Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעוניין בעתיד לקנות רכב ללא רצועת טיימינג


aviw100
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3374 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

לפני שאתה פוסל על הסף רכבים עם רצועה,

ממליץ להתעניין בכמות המנועים שהלכו בשנים האחרונות בגלל כשל בשרשרת טיימינג או המותחן שלה.

אגב וואג חזרו לרצועה במנועי הTSI אחרי ניסיון לא מוצלח במיוחד עם שרשרת.

אין שום דבר נורא ברצועה אם מחליפים אותה בזמן על פי הוראות יצרן. זה עובד עשרות שנים במאות מליוני רכבים.

 

ממליץ לרכוש ניסן טראנו דיזל מסוף שנות ה90, אין שם לא רצועה ולא שרשרת

 

בכל אופן, כל אחד עם גישה לאוטודאטה ידע להגיד לך אם מותקנת במנוע רצועה או שרשרת

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם פיז'ו חזרו למערכת תיזמון עם רצועה במנועי 1.2 טורבו החדשים.

 

חוץ מזה, מסכים לגמרי עם יגאל. זה לא צריך להוות שיקול כלשהו ברכישת רכב.

 

רצועת תזמון מחליפים כל 5-6 שנים, וגם אם נניח שזה טיפול יחסית יקר, הוא עדיין זניח ולא משמעותי בפריסה לתקופה הנ"ל.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שכן, רכב עם שרשרת תזמון זה לגמרי מקל בתחזוקה ביתית, טיפול שוטף הופך להיות טריוואלי ולמעט תקלות צריך מוסך רק בשביל בלמים.

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז פעם בכמה שנים\סכום מסויים של קליומטרים אתה מוסר את הרכב למוסך, אלא אם אתה יודע להחליף

בעצמך את הרצועה.

מסכים עם בוקי ויגאל, לא הייתי שולל רכב כי יש לו רצועה., להפך.

רועי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שאתה פוסל על הסף רכבים עם רצועה,

ממליץ להתעניין בכמות המנועים שהלכו בשנים האחרונות בגלל כשל בשרשרת טיימינג או המותחן שלה.

 

אתה מתחיל להפחיד אותי. למה אף פעם לא ערכו בדיקה לשרשרת והמותחנים אצלי באף טיפול.

לדאבוני שאלה טריוויאלית.(למי אכפת) אבדוק את זה בהקדם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוגב באיזה רכב מדובר?

ישנם דגמים שמועדים לפורענות וישנם דגמים שבהם זה באמת לכל החיים.

בכל מקרה לבדוק תמיד טוב.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן אבל אני נוסע כ25000 קילומטר בשנה פלוס תדירות הטיימינג היא כל 4 שנים אולי פחות

 

כמו שכתבו קודם נראה שאתה קצת ממוקד מדי בסוגיית רצועת הטיימינג. אלא אם יש לכך סיבה מיוחדת שלא פרטת.

 

אתה תוציא על הרכב סכומים משמעותיים מאוד לאורך השנים. רכיב הטיימינג אינו משמעותי. למה זה שיקול כה משמעותי עבורך?

בטח כשיש לרצועה יתרונות של אמינות (זה אני מבין מאחרים שהגיבו כאן).

 

מתן משקל עודף לשיקול מסויים ברכישת רכב מביא לכך שתיתן משקל נמוך מדי לשיקולים אחרים כמו גיר, צריכת דלק, חשמל וכו.

 

בשורה התחתונה אם אכלת אותה בהוצאה מיותרת ולא צפויה זה לא באמת משנה אם אכלת אותה ב 3,000 ש"ח על רצועה או על גיר או על מנוע...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יגאל התכוון לוואג כמובן.

בערך כל המנועים הגרמנים (חוץ ממרסדס אולי) יחד עם מנועים של BMW שמצאו דרכם לפזו' סיטרואן..

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אני יכול לברר איזה רכבים ואיזה דגמים ללא טיימינג?

 

הכי פשוט: לפי קוד מנוע לברר מול מוסך מורשה יבואן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...