Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3676 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם - אשמח לעזרה.

ברשותי הונדה FR-V 2008 בנזין 1.8

לפני יומיים נכנסתי למוסך לאחר ששמתי לב שהאוטו רועד בצורה מוזרה ויוצר רעש רקע עמום בטורים נמוכים.

וכן נסיעה על כביש משובש או באמפרים יוצרת תחושה לא נעימה (מעין מכה).

 

די מהר אובחן -בצדק- שהלכה לה תושבת המנוע הימנית.

המוסכניק התקשר להרבה מקומות עד שהצלחנו למצוא את התושבת המיוחלת (אוטו לא נפוץ בלשון המעטה..).

תושבת חליפית - 700ש"ח

תושבת מקורית - 1650ש"ח

 

כמובן שהלכתי על החליפית ובתוספת 100ש"ח (800ש"ח סה"כ) העבודה נעשתה ובזה נגמר הסיפור.

 

עכשיו, לאחר שאני מבין את המחירים הלא שפויים, אני מנסה לרכוש אחד כזה חדש למקרה עתידי.

והבעייה היא שאני לא ממש מוצא!

מצאתי רק את האתר הזה:

http://www.lingshondaparts.com/honda_car_parts_selection.php?block_01=17SJD501&block_02=B__4704&block_03=19222

Ref : 5 | Part No: 50820SJD013 | Description: RUBBER ASSY., ENGINE SIDE MOUNTING

וזהו!

לא מצליח למצוא שום דרך לקנות את החלק.

מישהו אולי יודע היכן ובאיזה דרך לקנות.

בתודה מראש, ארז

אגב, לרכב הזה יש שני שמות: FR-V ו- EDIX (ככה הבנתי לרשונה תוך כדי חיפושים)

ככה נראה החלק:

f045bd7d-36ed-4346-a285-080ae2733b7a

WhatsApp-Image-20160601 (2).jpgWhatsApp-Image-20160601.jpg

פורסם
שלום לכולם - אשמח לעזרה.

ברשותי הונדה FR-V 2008 בנזין 1.8

לפני יומיים נכנסתי למוסך לאחר ששמתי לב שהאוטו רועד בצורה מוזרה ויוצר רעש רקע עמום בטורים נמוכים.

וכן נסיעה על כביש משובש או באמפרים יוצרת תחושה לא נעימה (מעין מכה).

 

די מהר אובחן -בצדק- שהלכה לה תושבת המנוע הימנית.

המוסכניק התקשר להרבה מקומות עד שהצלחנו למצוא את התושבת המיוחלת (אוטו לא נפוץ בלשון המעטה..).

תושבת חליפית - 700ש"ח

תושבת מקורית - 1650ש"ח

 

כמובן שהלכתי על החליפית ובתוספת 100ש"ח (800ש"ח סה"כ) העבודה נעשתה ובזה נגמר הסיפור.

 

עכשיו, לאחר שאני מבין את המחירים הלא שפויים, אני מנסה לרכוש אחד כזה חדש למקרה עתידי.

והבעייה היא שאני לא ממש מוצא!

מצאתי רק את האתר הזה:

http://www.lingshondaparts.com/honda_car_parts_selection.php?block_01=17SJD501&block_02=B__4704&block_03=19222

Ref : 5 | Part No: 50820SJD013 | Description: RUBBER ASSY., ENGINE SIDE MOUNTING

וזהו!

לא מצליח למצוא שום דרך לקנות את החלק.

מישהו אולי יודע היכן ובאיזה דרך לקנות.

בתודה מראש, ארז

אגב, לרכב הזה יש שני שמות: FR-V ו- EDIX (ככה הבנתי לרשונה תוך כדי חיפושים)

ככה נראה החלק:

f045bd7d-36ed-4346-a285-080ae2733b7a

[ATTACH=CONFIG]462132[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]462131[/ATTACH]

 

מה הבעיה תראה שיש לך ליד החלק בקישור שנתת כפתור מצד ימין "ADD"

תלחץ עליו ואז יפתח לך חלון או שאתה רוצה לשלם ב-PAYPAL או Proceed To ChackOut שזה לשלם בכרטיס אשראי

פורסם

תודה אבל... אז מה הרווחתי בזה?

 

533$ = 2054ש"ח

 

וכבר אמרתי:

תושבת חליפית - 700ש"ח

תושבת מקורית - 1650ש"ח

 

אני מעוניין להשיג בפחות.

פורסם

אין במחיר יותר טוב בחו"ל לפחות לא בכל האתרים שאני מכיר של הונדה (חלק מאוד נדיר)

מציע לך להתקשר לאורגינל חלפים ולבקש הצעת מחיר

פורסם

אתה יכול לנסות את אורגינל חלפים בת"א, הבחור מייבא חלקים מקוריים להונדה, וגם תחליפי. אישתי נהגה עד לפני מס' חודשים בהונדה אקורד 2002, הדגם האנגלי, הייתי צריך כמה חלקים, פשוט לא מצאתי בשום מקום. נזכרתי בבחור, והיה לו במלאי כמה חלקים שהייתי צריך, וכמה הוא הזמין לי מהונדה בחו"ל. ומבחינת מחיר אצלו יותר זול מהונדה במוסכים

BESTRONG BEbeautiful BEYOU

×
×
  • תוכן חדש...