Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משעמם לי-גרמנייה זקנה בתור דיילי לצד הקורבט מה אתם אומרים?


nimnim
שימו לב! השרשור הזה בן 3042 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כרגע לצד הקורבט יש לי בתור רכב אוטו' שפוי ונינוח יונדאי אלנטרה חבוטה שאומנם מתפקדת נאמנה.

חשבתי להעביר אותה תמורת כמה אלפי שקלים בודדים להוסיף עוד כמה גרושים תקציב עד 20K אולי 25 .

ולנסות לצוד איזו מרצדס W124 טובה או סדרה 5 E34 או אולי אפילו סדרה 7 זקנה.

 

עכשיו,מצד אחת הרכבים הללו הם תור הזהב בכל הנוגע לאיכות בנייה הרכבה הנדסה,ומצד שני אני מפחד מעוליות אחזקה גבוהות לצד הקורבט ,ברור לי שלתחזק מרצדס בת 25 זה לא בדיוק הונדה סיוויק,אך רציתי לדעת כמה הרכבים הללו אמינים ואם אפשר להגיע איתם למצב לאחר יישור קו של שקט תעשייתי (באופן יחסי) נסיעות בעומס מזגן קיץ בתור העיר כמו דיילי רגילה מבלי לדאוג?

Porsche 944 turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תלוי מה זה יישר קו מבחינתך. היו לי E קלאס ישנה W210, היה לי גם S קלאס C140, היה לי גם סדרה 7.

 

בשביל הפרופורציות, יש שרשור בפורום עם עלויות אחזקה שנתיות שהיו לי לסדרה 7 E32 שהייתה מאוד שמורה יחסית.

 

רכב ישן ומסובך: כל פעם משהו אחר נשבר. להמתין לחלפים יקרים מאוד. לעשות יישור קו? זה יישור קו שלא נגמר, כל פעם משהו אחר. מזגן ברכבים האלו זה בכלל בעיה. אם הבעיה ביחידה הפנימית, לפרק דשבורד זה סיוט, ותמיד משהו נשבר בדרך. הרוב פשוט לא מתקנים ונוסעים ללא מזגן במקרה של בעיה.

 

אני מאוד אוהב את הרכבים האלו, הם מעולים בתור תחביב לנסיעות כיף של סוף שבוע, אבל פשוט ישנים מידי עבור עומס נסיעה יומיומי בקיץ עם מזגן, בפקקים.

 

במוו פחות אמינות ממרצדס בסדרה 7, מנועים וגירים של מרצדס הרבה יותר אמינים. ככל שמנוע גדול יותר, כך עלויות אחזקה גבוהות יותר.

 

הייתי בסרט הזה. קניתי רכב חדש ופשוט שחכתי מבעיות. זה פשוט מניע, נוסע, יש אחריות וגם חסכוני.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר נפרד לאחרונה מ S8, הרבה יותר חדשה ויקרה ממה שאתה מכוון אליו. החזיק בה פחות משנה וחצי. איבדה ערך בצורה מחרידה. אבל זה כלום לעומת עלויות תחזוקה הזויות. מתוך 16 חודשי בעלות, היא הייתה מושבתת יותר מ 3...

תיקונים בעשרות אלפי ש"ח רבים...

מכוניות שהיו יקרות מאוד כחדשות - ממשיכות להיות יקרות לתחזוקה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצד שני אני מפחד מעוליות אחזקה גבוהות לצד הקורבט ,ברור לי שלתחזק מרצדס בת 25 זה לא בדיוק הונדה סיוויק,אך רציתי לדעת כמה הרכבים הללו אמינים ואם אפשר להגיע איתם למצב לאחר יישור קו של שקט תעשייתי (באופן יחסי) נסיעות בעומס מזגן קיץ בתור העיר כמו דיילי רגילה מבלי לדאוג?

 

שקט תעשייתי - זה לא בדיוק מניתן לצפות 'מגרמניה זקנה בתור דיילי', אלא אם כן היישור קו הוא כל כך יסודי שגובל בגבול רמת שיפוץ, וגם אז זה לא מובטח.

