Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טורים גבוהים במהירות גבוהה (סיוויק 99)


dormor
שימו לב! השרשור הזה בן 7060 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ערב טוב

ברשותי הונדה סיויק SR 99 אוטומטית ובתקופה האחרונה בנסיעה במהירויות גבוהות הכוונה 90-120 בערך הסל"ד מאוד מאוד גבוה

ב100 הוא מתייצב על 3.3 בערך וב120-125 מגיע ל3.6-3.8 בערך דבר שלא היה בעבר

כדי לשלול סיבות לדבר וגם כטיפולים תקופתיים האוטו עבר בשבועיים האחרונים:

החלפת רצועת טיימינג כחלק מטיפול גדול של 140 אלף קילומטר (כולל החלפת כל הפילטרים,שמנים,כיוון שסתומים, ניקוי מזרקים וכו)

 

סתומרת שהרבה עבר עליו ואכן מרגישים שינוי לטובה בנסיעה אולם במהירויות גבוהת בעיית הטורים עדיין קיימת. דבר שאולי קשור- בסוף הטיפול האוטו חובר למחשב ולדברי הבחורצ'יק שעבד על האוטו הנתון של צריכת הדלק מראה על שריפת דלק לא תקינה/לא יעילה. האם זה יכול להיות קשור לבעיית הסל"ד הגבוה במהירויות גבוהות? האם יכול להיות שבעיה בגיר גורמת לסל"ד הגבוה? האם הבעיה יכולה להיות נעוצה במחשב של האוטו?

 

למישהו יש הצעות? אולי אינפוזיה עם 44K תועיל כאן? אני אשמח לכל עזרה שהיא לפני שאני מכניס את האוטו שוב למוסך כי הכיסים כבר התרוקנו מכל הטיפולים שנעשו...

תודה רבה לעוזרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסל"ד בכל מהירות הוא פונקציה של יחסי ההעברה. אם הסל"ד היה פעם על 2500 נניח ב-100 קמ"ש ועכשיו הוא 3300 לצורך העניין, יכול להיות שהרכב לא מעביר להילוך רביעי או שממיר המומנט נדפק בצורה כלשהי.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסל"ד בכל מהירות הוא פונקציה של יחסי ההעברה. אם הסל"ד היה פעם על 2500 נניח ב-100 קמ"ש ועכשיו הוא 3300 לצורך העניין, יכול להיות שהרכב לא מעביר להילוך רביעי או שממיר המומנט נדפק בצורה כלשהי.

 

רוני

יכול להיות שזה נדפק זמנית?

 

נסעתי לאחרונה בטויוטה קורולה שלנו בנסיעה רגילה למדיי ושמתי לב שפשוט האוטו לא מחליף להילוך הרביעי (והאחרון). האצתי ל 100 קמ"ש קצת במהירות (הילוך שלישי) והורדתי את הרגל מהגז - האוטו נשאר על הילוך שלישי בסל"ד גבוה. הוא יכל להוריד הילוכים, אבל מישום מה הוא נמנע מלהשתמש בהילוך הרביעי למשך רבע שעה, רק אחרי עצירה מוחלטת, סגירה של האוטו ונסיעה מחדש זה הסתדר.

 

עריכה:

הכפתור של המשיכת הילוכים בוודאות היה כבוי. ניסיתי לשחק איתו וזה גם לא עזר.

Back to the original - NC again.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשרשור הזה ההשערה גם כן היתה גיר, מה השתנה במשך שבוע?!

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7060 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...