה, כולל עבודה? האם זה לא עושה נזק לגיר לטווח הרחוק (שכן זה כביכול פוגע בפעולה הטבעית שלו)?

 

יש לך רכב מצויין, לטעמי ההוט האץ' (בקטגוריית הסופר מיני) הכי טובה היום ומשתלמת. מעניין שאתה לא מתלהב יותר מדי מהתוכנה. אני מניח שבאיטלקיות ובוואגיות מרגישים את ההבדל בצורה יותר קיצונית.

 

בנוגע לדאון...אחרי כמה זמן מרגע התקנתו, נדלקה לך נורה? האם שבוע?

ודבר נוסף, האם חובה להוריד את הרזונטור כאשר עושים דאון? או שזו בחירה שלך? אם זו בחירה שלך, גם בלי הדאון, היית משפר את הסאונד באופן משמעותי על ידי הורדת הרזונטור בלבד.

עריכה אחרונה על ידי BRAVO30
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רזונטור ודאון פייפ נמצאים במקומות שונים. לא חובה להחליף את שניהם. בעת החלפת דאון פייפ בלבד, הצליל לא כל-כך ישתנה. הורדת רזונטור אכן תיתן סאונד יותר בשרני.

הנורה נדלקת ישר עם התנעת הרכב היות ומבחינת המחשב, אין קריאה נכונה מהחיישן. אפשר לאפס את זה באמצעות חיבור ל-OBD או עדכון תוכנה כמו שעשה הבחור פה.

לקנות קפיצים שמתאימים לרכב לא יזיק לבולם.

 

מנשה, תבדוק אם מתאים לך רק פרו קיט או גם ספורט ליין. הספורט ליין עדיף בהרבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

PRO-KIT | Performance Springs

#1 Choice of Automotive Enthusiasts Worldwide!

 

  • World‘s leading Performance Suspension Spring System
  • Engineered and tested to work perfectly with stock dampers
  • First step towards a complete sport suspension system
  • Lower center of gravity – lowers vehicle up to 40 mm
  • Lowering = Traction + Attraction
  • Progressive spring design
  • Performance handling SPORTLINE | Sport Performance Springs
    • Extreme Performance Meets Extreme Style
    • Race-Car Like Handling
    • Lower than our Pro-Kit. Lowers Vehicle 1.7" - 2.3" (50 mm)
    • Progressive Spring Design for Excellent Ride Quality
    • Part of the Eibach B12 Sportline

     

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2556 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...