Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3908 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האמת שבסכום הזה אפשר למצוא משפחתית יפנית משנות ה90, עם גיר אוטומטי ומזגן.

 

הייתי מחפש מזדה לנטיס/סובארו גראנד ליאונה/הונדה סיויק/טויוטה קורולה, והולך עם הרכב השמור ביותר ועם טסט כמה שיותר ארוך, כמובן בתנאי שיש בצד עוד לפחות חצי מהסכום הזה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ממליץ לברוח רחוק ככל האפשר לכל מה שרנו ייצרו ועולה את הסכום הזה.

בסכומים כאלה יש למצוא את הרכב הכי פשוט ובסיסי, ששמור הכי טוב.

את יכולה גם וולוו 940/740 שהן מכוניות מפגרות מבחינה טכנולוגית אבל נוחות ומרווחות, ובד"כ אמינות.

אני לא הייתי בורח מהרנו בהכרח, יצא לי לראות הרבה רנו מגאן ישנות מטופלות במוסך מורשה, לפעמים אפשר למצוא כאלה רכבים במצב מצוין, והיא תהיה נוחה ובטיחותית מכל יפנית בתקציב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

קרייזלר ניאון נחשבת לאחד מפחי האשפה הגדולים של תעשיית הרכב האמריקאית (שלא ממש מצטיינת בתחום האמינות והעמידות לאורך שנים), וחוש טכני זה יפה למי שזה תחביבו, לא למי שרוצה להניע את האוטו בבוקר, להביא את הילדים לגן, ולנסוע לעבודה. כל יום.

רנו מתחילת שנות ה 2000 - היא מלכודת פתאים, וגם אם היא יד ראשונה וק"מ נמוך + היסטוריה מתועדת במוסך מרכזי של רנו - היא עדיין תתקלקל הרבה יותר מניסאן אלמרה שזקנה ממנה בחמש שנים.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

****העלבתי חבר פורום וקיבלתי התראה****

רנו מגאן הוא אוטו אמין מ-א-ו-ד בעיקר גיר רגיל , יש גם מנוע 1400 למגאן .

כמי שיש לו אחת כבר 4 שנים כזאת שנת 2001 , לא נתקלתי בבעיות מיוחדת חוץ מהחלפות שמנים וחיישן כרית אויר שהלך.

אפשר למצוא גם רנו קליאו 1400 גיר רגיל או פיז'ו 206 שנות 1999-2001 מנוע 1400 גיר רגיל .

לגבי הקרייזלר נאון מדובר ברכב עם מכלולים אמריקאים בסיסיים ואם הוא טופל בצורה ראויה אז אין סיבה שלא יפגין אמינות .

פורסם

אפשרי לקנות רכב נורמאלי בסכום הזה, אבל תקציב התחלתי שעומד לרשותך צריך להיות סביבות 10.000- 11.000 ש"ח.

 

 

קניה 5000

ביטוח חובה + צד ג' כ 2500

טסט (במידה וצריך לבצע בזמן הקרוב) 1500.

 

טיפול, יישור קו והשלמת פריטים חסרים על מנת להביא את הרכב למצב נורמאלי זה ברוב המקרים עוד כ 2000-3000 ש"ח.

 

 

 

אם יש את זה אז אפשר להתחיל לחפש.

 

לחפש רכב שנמכר מתוך אילוץ חיצוני. כמו בן אדם מבוגר שהפסיק למהוג, בן אדם שקיבל רכב חברה וכו'.

 

לשאול במשפחה הקרובה והרחוקה, אולי יש למישהו רכב "ספייר" שהם חושבים לשדרג?

 

להשתדל לזהות (ולהמנע) מקניית רכב שמתוחזק תחזוקת שבר, לבעלים נמאס מתקלות ורוצים להעיף את הרכב בכל מחיר.

 

 

דגם הרכב חסר משמעות כמעט. רק לבחור במשהו נפוץ שיש ממנו הרבה יחודות על הכביש, לא לוותר על תיעוד טיפולים ובדיקה במוסך (בטח יש מוסך שמטפל במכוניות של המשפחה ויסכים להעיף מבט).

 

 

פורסם

לפני כ-5 שנים קניתי פיאט פונטו מודל 95 ב-5K ש"ח בדיוק. היה לאוטו טסט לעוד 7 חודשים.

לרכב היו 0 תקלות חוץ מהחלפת גיר אחרי כשנתיים (בלאי ולא קלקול).

 

מכרתי אותו לפני כשנה וחצי ב-3500 ש"ח.

פורסם

BXGTI - כמדומני היא כתבה "חשוב לי שיהיה אוטומט". אילו היה מדובר ברכב ידני כנראה שהיה מאוד קל להמליץ לה על רכב אחר, אולי בחריגה קטנה הייתה מקבלת אפילו יונדאי גטס כלשהי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לנו יש יונדאי אתוס מודל 1998 שנראית די נורא מבחוץ, הרכב משרת אותנו בנאמנות ואמינות וללא שום תקלה. הדבר היחידי שהתקלקל במשך כמעט 5 שנים היה רכיב אלקטרוני במפלג וזה הכל! המזגן מצוין, כל החשמל עובד והיא עוברת טסטים ללא שום בעיה.

הרכב צפוי להמשיך ולשרת אותי (לאחר שאשתי קיבלה פיאט 500...) עוד לא מעט זמן ואני בטוח שיעמוד במשימה אבל אם הייתי מוכר אותו, לא הייתי מבקש יותר מ-5000 ש"ח כולל טסט לשנה (שלבד שווה מעל לאלפייה) כך שאפשר למצוא רכב סביר בהחלט סביב ה-5000 ש"ח...

 

 

אכן יש רכבים סבירים במחירים הללו אבל הם לרוב לא מפורסמים ביד 2 אלא נמכרים למכרים. הרוב המוחלט של מה שמפורסם במחירים הללו זו צרה צרורה

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

את יכולה גם וולוו 940/740 שהן מכוניות מפגרות מבחינה טכנולוגית אבל נוחות ומרווחות, ובד"כ אמינות.

היא מחפשת רכב חסכוני לנסיעות עירוניות.

אם כל הסכום ל"השקעה" הזאת הוא 5K, עדיף לקנות את הרכב ב3K ולשמור את השאר לתיקונים של אחרי קניה, ובמחירים האלה כמעט תמיד יהיו.

לדעתי סוויפט משנות ה90 תתאים למשימה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

בתכל'ס בשביל השימושים שלך, עדיפה מונית.

 

אבל אם כבר ננעלת על רכב, כדאי לחפש רכבי קיה ישנים.

 

מנועים זהים לאלה של מאזדה מאותן שנים, המחירים נמוכים להפליא. אני מניח שאפשר למצוא רכבים משנתון 2001-2002, יהיו כבר כריות אוויר ולא צריך טסט פעמיים בשנה.

פורסם

קניית רכב בתקציב הזה זה 90% עניין של מזל-יכול להיות שהרכב יסע במצבו עוד 20 שנה ו300K ק'מ ויכול להיות שביציאה מהסניף דואר המנוע ילך.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:


×
×
  • תוכן חדש...