Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3854 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה, אני חדש כאן, שלום לכולם.

תמיד רציתי להשקיע ברכב את הנשמה ועל הדרך ללמוד איך להתעסק יותר לעומק עם רכבים.

 

לחבר טוב שלי יש במשפחה את הרכב הונדה סיוויק האצ'בק שנת 2000.

הרכב יושב כבר 3 שנים בלי טסט בלי הקפאה של רישיונות רכב.

הטמבון הקדמי מקדימה שבור.

הטמבון מאחורה קיבל מכה אז הוא עקום.

צבע מתקלף ואפילו נראה שרוף בחלק מהמקומות מהשמש.

חלונות לא עובדים.

הרכב יושב כרגע עם 265 אלף ק"מ בסקאלה.

צמיגים גמורים.

מצבר גמור.

 

מתוך עניין הלכתי לראות את הרכב כמובן, הניע עם כבלים המצבר גמור צריך להחליף.

הילוכים מרגישים מעולה, נסענו ממש טיפה על הילוך ראשון כדי למקם את האוטו שוב בחניה שלו.

 

מה שעובד באוטו זה שהוא מניע, הסאנרוף עובד מעולה, פנסים לא עובדים אבל יכול להיות שהמנורות פשוט נדפקו או משהו עם הזמן..

 

בקיצור זה פרויקט.

המחירון של האוטו כרגע הוא 10,700 לפי לוי יצחק.

 

רציתי לדעת מה דעתכם, מבחינת כסף לפרויקט יש, אני לא הולך לסיים את הפרויקט בשבוע, אני כמה ימים בשבוע ישקיע שעתיים על האוטו וככה לאט לאט נחזיר אותו לתלם.

 

השאלה האמיתית פה היא מול מה אני הולך להתמודד?

איזה תיקונים אני יהיה חייב לעשות?

איזה החלפת חלקים אני יהיה חייב לעשות אחרי שהאוטו לא זז ולא הניע שלוש שנים?

 

וכמה הייתם אומרים שכדאי להציע על האוטו, בכל זאת האוטו מניע.

 

 

ועוד שאלה:

האם חובה לשלם ביטוח כשהאוטו חונה בחניה מסודרת?

פורסם

אתה מבין שזה סתם רכב יפני? עם אחיזת כביש ומתלה אחורי קצת יותר טוב לתקופתו?

שבטסט יראו שהרכב לא היה על הכביש, ובטוח יקשו?

שעד,שתסיים איתו הרכב יהיה בן 17 ויצטרך טסט כל חצי שנה?

תבדוק כמה רוצים על אחד שמור ביד 2, ותשלם עליו 0-20% לדעתי.

פורסם

אל תכנס לצרות של אחרים.

רכב עומד כמה שנים יש בוצה ושמן צמיגי שתוקעים את המנוע. בור ללא תחתית.

אני באופן אישי לא הייתי מזיז רכב כזה בהנעה, אלא גרר בלבד.

ישר למוסך להחלפת כל הנוזלים והגומיות.

Golf MK4 TDI 1999

פורסם

ולשלם אחורה אגרת רישוי שלוש שנים. אין שום הצדקה כלכלית לגעת ברכב.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

בכל זאת

אני אשמח לדעת כמה השקעה ומה צריך להחליף לרכב ברגע שהוא עמד 3 שנים בלי לזוז?

 

וכמה לדעתכם לשלם עליו?

פורסם

אגרות רישוי - 3K

צמיגים - 1.2-1.5K

מצבר - 0.5K

טיפול כללי במוסך - 3-4K

8K זאת לפני שהנך יודע בוודאות את מצב המנוע והגיר ועוד אי-אלו מכלולים.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

בקיצור - גם אחרי הערכות המחיר (להעלאת הרכב לכביש), גם אם תקבל הרכב בחינם - זה יהיה מספיק יקר.

קנה רכב במצב נסיעה (עם טסט בתוקף ומצב סביר) - יישאר לך עוד עודף מהעלויות שתמחרו לך.

alfa 156 2.5.

פורסם

קיבלתי מחיר ממנו.

הוא אמר לי שאני ישלם 3 אגרות והאוטו שלי.

 

אז חבר אמר שאם האוטו היה בלי טסט שנתיים צריך לשלם אגרה ולעשות טסט באותו הרגע זה נכון?

פורסם

לא נכון. שים לב אבל שיכול להיות שצריך כבר 4 אגרות כלומר השנה הרביעית מתחילה בקרוב או כבר התחילה, זה יוצא כ 4300 ש"ח לפני שאתה מתחיל לטפל באוטו.

 

 

פורסם
קיבלתי מחיר ממנו.

הוא אמר לי שאני ישלם 3 אגרות והאוטו שלי.

 

 

לא עדיף לו למכור את הרכב לברזל וזהו? או שבכדי למכור לברזל ולהוריד מסודר מהכביש צריך גם לשלם את האגרות?

פורסם
בכדי למכור לפירוק(ברזל), אין צורך בתשלום אגרות.

 

ירדתי מהעניין לקנות ממנו...

זה יעלה יותר מידי עוד לפני שאני יתחיל לעבוד עליו כמו שצריך..

4 אגרות..

 

אני יחפש הונדה שנת 92-95 בסוף

פורסם

אחפש*.

ובמחיר הזה יש מכוניות קצת יותר טובות ומודרניות. אין היגיון לשלם כל כך הרבה על הונדה ישנה וחסרת כל אמצעי בטיחות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
בכדי למכור לפירוק(ברזל), אין צורך בתשלום אגרות.

 

זה הגיוני. אבל אז מה הרעיון של המוכר לפיו אם הקונה ישלם את האגרות יקבל את האוטו בחינם?

×
×
  • תוכן חדש...