Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טלבוט סימקה 1301 מישהו מכיר?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

מישהו פעם שמע על רכב סימקה 1301? האם יש בארץ רכבים כאלה נוסעים? האם זה היה רכב נפוץ בזמנו?

האם חלקי חילוף מכניים לרכב הזה משותפים עם רכבים אחרים?

 

נ.ב זה לא טעות זה סימקה 1301 (לא 1307 ולא 1100)

 

תודה מראש

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם (נערך)

כן, שמעתי על סימקה 1301 (הרבה לפני ש"סימקה" הפכה לחלק מ"טלבוט"), ואפילו נהגתי על אחת כזאת בשנת 1968.

זכורה לי ידית ההילוכים שעל ההגה, שהיתה "רכה", נעימה להפעלה והזכירה את זאת של ה"פג'ו 404".

הרכב לא היה מאד נפוץ, ולי לא ידוע על מכוניות כאלה ששרדו בארץ.

החלקים המכניים המשותפים היו רק אלה של ה"סימקה 1501", שהיתה אותה מכונית עם מנוע 1500.

 

עריכה: ה- 1301 וה- 1501 היו למעשה פיתוח של ה-"סימקה 1300/1500", איתם הם חלקו רכיבים מיכניים. ולא שזה יעזור לך כל-כך....

עריכה אחרונה על ידי ofurst

עודד

פורסם (נערך)
כן, שמעתי על סימקה 1301 (הרבה לפני ש"סימקה" הפכה לחלק מ"טלבוט"), ואפילו נהגתי על אחת כזאת בשנת 1968.

זכורה לי ידית ההילוכים שעל ההגה, שהיתה "רכה", נעימה להפעלה והזכירה את זאת של ה"פג'ו 404".

הרכב לא היה מאד נפוץ, ולי לא ידוע על מכוניות כאלה ששרדו בארץ.

החלקים המכניים המשותפים היו רק אלה של ה"סימקה 1501", שהיתה אותה מכונית עם מנוע 1500.

 

עריכה: ה- 1301 וה- 1501 היו למעשה פיתוח של ה-"סימקה 1300/1500", איתם הם חלקו רכיבים מיכניים. ולא שזה יעזור לך כל-כך....

1. ידית הילוכים ברצפה

2.יכול להיות שאני טועה והדגם הוא 1300 בגוגל הוא קישר אותי ל1301

 

אני מצטרף תמונה להמחשה, כזאת בדיוק

MHV_Simca_1301_01.jpg

עריכה אחרונה על ידי A900

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

אני חושב ששניכם צודקים לגבי ידית ההילוכים.

עד שנתון מסויים (לפחות בתמונות שמר גוגל מציג) - ידית ההילוכים נמצאת ליד ההגה. אח"כ - עברה לרצפה.

alfa 156 2.5.

פורסם

בקר טוב אני עבדתי במוסך סימקה בהולנד בישנות 1976 1978 מסנן השמן של המנועה נימצא בגל הארכובה והרבה מעלי מוסך לא ידועה על כך והלכו מנועים ובם בעית מצמד . 0524690018 תודה

פורסם

הסימקה 1300\1500 הוצגה בשנת 65' ויועדה להתחרות ב 404 המצליחה של פיג'ו.

המבנה הבסיסי היה די דומה; הנעה אחורית וסרן חי נתמך על ידי קפיצי סליל.

באותה שנה הוצגה ה 204 של פיג'ו שהציעה מבנה מודרני יותר, והסימקה 1300 כוונה להתחרות בה.

אלו היו שנים טובות של סימקה, שהיתה בתנופת פיתוח גדולה, בעיקר הודות להצלחת ה 1000.

ב 67' הוצגה הסימקה 1100 שהיתה מכונית מתקדמת, והציעה מבנה 2 וחצי קופסאות, דלת חמישית (או שלישית) והנעה קדמית, וכך הפכה בעצם לקומפקטית המודרנית הראשונה בעולם.

באותם שנים סימקה הציעה את כל אפשרויות ההנעה - מנוע אחורי והנעה אחורית ב 1000, מנוע קדמי והנעה קדמית ב 1100 ומנוע קדמי והנעה אחורית ב 1300\1500.

הגירסה האחרונה של ה 1300\1500 צויידה במנוע 1.5 בעל מאייד כפול גדול, שבעזרתו סיפקה 85 כ,ס מכובדים, והציעה ביצועים טובים למדי.

גם רמת האיבזור היתה גבוהה יחסית, וכללה לוח מחוונים מפורט ורמת גימור גבוהה.

גירסת הסטיישן היתה מעניינת וכללה אפשרות לפתיחת השמשה בדלת תא המטען על ידי ידית.

סך הכל היתה מכונית טובה לזמנה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם (נערך)

האם הייתם נכנסים לפרוייקט כזה? זמינות חלקים, אחזקה וכו'

עריכה אחרונה על ידי A900

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

×
×
  • תוכן חדש...