Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום חצי שנה ו9K קילומטרים עם פיג'ו 208 GTI


Menashe123
שימו לב! השרשור הזה בן 2556 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עוד אופציה, לטעמי הכי עדיפה - להזמין דרך לובינסקי את הקפיצים המקוריים של גרסת הפיג'ו-ספורט\30-שנה.

אפשר להזמין בעזרת מס' שלדה של פיג'ו-ספורט או 30-שנה מקוריות.

הנה אחת לדוג':

vf3ca5grmfw011342

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

סקירה מצויינת ומהנה לקריאה.

 

אני רק שאלה..איפה קנית את הקוויק שיפטר וכמה עולה כזה, כולל עבודה? האם זה לא עושה נזק לגיר לטווח הרחוק (שכן זה כביכול פוגע בפעולה הטבעית שלו)?

 

יש לך רכב מצויין, לטעמי ההוט האץ' (בקטגוריית הסופר מיני) הכי טובה היום ומשתלמת. מעניין שאתה לא מתלהב יותר מדי מהתוכנה. אני מניח שבאיטלקיות ובוואגיות מרגישים את ההבדל בצורה יותר קיצונית.

 

בנוגע לדאון...אחרי כמה זמן מרגע התקנתו, נדלקה לך נורה? האם שבוע?

ודבר נוסף, האם חובה להוריד את הרזונטור כאשר עושים דאון? או שזו בחירה שלך? אם זו בחירה שלך, גם בלי הדאון, היית משפר את הסאונד באופן משמעותי על ידי הורדת הרזונטור בלבד.

חבר קנה לי אותו מהחנות בגרמניה, עלה 700 ש"ח וחבר אחר התקין. זה לא עושה שום נזק, בדקתי כבר בכמה מקומות לגבי זה.

 

רזונטור ודאון פייפ נמצאים במקומות שונים. לא חובה להחליף את שניהם. בעת החלפת דאון פייפ בלבד, הצליל לא כל-כך ישתנה. הורדת רזונטור אכן תיתן סאונד יותר בשרני.

הנורה נדלקת ישר עם התנעת הרכב היות ומבחינת המחשב, אין קריאה נכונה מהחיישן. אפשר לאפס את זה באמצעות חיבור ל-OBD או עדכון תוכנה כמו שעשה הבחור פה.

לקנות קפיצים שמתאימים לרכב לא יזיק לבולם.

 

מנשה, תבדוק אם מתאים לך רק פרו קיט או גם ספורט ליין. הספורט ליין עדיף בהרבה.

 

לא חשבתי על הספורט ליין כי הם קיצוניים יותר ולא רציתי להכביד על הבולם המקורי. אני לא מעוניין להנמיך את הרכב יותר מדי.

 

 

תלוי באיזה רכב. אצלי הוא מנמיך כמעט אותו דבר (25 מקדימה ו-20 מאחורה), בעוד שבפרו קיט זה 20 ו-20. הקשיחות אצלי נשארה זהה.

אם הקשיחות אותו הדבר ורק הבדל 5 מילימטר בהנמכה מה הופך אותו לעדיף?

 

PRO-KIT | Performance Springs

#1 Choice of Automotive Enthusiasts Worldwide!

 

  • World‘s leading Performance Suspension Spring System
  • Engineered and tested to work perfectly with stock dampers
  • First step towards a complete sport suspension system
  • Lower center of gravity – lowers vehicle up to 40 mm
  • Lowering = Traction + Attraction
  • Progressive spring design
  • Performance handling SPORTLINE | Sport Performance Springs
    • Extreme Performance Meets Extreme Style
    • Race-Car Like Handling
    • Lower than our Pro-Kit. Lowers Vehicle 1.7" - 2.3" (50 mm)
    • Progressive Spring Design for Excellent Ride Quality
    • Part of the Eibach B12 Sportline

     

 

איפה אני יכול למצוא אזכור לרמת הקשיחות של הקפיצים ביחידות מידה?

 

עוד אופציה, לטעמי הכי עדיפה - להזמין דרך לובינסקי את הקפיצים המקוריים של גרסת הפיג'ו-ספורט\30-שנה.