כמובן שאפקט המזל משחק כאן גם תפקיד, אבל כרכב דיילי זה בדיוק מצופה מהרכבים כדוגמאת היונדאי הנוכחת שברשותך, וכמוה עוד מגוון בטווח התקציב המוקדש לרכב יומיומי עם מיזוג שניתן לצפות לשקט ובהצדקה. :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואלוי רק בשביל לחזק, לחבר היתה סידרה 7 מודל 2002 (וזה היה לפני מספר שנים) והינו צוחקים אליו רק בגלל הצריכת דלק.

אתה יכול לראות את המד דלק יורד רק מההנעה, נסיעה קצרה ותתחיל לחפש תחנת דלק.

טסלה 3 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תפסיקו לשלול כל רעיון טוב.

 

תענוג לנהוג יומיום ברכבים האלו.

יש שני תנאים

1. אתה יודע לעבוד ולקנות חלקים לבד.

2. צריכת דלק לא חשובה לך.

 

קניתי לפני כמעט שנה E34 525i מודל 1996 יד ראשונה כרכב לשימוש יומיומי.

 

החלפתי צנרת דלק, צנרת ווקום, חיישן חמצן וחיישן MAF, בולמי זעועים, משולשים ולינקים, 2 מנגנוני חלון, רפלקטור של פנס ראשי, דיסקים ורפידות, שסתומים חשמליים של החימום, בוכנות הידראוליות בפתחים ובמושבים, ותיקנתי תקלת אלקטרוניקה בבקרת האקלים שמנעה שימוש במזגן. כמובן בנוסף להחלפת כל הנוזלים, פלאגים ופילטרים.

שום דבר כאן לא הפתיע אותי מאחר וזיהיתי את הצורך בכל התיקונים האלה לפני הקנייה. 90% מהעבודה עשיתי לבד.

כאן היה מדובר באקזמפלר שמור ומטופל מאדם מבוגר.

האמינות של האוטו 100% והוא נסע בלי שום בעיה גם לפני השלמת התיקונים.

 

אם אתה רץ למוסך להחליף נורה או שמן, תשכח מזה.

אם אתה מסוגל לתכנן באופן מפוקח את העבודות הנדרשות לפני הקנייה ולבצע אותן, לך על זה. התמורה מובטחת. אין כמו הסאונד של 6 טורי של BMW במיוחד בדגמים הישנים יותר.

 

כמובן שבחירת האקזמפלר גם צריכה להיעשות בזהירות ולא לקחת רכב שעבר אילתורים אצל 7 ידיים שונות.

 

בהצלחה, תחזור לספר מה קנית.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גומיות בדלתות,חלודה,חלון שהפסיק לעבוד,מערכת חשמל מרוקנת מצברים,צמיגים,גומיות

למשולשים,משולשים קדמיים,מסגרת מושב עייפה שבורה,ריפודים קרועים...ועוד ועוד ועוד.

כרכב פרויקט,כן למה לא.

לא יודעים אך זה יגמר,ב10 אלף או ב25 אלף.

אלה אם כן,יש היכרות אם בעל הרכב שאומר,פה זה שבור ואת זה צריך להחליף וזה לא תקין

ויש לו חלפים בבית ואז אתה יודע שזה נגמר בסכום מסוים ומוסיף עוד קצת מאוד ויש כסף בצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על מה אתה מדבר bigmilk? על רכב מסוים שהיה בבעלותך והתאכזבת? ספר במה מדובר.

נכון שיכולים להיות אלף דברים אבל את הכל אפשר לבדוק לפני הקניה. אני לא מדבר על בדיקה במכון אלא בדיקה של בעל ניסיון.

נכון זה לא לכל אחד אבל מי שאוהב יכול בהחלט להיהנות.

 

ומה זה מערכת חשמל מרוקנת?

 

Sent from my GT-I9500 using Tapatalk

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכיב חשמלי כל שהו,מערכת סאונד או איתורן שגונב חשמל יותר מהרצוי ואחרי 3 ימים לדוגמה

מרוקן מצבר לחלוטין.

ברכב ישן אי אפשר לבדוק הכל ב100 אחוז ויש הפתעות,במיוחד ברכב גרמני משנות ה90

או תחילת שנות ה2000...

