Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7814 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

לאחרונה הפסיקו לעבוד המתזים בקליאו שלי , בדיקה קצרה גילתה שהצינור התנתק ממקומו.

ע"מ לחבר אותו בחזרה פורקו המגבים וחיפויי הפלסטיק , רק שאז התגלתה הבעיה האמיתית :

הצינור לא התנתק הוא נקרע!

למה? בגלל שהוא יצא מהמסילה שמחזיקה אותו במקום , וברגע שהמגבים נכנסו לפעולה הם הסתבכו עם הצינור וריטשו אותו.

הבעיה העיקרית היתה שלא היה צינור חדש בנמצא , ולכן במקום צינור נורמלי ובהשראת מק'גיייוור הורכבה קשית של מסיכת אב"כ בתור מאריך "חלופי":lol: {ידעתי שנמצא לזה שימוש פעם!}..

 

הפירוק פשוט : בוקסה 13 מ"מ לפתיחת המגבים , ומברג כוכב לפירוק חיפויי הפלסטיק.

Picture 052.jpg

Picture 053.jpg

Picture 054.jpg

GOT סחוג?

פורסם

בכל משתלה תוכל לקנות צינור טפטפות 6 מ"מ שיעשה את העבודה .

 

אם אתה מתעקש על צינור שקוף אפשר לקנות בחנויות לאווריומים. (צינור של משאבות אוויר).

 

כמובן שאפשר גם בחנויות ייעודיות למוצרי גומי (יש בדר' ת"א).

פורסם

הצנור היה במקרה זרוק בארגז הכלים.

חבר שלי השתמש בו בעבר כדי לשלוט בזרימת הדלק ממיכל הבנזין באופנוע שלו בזמן שהוא פירק אותו {קשית רב שימושית:-) }

GOT סחוג?

פורסם

נ.ב.

צינור ניקוז מים של מזגן (הסוג הפחות גדול) גם יעשה את העבודה...

לשמר - האם צינור 6 מ"מ יוביל מספיק לחץ מים? אני בספק...

...Carpe Diem

פורסם

אינני יודע - אני פשוט מכיר את הצינור שדיברת עליו (לאבא שלי יש חנות... עציצים גינון וכו')

ולפי מה שעבדתי בגינון הוא איננו מספק לחץ רב... אבל אם זה היה הקוטר המקורי אז סבבה... אני פשוט מתפלא מהענין...

...Carpe Diem

פורסם
נ.ב.

צינור ניקוז מים של מזגן (הסוג הפחות גדול) גם יעשה את העבודה...

כל צינור בעובי של מעל 6 מ"מ יהיה בעייתי {כולל הצינורית ממסיכת האב"כ שהורכבה בנתיים}

הצינור העבה מדיי לא נכנס לפלסטיקים שאמורים להחזיק אותו במקום.

מה שאומר שיש סיכוי שיקרה עוד פעם מצב שהם יסתבכו עם המגבים ויקרעו.

GOT סחוג?

×
×
  • תוכן חדש...