אפשר להזמין בעזרת מס' שלדה של פיג'ו-ספורט או 30-שנה מקוריות.

הנה אחת לדוג':

vf3ca5grmfw011342

אני בטוח שזה יהיה יותר יקר ואם כבר אני משפר אני רוצה את זה קשיח, ככל הנראה יותר ממה שימכרו כסטוק בגרסאות האלה... אבל כשאצא לי להיות במוסך בקרוב אבדוק את האופציות.

 

תכלס מה שבאמת מפריע לי זה הקשיחות ופחות ההנמכה, הייתי מעדיף לא להנמיך עוד ופשוט לטפל בקשיחות כדי להקטין את זוויות הגלגול, מישהו יודע איפה אני יכול לדעת איך תהיה הקשיחות לדוגמה באייבך פרו קיט ביחס לקפיצים של h&r?

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי עושה הכל אותו דבר, חוץ מדאון פייפ. אבל מה שצורם לי זה מרווח טיפולים של 12 לרכב עם THP200. במיוחד באוטו שננהג בכבישים ותנאים מאתגרים. להקטין לאלתר מרווח החלפת שמנים ל7500 או אפילו 5. קפיצים של אייבך עולים 1700. בילשטיין B12 עולה 6500. אייבך פרו סטריט כבר מגרד עשיריה. אלה הוצאות שונות עם תוצאות שונות. אם בשובר שיניים קשיח אבל פלטה בפניות חשקה נפשך אתה צריך קוייל אוברים. קפיצים לא יעזרו.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הקשיחות אותו הדבר ורק הבדל 5 מילימטר בהנמכה מה הופך אותו לעדיף?

הקשיחות לא תהיה זהה. קבוע הקפיץ יהיה גדול יותר במעט.

איפה אני יכול למצוא אזכור לרמת הקשיחות של הקפיצים ביחידות מידה?

יהיה מאוד קשה. אייבך לא ששים לפרסם את נתוני קבוע הקפיץ בקפיצים שלהם.

אני בטוח שזה יהיה יותר יקר ואם כבר אני משפר אני רוצה את זה קשיח, ככל הנראה יותר ממה שימכרו כסטוק בגרסאות האלה...

לגבי מחיר, לא בטוח. יש הפתעות אצל לובינסקי לפעמים.

לגבי הקשיחות, אני מוכן להתערב שקבועי הקפיץ באייבך לא יתקרבו לאלו של המקוריים ב-PS.

האייבך לא יהיו קשיחים ביותר מ-10 אחוז מהמקוריים של ה-GTI הרגילה.

הקפיץ האחורי ב-PS קשיח ב-70 אחוז יותר מהאחורי של הרגילה!

תכלס מה שבאמת מפריע לי זה הקשיחות ופחות ההנמכה

בדיוק בגלל זה הצעתי את הקפיצים של ה-PS.

מישהו יודע איפה אני יכול לדעת איך תהיה הקשיחות לדוגמה באייבך פרו קיט ביחס לקפיצים של h&r?

אייבך ו-H&R הן שתי החברות שהכי פחות משתפות בנתונים האלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייבך ו-H&R הן שתי החברות שהכי פחות משתפות בנתונים האלה.

אם אתה אומר ככה אבדוק כבר מחר לגביהם, בעיקרון המחיר שהצלחתי למצוא הוא כ700 שח לאייבך ללא משלוח ומכס, בהנחה שיהיה מישהו שיביא לי את זה.

עד איזור ה1200 אלך על הפיג'ו ספורט.

אבדוק ואעדכן פה.

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק שעם קפיץ חייב גם בולם בהתאם.בולם מקורי זה לא פתרון.עדיף כבר b12 כמו שציינו.עולם אחר.הרבה יותר שליטה וגם נוחות לא תפגע.שילוב קפיץ ובולם מקורי קצת פוגע בנוחות

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיוני בארץ הנמכה +הקשחה של המתלים מעבר לפרו קיט עם בילשטיין b8. יפגע באחיזה בגלל רמת המפגעים והסלילה הלא משובחת בארץ. כרגע אני על קויילאוורים b14 הנמכה קלילה והרכב כל נסיעה בסטייג ראלי. אבל לא בצד הטוב שלו. זה כבר עלה לי בתושבות מנוע וגיר שבור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנשה, לרכב יש פחות זווית גלגול. ראית אותי בבית שאן, לא? הרכב אמנם לא פלאט אבל בהחלט פונה טוב יותר.