היתה לי VR6 97 שחיישנים הוחלפו מנוע צעדים גומיות חלון שנוזל בחורף מים לרכב

ומנוע חלון שנופל ,מנוע שלא עובד יפה ועגול,עד שפותרים ומוצאים את הבעייה,יוצאת הנשמה.

מערכת מים ומשאבת מים ,צנרת מים

נוזלת,חיישן שמאבד עצמו לדעת כל יומיים (1600שח) צנרת למסנן אויר סדוקה שמכניסה אויר מיותר

והחיישן מתבלבל והמנוע מתבלבל,לא נגמר הבעיות אף פעם,לא נגמרות...מוט הגה שמקבל חופש

בכל שנתיים,כל מני מחלות קטנות ומעצבנות,חכה אני יזכר בעוד כמה דברים ,זה היה מזמן בשנת 99.

עובר לSTI 2004...עד היום קלאץ מקורי חישנים מקוריים וחוץ מציריה קדמית הכל עובד סטוק ותקין.

אפילו חיישן לא הוחלף ברכב מ 2006. טפו טפו טפו עד היום.

הגרמניות מזדקנות זוועה ואז הרכב היה חדש ( 97 VR6).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גולף 3 וVR6 במיוחד ידועות באיכות ההרכבה הנמוכה שלהן. שלא כמו דור 2, 5 ו6.

אין מה להשוות בין גולף 3 VR6 ל W124 או E34 מבחינת איכות ההרכבה.

כמובן מדבר באופן כללי ולא על אקזמפלרים ספציפים.

איתוראן ואזעקה ישנים מעיפים לפח כמובן.

 

 

Sent from my GT-I9500 using Tapatalk

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שבריינג' הזה של המחירים (מליון שקל), תור הזהב לא כזה תופס, חבר שלי מחזיק ב750I כבר 6 שנים מ2010, לרכב מעולם לא הייתה תקלה, והוא כבר עם 160,000 KM, הרכב משרת אותו נאמנה והוא נהנה מכל רגע.

לקנות סדרה 7 4/3 דורות אחורה זה עונש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קניתי את הרכב שנה על הכביש,אז הוא היה חדש.

מה אתה רוצה להוסיף,שהשד לא כל כך נורא?

לפעמים הוא נורא ולפעמים לא?זו עובדה!אני מנסה

ומחפש להמציא את דברים לגבי גרמניות וכן,גם במוו

וגם האודי S8 ישנות,אני מכיר את התחום הרבה שנים

ואני מסתובב במקומות ומקבל ראיות מחברים שקנו

ומיישרים קו,לא של ישנות משנות ה90 ואחורה,של

שנות ה2000 והלאה.

היתה לי האודי 2011 S3 ואני יודע מה זה רכב גרמני,כל

יומיים החיישן הזה הולך והשני הפסיק לעבוד והכוהלים שהוחלפו

כי הרכב חדש.

יש לי במוו X1 2012 וגם X3 במוו ולא תמיד הן אמינות.

לא מדבר על הישנות יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, יישור קו ברכבים כאלה יכול להיות מתמשך (יכול להיות גם לא, אא"כ רוכש רכב מושלם או שמתקרב לזה).

בתקציב קנייה של 20-25K (רק לקנייה כן ?) וסוג רכב כזה שאתה חפץ בו - יישור קו יכול לעלות כמו כל הרכב (גם במיידי. במתמשך - זה יעבור את הסכום הנ"ל בסבירות רבה מאוד).

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי קרוב ל6 שנים מרצדס SL שנת 79 שמשמשת כדיילי לנסיעות מחוץ לעיר.

בכל התקופה הזו הרכב לא עבר תקלה משביתה אפילו עם אחת.

עלות האחזקה המכנית השנתית לא עלתה על 2000₪.

לאחרונה הרכב עבר פחחות וצבע כולל החלפת גומיות, אך זה לא בוצע מתוך הכרח .

 

עריכה: לנסיעות עירוניות, פקקים ועמידה ממושכת עם מנוע עובד לא הייתי ממהר לעבור לרכב כזה.

זה לא מגובה בניסיון אלא בתחושה אישית.

 

Sent from my m3 note using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי YNV

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3042 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...