Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3908 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניה בסכום כזה היא לא ענין של מזל ולא חרטא ברטא אחרת, מי שמפחד מרכבים בסכום כזה כנראה שנולד עם כפית מזהב.

כל הרכבים שהיו לי עד עכשיו היו בסכום שמקסימום עלה פי 2 מהתקציב הנ"ל.

לפות"ש, כשתלכי לבדוק רכבים קחי איתך מישהו מבין, לא סתם אחד ששמע אלא אחד שהוא מתעסק ברכבים.

תמיד יש מציאות, ותמיד מנגד יש גם נבלות. הכל ענין של העין החדה שיש לעוזר שלך.

מהנסיון שלי, בתקציבים הנמוכים, או שתמצאי רכב יפני ממודלים ישנים, או שתמצאי רכב אירופאי חדיש בהרבה.

אני בחרתי ללכת נגד המלצות הרוב, ולקחתי תמיד צרפתיות.

בתקציב שלך אפשר למצוא סיטרואן קסארה, רנו מגאן 1 ואפילו 2, ועוד מגוון רחב.

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אחזור ואחזק את דבריו של http://www.carsforum.co.il/vb/member.php?3723-lesles:

זה לא עניין של מזל אלא התנהלות נבונה והעזרות באנשי מקצוע. את תמיד יכולה לקחת את הרכב למוסך שמתמחה בו ולבקש את עצתם (כולל הבעת נכונות לשלם על השירות, שאינו בדיקת קניה) - האם כדאי לקנות כזה רכב, האם כדאי לקחת את הרכב הזה לבדיקה? בכל מוסך הוגן ומכובד, אם תהיי סבלנית, ישמחו לעזור לך בתקווה שתהיי הקליינטית שלהם (ואם הם באמת יעזרו, כדאי לך, אפילו אם השירות שלהם יקר יותר).

 

תמשיכי לשאול כאן, ותגיעי לרכב מעולה.

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם
קניה בסכום כזה היא לא ענין של מזל ולא חרטא ברטא אחרת, מי שמפחד מרכבים בסכום כזה כנראה שנולד עם כפית מזהב.

כל הרכבים שהיו לי עד עכשיו היו בסכום שמקסימום עלה פי 2 מהתקציב הנ"ל.

לפות"ש, כשתלכי לבדוק רכבים קחי איתך מישהו מבין, לא סתם אחד ששמע אלא אחד שהוא מתעסק ברכבים.

תמיד יש מציאות, ותמיד מנגד יש גם נבלות. הכל ענין של העין החדה שיש לעוזר שלך.

מהנסיון שלי, בתקציבים הנמוכים, או שתמצאי רכב יפני ממודלים ישנים, או שתמצאי רכב אירופאי חדיש בהרבה.

אני בחרתי ללכת נגד המלצות הרוב, ולקחתי תמיד צרפתיות.

בתקציב שלך אפשר למצוא סיטרואן קסארה, רנו מגאן 1 ואפילו 2, ועוד מגוון רחב.

 

יש הבדל ענק בין רכב ב 10,000 ל 5,000

פורסם

והכי חשוב, אם את לא מבינה ברכבים, תזהרי מעצות אחיתופל (למי שלא מכיר לאחיתופל תמיד אהב להמליץ על רכבים יוצאי צרפת).

If you wanna turn, turn, don't brake

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ההבדל הוא בעיקר בראש של מי שחושב באחוזים במקום בשקלים תכלס.

משום מה נראה לו הגיוני להשקיע 2K בלתקן רכב שהוא קנה ב10K אבל להשקיע את זה ברכב של 5K לא שווה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני מכרתי לפני כ4 חודשים מיצובישי לנסר 93 ידנית, עם 245.000 ק"מ על השעון, מאז שהאוטו עלה ארצה מיפן הוא היה במשפחה שלנו ( היה של דוד, ועבר אליי) היא שירתה אותי בנאמנות 4 שנים, וחוץ מטיפולים (בחלקים מקוריים בלבד!) בחיים לא נכנסה למוסך, נמכרה ב2800 ש"ח.

הקונה עשה לה טסט, החליף לה 4 צמיגים ונסע לשלום. והוא עדיין לא הגיע לסכום של 5 אלף שקל.

ובתמורה קיבל רכב שיסע עוד שנים רבות!

 

כך שלהגיד שבתקציב הזה לא ניתן למצוא אוטו שמור והכל נבלות זה פשוט לא נכון, אני דוגמה חייה לכך.

אומנם זה מצריך זמן וסבלנות, אבל בהחלט אפשרי, למצוא רכב מטופל ושמור בסכום הזה.

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

פורסם

אתה צודק, אבל סתם במקרה ראיתי את המודעה הזו וניראה שהרכב שמור (כמובן שצריך לאמת את זה מוך המוסך שאכן בוצעו הטיפולים בזמן כמו שהוא כותב במודעה) וכן אולי להתמקח קצת על המחיר אני מאמין.


×
×
  • תוכן חדש...