אני אברר לגביהם, כרגע גם הזמנה של הקפיצים בגרסאות החמות עלתה על הפרק...

אין ספק שעם קפיץ חייב גם בולם בהתאם.בולם מקורי זה לא פתרון.עדיף כבר b12 כמו שציינו.עולם אחר.הרבה יותר שליטה וגם נוחות לא תפגע.שילוב קפיץ ובולם מקורי קצת פוגע בנוחות

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

סט בולמים נוסף לא בא בחשבון כרגע, יקר מדי. גם לא ממש מעניינת אותי הנוחות כל עוד זה לא הופך ממש לסיוט.

מנסיוני בארץ הנמכה +הקשחה של המתלים מעבר לפרו קיט עם בילשטיין b8. יפגע באחיזה בגלל רמת המפגעים והסלילה הלא משובחת בארץ. כרגע אני על קויילאוורים b14 הנמכה קלילה והרכב כל נסיעה בסטייג ראלי. אבל לא בצד הטוב שלו. זה כבר עלה לי בתושבות מנוע וגיר שבור.

זה הכיוון, לא להקשיח יותר מדי ובטח לא להנמיך יותר מדי.

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון:

בדקתי לגבי ייבוא של הקפיצים המותקנים בגרסאות החמות דרך לובינסקי והמחיר האטרקטיבי שקיבלתי הוא 1300 ש"ח לקפיץ לפני מע"מ! זה אומר קרוב ל6k ש"ח לרביעיית קפיצים אחרי מע"מ!!

מיותר לציין שירדתי מהרעיון, כרגע על הפרק עומדים הסטים של אייבך ושל h&r כשלהחלטה סופית אגיע אחרי שאעשה סיבוב על רכבים של שני חברים שמותקנים אצלם שני הסוגים.

אעדכן כשיהיה במה.

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיוני בארץ הנמכה +הקשחה של המתלים מעבר לפרו קיט עם בילשטיין b8. יפגע באחיזה בגלל רמת המפגעים והסלילה הלא משובחת בארץ. כרגע אני על קויילאוורים b14 הנמכה קלילה והרכב כל נסיעה בסטייג ראלי. אבל לא בצד הטוב שלו. זה כבר עלה לי בתושבות מנוע וגיר שבור.

 

מה הכוונה מעבר לפרו קיט עם בילשטיין B8?

 

אם יש לי ברכב סט בולמים קפיצים של בילשטיין B12 וקפיצים של אייבך, זה יותר מדי לדעתך? הרכב הונמך כתוצאה משילוב זה ב- 3 ס"מ לערך. מודה שעל כבישים משובשים, הרכב אלים למדי ואני עושה כל מאמץ להתחמק מקפלי אספלט למיניהם ומכסי ביוב לא שקועים יותר מדי. על הכבישים הנכונים והמסולסלים אני מקבל את הדיבידנדים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הכוונה מעבר לפרו קיט עם בילשטיין B8?

 

אם יש לי ברכב סט בולמים קפיצים של בילשטיין B12 וקפיצים של אייבך, זה יותר מדי לדעתך? הרכב הונמך כתוצאה משילוב זה ב- 3 ס"מ לערך. מודה שעל כבישים משובשים, הרכב אלים למדי ואני עושה כל מאמץ להתחמק מקפלי אספלט למיניהם ומכסי ביוב לא שקועים יותר מדי. על הכבישים הנכונים והמסולסלים אני מקבל את הדיבידנדים.

אני לא יודע איזה קפיצים יש בB12.סביר להניח אם זו הנמכה של 3 ס"מ זה פרו קייט, מעבר לזה לטעמי הסבל גובר על ההנאה.בכל מקרה בכל רכב זה שונה. ככל שהרכב קצר יותר הקצוניות עולה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2556 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...